Zonder Jou is mooier.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Martinello het volgende:
De beste van Paul, absoluut, prachtig nummer.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Koen66 het volgende:
GVD, er was nauwelijks iemand in de kantine dus ik dacht ik eet achter mn'n bureau.
Dus start ik de stream net op als PDL zingt 'ik heb het ook van Rotterdam'
weg eetlust?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Koen66 het volgende:
GVD, er was nauwelijks iemand in de kantine dus ik dacht ik eet achter mn'n bureau.
Mwah, ik realiseer me donders goed dat de regulars in dit subforum echt iets van 1000x meer muziek kennen dan ik. Dan is het niet gek als hun muzieksmaak ook 'beter' is. Als ik al die muziek zou kennen zou mijn favorietenlijstje er heel anders uitzien wellicht.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mensen die de muzieksmaak van anderen beter vinden, dan die van henzelf
Dan heb je wel een hele heftige identiteitscrisis
En?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Koen66 het volgende:
Dit was zo mooiquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef Koen66 het volgende:
Eens. Dat is pas echt een mooi nummer. Heb er zelfs op gestemd btwquote:
Volgens mij had Paul altijd de neiging om een paar komische regels in de tekst te verwerken, daar is dit een voorbeeld van.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:22 schreef Bugno het volgende:
Als geliefde van Paul zou ik het wel zwaar beledigend vinden als hij het zelfde gevoel ook bij Rotterdam krijgt..
Rotterdam
Ah ok. Heb zijn humor nooit zo begrepen, dus dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Volgens mij had Paul altijd de neiging om een paar komische regels in de tekst te verwerken, daar is dit een voorbeeld van.
De gemiddelde plaat van Blof of Frank Boeijen is moeilijker te begrijpen toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik heb je lief, 104 kerstbomen lang
Ja, tot na de aow..quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
een prikkelende tusk die naar dennengeur ruiktquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal nooit zeggen dat mijn smaak beter is dan die van een ander. Mijn smaak ontwikkeld zich ook nog steeds. Dat is het mooie van muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, ik realiseer me donders goed dat de regulars in dit subforum echt iets van 1000x meer muziek kennen dan ik. Dan is het niet gek als hun muzieksmaak ook 'beter' is. Als ik al die muziek zou kennen zou mijn favorietenlijstje er heel anders uitzien wellicht.
Maar ik heb daar het geduld niet eens voor. Dan blijf ik liever gewoon naar Coldplay en Kensington luisteren, want dat bevalt me prima.
Die laatste meer, omdat het onverstaanbaar is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De gemiddelde plaat van Blof of Frank Boeijen is moeilijker te begrijpen toch?
Blof is niet te begrijpen, Boeijen niet te vestaanquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De gemiddelde plaat van Blof of Frank Boeijen is moeilijker te begrijpen toch?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Logisch dat deze zo hoog staat.
Dreamer is ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het enige normale nummer van Supertramp en daarom ook meteen zijn beste.
Jouw stream loopt 10 minuten achterquote:
Ik die van Double Date.quote:
Als je iemand anders zijn muzieksmaak beter vond dan die van jezelf, dan had je die muzieksmaak wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zal nooit zeggen dat mijn smaak beter is dan die van een ander. Mijn smaak ontwikkeld zich ook nog steeds. Dat is het mooie van muziek.
Het kan altijd gebeuren dat ik Coldplay wel ga waarderen. Maar ik heb sowieso gewoon weinig met hedendaagse muziek. Het is te gemaakt. Weinig bezieling. Veel hetzelfde.
Dan haak ik af.
Luister eens naar Lady en Rudy. Dat is genot.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Schoolquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze...
Later in de lijst nog Fool's Overture
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je iemand anders zijn muzieksmaak beter vond dan die van jezelf, dan had je die muzieksmaak wel.
Het is als zeggen:
Die denkt altijd dat zijn mening beter is dan die van ander. Om je uit de droom te helpen: Iedereen vindt zijn mening beter dan die van een ander, anders had hij wel een andere mening.
Wat is er abnormaal aan Breakfast in America en Goodbye Stranger?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook. Met mijn hoofd. Tegen een muur.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ging altijd hard op die versie van Scooter.
Ik was romantisch aan het schuiven met het vrouwtje daarom reageerde ik wat laat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jouw stream loopt 10 minuten achter
Van Kensington snap ik nog wel dat je dat zegt, al zit daar zeker wel gevoel in - zeker in een nummer als All For Nothing (mijn persoonlijke favoriet). Maar een beetje eentonig is het idd soms wel, daarom ga ik ook nooit bewust naar concerten van ze.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zal nooit zeggen dat mijn smaak beter is dan die van een ander. Mijn smaak ontwikkeld zich ook nog steeds. Dat is het mooie van muziek.
Het kan altijd gebeuren dat ik Coldplay wel ga waarderen. Maar ik heb sowieso gewoon weinig met hedendaagse muziek. Het is te gemaakt. Weinig bezieling. Veel hetzelfde.
Dan haak ik af.
Vroegah.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ging altijd hard op die versie van Scooter.
Had je wel een helm op?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ook. Met mijn hoofd. Tegen een muur.
Nee. Ik zocht juist de pijn, zodat ik niet aan Scooter zou denken.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken de versie van SCooter niet, en dat wil ik gaarne zo houden. Mijn oren konden Double Date al niet verdragen...
Scooter met Double Date vergelijkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken de versie van SCooter niet, en dat wil ik gaarne zo houden. Mijn oren konden Double Date al niet verdragen...
Nee hoor, ik ben me er best van bewust dat ik een middelmatige muzieksmaak heb. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk. Tuurlijk zijn er dingen waar ik intens van geniet...maar voor mij is het over het algemeen al genoeg als ik er vrolijk van wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je iemand anders zijn muzieksmaak beter vond dan die van jezelf, dan had je die muzieksmaak wel.
Het is als zeggen:
Die denkt altijd dat zijn mening beter is dan die van ander. Om je uit de droom te helpen: Iedereen vindt zijn mening beter dan die van een ander, anders had hij wel een andere mening.
Ik ken hun albums.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van Kensington snap ik nog wel dat je dat zegt, al zit daar zeker wel gevoel in - zeker in een nummer als All For Nothing (mijn persoonlijke favoriet). Maar een beetje eentonig is het idd soms wel, daarom ga ik ook nooit bewust naar concerten van ze.
Coldplay is daarentegen écht niet zo eentonig als je schetst. Ga eens het album Ghost Stories integraal luisteren (met name het nummer Midnight, als je daar geen geduld voor hebt) en vergelijk dat met bijvoorbeeld een nummer als Clocks of Viva la Vida.
Ik klik dus nietquote:
Er is ook nog een versie van Solid Solution.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:28 schreef Bos81 het volgende:
Ah joh, beetje eurohouse....quote:
I WANNA KNOW WHAT LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE IS !!!!!!quote:
Heb ik gedaan dit jaar op Graspop Metal Meetingquote:
Godverquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier heeft Wilders niet op gestemd.
Zou je denkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens mij komt gijs iets te kort
Wel hun beste nummerquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:31 schreef Bos81 het volgende:
Zeker niet de beste Foreigner, maar wel gewoon weer prima.
Gelukkig krijgt deze nog zo veel airplay dat je er telkens weer aan herinnerd wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foreigner is de ultieme middle of the road band. Je weet dat ze bestaan, je weet dat ze een paar grote hits hebben, maar over een uur ben je het weer vergeten.
Ik hoor liever Cascada om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Scooter is trouwens ook wel een beetje een guilty pleasure van meMaar dan niet The Logical Song, die is ruk. The Night en Nessaja zijn wel heel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |