OH ik dacht dat je bedoelde dat je dan niet kon luisteren.. Mybadquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar raakt het eten niet spontaan gaarder van hoor
nu je het zegt.... ' bedankt' dat je me daar bewust van hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft van zijn probleem het jouwe gemaakt
idd wat is het alternatief allemaal binnen blijven met de ramen en deuren gesloten en de gordijnen dicht?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja... zo is het en moet het ook blijven. Angst mag nooit regeren!
Met mijn tab op mute is dat sowieso het geval.quote:
Leuk plan Koenosquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:02 schreef Koen66 het volgende:
600000 feestvierders in Parijs, mooi doelwit, is toch niet te beveiligen
Rondje hardlopen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch maar pizza besteld, volgend jaar ga ik wel weer gezond doen.
kloptquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja... zo is het en moet het ook blijven. Angst mag nooit regeren!
En dan valt er een boom op je huisquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd wat is het alternatief allemaal binnen blijven met de ramen en deuren gesloten en de gordijnen dicht?
zo is het. terreur van wat voor partij dan ook, is uiteindelijk toch niet te ontlopen. Het is hooguit pech als je er slachtoffer van wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd wat is het alternatief allemaal binnen blijven met de ramen en deuren gesloten en de gordijnen dicht?
dan laat je het gebeuren vind ik. Ik laat niks voor die klojo's.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopthelaas maar al teveel mensen die dingen laten tegenwoordig
nog ff dan gaan we terreur als een auto-ongeluk zienquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo is het. terreur van wat voor partij dan ook, is uiteindelijk toch niet te ontlopen. Het is hooguit pech als je er slachtoffer van wordt.
ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan laat je het gebeuren vind ik. Ik laat niks voor die klojo's.
yups..quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff dan gaan we terreur als een auto-ongeluk zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |