Coldplayquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, ik kan geen enkel liedje noemen wat in de top 16 heeft gestaan wat slechter is dan Rood. Sommigen zullen denken aan CLaudia, maar dat vind ik niet.
En een andere optie zie ik écht niet.

Ik heb het 5jr geprobeerd met iemand die is zoals dit liedje...dan maar alleen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog meer mensen hier die not in Love zijn?

5 jaar is wel een lange tijd..quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het 5jr geprobeerd met iemand die is zoals dit liedje...dan maar alleen.

Ja hoi. En eigenlijk ook niet van plan om dat te worden voorlopig. Maar met liefde heb je het niet voor het zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog meer mensen hier die not in Love zijn?

ja ik ben wat hardleersquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
5 jaar is wel een lange tijd..

wat overdreven, maar ze hebben zeker beterequote:

Fix You is ook niet slechter dan Rood. Viva La Vida en Clocks ook niet, zou ik zeggen.quote:

Als je zo klinkt is 5 jaar wel lang.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het 5jr geprobeerd met iemand die is zoals dit liedje...dan maar alleen.

Vanavond.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef D. het volgende:
Weet iemand of de heren MvG en Barney vanmiddag of vanavond gooien?

vanavond, allebeiquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef D. het volgende:

Het zijn wel draken, maar niet meer dan Roodquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fix You is ook niet slechter dan Rood. Viva La Vida en Clocks ook niet, zou ik zeggen.
Ook Someone Like You is een draak.

Ja, beiden vanavond.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef D. het volgende:

Maar dat wordt dan ook door een Draak gezongenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fix You is ook niet slechter dan Rood. Viva La Vida en Clocks ook niet, zou ik zeggen.
Ook Someone Like You is een draak.

De een vanmiddag en de ander vanavond. Ik geloof dat ze met Barney beginnen, maar dat weten de dartsfans hier welquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef D. het volgende:

Bloasmuziek vind ik erger, maar die haalde 'maar' P27.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het zijn wel draken, maar niet meer dan Rood

Dit was mijn kennismaking met Green Day in 1994 (?)quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:31 schreef MielMonteur het volgende:
Prima nummer, maar eigenlijk te hoog.
Als we voor Green Day gaan, dan het liefste Jesus of Suburbia

Was echt slap live.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch is Green Day af en toe wel vermakelijk. Jammer dat ze live zo slecht zijn.

hoerenlopen is niet om te genieten, daar zit een duistere handel achterquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
I went to a whore
Who said my life's a bore
So quit my whining cause
It's bringing her down
genot

1994 it is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit was mijn kennismaking met Green Day in 1994 (?)

quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:32 schreef richolio het volgende:
Ik kreeg een notificatie van Radio 2 dat Earth, Wind & Fire zo aan de beurt is, dus ik ben weer aanwezig.

Dookie en Nimrod zijn wel aardige platen. De rest is bijna niet doorheen te komen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:32 schreef Bugno het volgende:
Oh deze..deze vind ik ok van Green Day, ben geen fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |