Moet jij geen oliebollen bakken vandaag?quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisteren konden we niet, toen moest ik werken.
Pijnlijk niet grappigquote:
Toch vind ik de eerste dagen leuker, dan zijn er meer verrassende liedjes.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:34 schreef richolio het volgende:
B'ohh. Vanavond is er een uur met SOAD, QOTSA, Editors, Kansas, The Police, Sting en The Killers. Je merkt wel dat de uurlijstjes steeds beter worden.
quote:Luister naar de mooiste verhalen bij de Top 2000. Bijvoorbeeld van Ans Kievit uit Zeewolde: "Als ik nog één keer U2 hoor, schiet ik mijn kinderen dood en pleeg ik zelfmoord."
zelf geen vuurwerk kopen, maar er dan wel naar gaan kijkenquote:
Maar bovenin staan de betere. Het heeft allebei zijn charmes.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch vind ik de eerste dagen leuker, dan zijn er meer verrassende liedjes.
Tuurlijk, gratisquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelf geen vuurwerk kopen, maar er dan wel naar gaan kijken
Zeker. Ben me geestelijk aan het voorbereiden. Moet eerst boodschappen nog weg pakken en dan het meel maken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet jij geen oliebollen bakken vandaag?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef Uccie het volgende:
Fuck...dacht ik gehakt te hebben ontdooit, is het gyros...ik moet ook niet zonder bril op dat soort dingen pakken
Had van mij niet gehoeven. Niet geshockeerd, gewoon niet grappigquote:
Speldquote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef richolio het volgende:
https://speld.nl/2014/12/(...)t-waar-jullie-wonen/
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef Uccie het volgende:
Fuck...dacht ik gehakt te hebben ontdooit, is het gyros...ik moet ook niet zonder bril op dat soort dingen pakken
Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:39 schreef Uccie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |