Staan er nog maar 3x inquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rob had weer zin in Blof.
Ik heb nog niks van 10cc gehoord deze top

Coldplayquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, ik kan geen enkel liedje noemen wat in de top 16 heeft gestaan wat slechter is dan Rood. Sommigen zullen denken aan CLaudia, maar dat vind ik niet.
En een andere optie zie ik écht niet.

Ik heb het 5jr geprobeerd met iemand die is zoals dit liedje...dan maar alleen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog meer mensen hier die not in Love zijn?

5 jaar is wel een lange tijd..quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het 5jr geprobeerd met iemand die is zoals dit liedje...dan maar alleen.

Ja hoi. En eigenlijk ook niet van plan om dat te worden voorlopig. Maar met liefde heb je het niet voor het zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog meer mensen hier die not in Love zijn?

ja ik ben wat hardleersquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
5 jaar is wel een lange tijd..

wat overdreven, maar ze hebben zeker beterequote:

Fix You is ook niet slechter dan Rood. Viva La Vida en Clocks ook niet, zou ik zeggen.quote:

Als je zo klinkt is 5 jaar wel lang.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het 5jr geprobeerd met iemand die is zoals dit liedje...dan maar alleen.

Vanavond.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef D. het volgende:
Weet iemand of de heren MvG en Barney vanmiddag of vanavond gooien?

vanavond, allebeiquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef D. het volgende:

Het zijn wel draken, maar niet meer dan Roodquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fix You is ook niet slechter dan Rood. Viva La Vida en Clocks ook niet, zou ik zeggen.
Ook Someone Like You is een draak.

Ja, beiden vanavond.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef D. het volgende:

Maar dat wordt dan ook door een Draak gezongenquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fix You is ook niet slechter dan Rood. Viva La Vida en Clocks ook niet, zou ik zeggen.
Ook Someone Like You is een draak.

De een vanmiddag en de ander vanavond. Ik geloof dat ze met Barney beginnen, maar dat weten de dartsfans hier welquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef D. het volgende:

Bloasmuziek vind ik erger, maar die haalde 'maar' P27.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het zijn wel draken, maar niet meer dan Rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |