waarom doet iedereen zo onaardig tegen jou? je hebt ons notabene de groeten gedaan op televisie.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud de Wild is me uiteindelijk prima bevallen hier, ondanks dat wat mensen in dit topic door één of twee foutjes compleet van de leg raken.
Ja, ik vond Slide ddestijds een leuker nummer.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud de Wild is me uiteindelijk prima bevallen hier, ondanks dat wat mensen in dit topic door één of twee foutjes compleet van de leg raken.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik vond Slide ddestijds een leuker nummer.
Lazarus, denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke clip was heftiger, deze of Lazarus?
Mooie filmquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar ik kan vaak niet de titels onthouden.
Geen ideequote:Op vrijdag 30 december 2016 17:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
waarom doet iedereen zo onaardig tegen jou? je hebt ons notabene de groeten gedaan op televisie.
Nee, dat is Mother Love. Dit is wel de laatste videoclip waar hij fysiek in aanwezig wasquote:
Lazarus voor mij.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke clip was heftiger, deze of Lazarus?
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooie film![]()
Is "Iris" de titelsong van
is die ook al dood?quote:
Nicolas Cage als engel op aarde en Meg Ryan...je kunt je een beeld vormen.quote:
Videoclip was in mei 91 gemaakt, Motherlove heeft freddie rond oktober begin november ingezongenquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is Mother Love. Dit is wel de laatste videoclip waar hij fysiek in aanwezig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |