Dexamfetamine is voor watjes. Echte bazen gaan aan de Modafinil.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje dexa en gaan.
ow... tja smaak komt met de jaren, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
M83 - Midnight City bij de Snob.
Ik moet dan denken aan Tenacious D.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou bijna bij de buren inschakelen. Die draaiden zojuist het beste liedje ooit.
Waar staat die eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Tenacious D.
Jup, eerst was het nog Overcome van Live.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow... tja smaak komt met de jaren, toch?
Dat vind ik toch wel die walgelijke cover van Somethin' Stupid met Nicole Kidmanquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is misschien wel de matigste single van Robbie Williams.
terwijl ie zat troep heeftquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit is misschien wel de matigste single van Robbie Williams.
Dat nummer neemt zichzelf tenminste niet zo serieus. Dit is gewoon een zeikerig drek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel die walgelijke cover van Somethin' Stupid met Nicole Kidman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |