Je mist n squote:
Neequote:
Nee.quote:
Vlgs mij nietquote:
Uiteraardquote:
Ik kies tegenwoordig ook liever Moderat. Of Solomunquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:39 schreef nozem het volgende:
Hadden 15-20 jaar geleden de perfecte epische sound voor grote (dance) festivals. Inmiddels toch een beetje gedateerd als je het mij vraagt..
Veilige koningshuis dance.. Dat is wel een rake omschrijving.quote:
komt ook omdat er een periode was dat ze geloof ik op ieder festival stonden in Nederlandquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:39 schreef nozem het volgende:
Hadden 15-20 jaar geleden de perfecte epische sound voor grote (dance) festivals. Inmiddels toch een beetje gedateerd als je het mij vraagt..
Werkelijk tot vervelends toe inderdaad. Hoevaak heeft Faithless wel niet op Pinkpop gestaan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt ook omdat er een periode was dat ze geloof ik op ieder festival stonden in Nederland
De inhoud van jouw hersenpan.quote:
die valt in de categorie grappen van een collega die vertelt dat hij bijna iedere dag sex heeft. Maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijne etc etcquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:42 schreef djenneke het volgende:
Zo dat was een originele grap zeg, met die heks op de bank. Poe. Vast lang over nagedacht.
Een erg fijn album van Sonic Youth..quote:
nee pure suikerquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aangelengd met whiskey of rum ?
quote:
Zo tegen het einde?quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:44 schreef Uccie het volgende:
Na een tijdje is dit toch wel weer een leuk nummer.
Het was de perfecte voorzet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk, ik reageer even niet, maak jij hem gewoon
wanneer ga je nou eens het punt uitdelen in triviaquote:
waarom doet iedereen zo onaardig tegen jou? je hebt ons notabene de groeten gedaan op televisie.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud de Wild is me uiteindelijk prima bevallen hier, ondanks dat wat mensen in dit topic door één of twee foutjes compleet van de leg raken.
Ja, ik vond Slide ddestijds een leuker nummer.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud de Wild is me uiteindelijk prima bevallen hier, ondanks dat wat mensen in dit topic door één of twee foutjes compleet van de leg raken.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik vond Slide ddestijds een leuker nummer.
Lazarus, denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke clip was heftiger, deze of Lazarus?
Mooie filmquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar ik kan vaak niet de titels onthouden.
Geen ideequote:Op vrijdag 30 december 2016 17:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
waarom doet iedereen zo onaardig tegen jou? je hebt ons notabene de groeten gedaan op televisie.
Nee, dat is Mother Love. Dit is wel de laatste videoclip waar hij fysiek in aanwezig wasquote:
Lazarus voor mij.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke clip was heftiger, deze of Lazarus?
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooie film![]()
Is "Iris" de titelsong van
is die ook al dood?quote:
Nicolas Cage als engel op aarde en Meg Ryan...je kunt je een beeld vormen.quote:
Videoclip was in mei 91 gemaakt, Motherlove heeft freddie rond oktober begin november ingezongenquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is Mother Love. Dit is wel de laatste videoclip waar hij fysiek in aanwezig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |