Op American Idiot staan een paar mooie nummers, maar ik zou hem inderdaad niet zo snel integraal luisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dookie en Nimrod zijn wel aardige platen. De rest is bijna niet doorheen te komen.

quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef Uccie het volgende:
Flikker, Flikker, Flikker...in die Vulkaan

In beginsel met je eens, de oplossing is wat, euhm, heftigquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:33 schreef Joezi het volgende:
Ik haat hoerenlopers, die wil ik djoeken

madquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef Uccie het volgende:
madquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef Uccie het volgende:

Mag ik ookquote:

nou nou.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef Uccie het volgende:

Vannachtquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef richolio het volgende:
B'ohh. Vanavond is er een uur met SOAD, QOTSA, Editors, Kansas, The Police, Sting en The Killers. Je merkt wel dat de uurlijstjes steeds beter worden.

Agressief word ik ervanquote:

Mwah, ik vond gisteren over de breedte beter. Al klinkt dat (Buiten Sting, want ik vind Englisman in New Yotk matig) wel als een lekker uurtje jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef richolio het volgende:
B'ohh. Vanavond is er een uur met SOAD, QOTSA, Editors, Kansas, The Police, Sting en The Killers. Je merkt wel dat de uurlijstjes steeds beter worden.

Dan moet je even dansenquote:

Tussen 1 en 2 ja, mooi uurtje. Wel jammer dat ze afsluiten met Pokémon, maar dan weet ik in ieder geval precies wanneer de radio uit moet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef richolio het volgende:

Als je haar maar goed zitquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef Piranjavisje het volgende:
Dit jaar op een vulkaan geweest. Niet gedanst

Gemiste kans zeg ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef Piranjavisje het volgende:
Dit jaar op een vulkaan geweest. Niet gedanst

Ja straks.quote:

Oh, ja dan staat ie al uit hier inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 ja, mooi uurtje. Wel jammer dat ze afsluiten met Pokémon, maar dan weet ik in ieder geval precies wanneer de radio uit moet.

Elstak is wat het dichtste bij komtquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:36 schreef Joezi het volgende:
Staat er uberhaupt, met puntjes op de u, hardcore gabba in de lijst?

Heldquote:

we waren ook later dan de bedoeling was... schone slaapster was laatquote:

tussen 1 en 2 is niet meer vanavond, maar morgenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 ja, mooi uurtje. Wel jammer dat ze afsluiten met Pokémon, maar dan weet ik in ieder geval precies wanneer de radio uit moet.

quote:

Moet jij geen oliebollen bakken vandaag?quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisteren konden we niet, toen moest ik werken.

Pijnlijk niet grappigquote:

Toch vind ik de eerste dagen leuker, dan zijn er meer verrassende liedjes.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef richolio het volgende:

quote:Luister naar de mooiste verhalen bij de Top 2000. Bijvoorbeeld van Ans Kievit uit Zeewolde: "Als ik nog één keer U2 hoor, schiet ik mijn kinderen dood en pleeg ik zelfmoord."

zelf geen vuurwerk kopen, maar er dan wel naar gaan kijkenquote:

Maar bovenin staan de betere. Het heeft allebei zijn charmes.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch vind ik de eerste dagen leuker, dan zijn er meer verrassende liedjes.

Tuurlijk, gratisquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelf geen vuurwerk kopen, maar er dan wel naar gaan kijken

Zeker. Ben me geestelijk aan het voorbereiden. Moet eerst boodschappen nog weg pakken en dan het meel maken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet jij geen oliebollen bakken vandaag?

quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef Uccie het volgende:
Fuck...dacht ik gehakt te hebben ontdooit, is het gyros...ik moet ook niet zonder bril op dat soort dingen pakken

Had van mij niet gehoeven. Niet geshockeerd, gewoon niet grappigquote:

Speldquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef richolio het volgende:
https://speld.nl/2014/12/(...)t-waar-jullie-wonen/
[..]

Fuck...dacht ik gehakt te hebben ontdooit, is het gyros...ik moet ook niet zonder bril op dat soort dingen pakken

Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef Uccie het volgende:

Maar ook de grootste draken zoals net met Marco Borsato en Bløfquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar bovenin staan de betere. Het heeft allebei zijn charmes.

quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:40 schreef Uccie het volgende:
Ik vind deze versie mooier dan Aznavour

Watnou genote? Het is gewoon een grappig plaatje meer niet.quote:

100 euroquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
we waren ook later dan de bedoeling was... schone slaapster was laat

Ik heb de eerste batch al klaarquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. Ben me geestelijk aan het voorbereiden. Moet eerst boodschappen nog weg pakken en dan het meel maken.
De rozijnen liggen te weken.

quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Elstak is wat het dichtste bij komt

Dit dusquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
Hoera. Ik dacht dat ik gehakt had ontdooid, blijkt het gyros te zijn. Jummie!

Stiekem had ik hem niet genotequote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Had van mij niet gehoeven. Niet geshockeerd, gewoon niet grappig

Dan ook maar pitabroodjes ontdooien straks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben ik blij dat ik zonder bril niet eens de diepvries kan openmaken

nog altijd beter dan volwassen worden/zijnquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:40 schreef Paul het volgende:
Ik kocht vuurwerk tot 14 jaar ofzo, echt zoeen kinderdingetje vuurwerk kopen

Jij weet dingenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:40 schreef Uccie het volgende:
Ik vind deze versie mooier dan Aznavour

First Rebirth is toch geen gabberquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:40 schreef Joezi het volgende:
[..]Doel meer op een epische zoals een First Rebirth van Jonas en Petterson, die zou zeker niet mistaan

Vuurwerkquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
nog altijd beter dan volwassen worden/zijn

quote:

Ja, maar gyros met andijvie is toch een beetje rare combi.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
Hoera. Ik dacht dat ik gehakt had ontdooid, blijkt het gyros te zijn. Jummie!

Draken heb je overal (en Marco vind ik persoonlijk nooit zo erg).quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar ook de grootste draken zoals net met Marco Borsato en Bløf

Wat is je sterkte als ik vragen mag??quote:Op rijdag 30 december 2016 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ook maar pitabroodjes ontdooien straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"

En Down With the Sickness nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:41 schreef BillDauterive het volgende:
Die sidekick van Rob heeft een Disturbed shirt aan. O.a. dankzij haar staat dus die wanstaltige cover in de top 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |