quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Nou, deze DJ gaat ook op de dodenlijst.
Vroeger ook een standaard-nummer in de Top 100 Aller Tijden van Veronica.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah.. Easy Livin' was ook al vannacht, dat vind ik echt zo'n top 2000 lied.
g'morgequote:
Eens.quote:
Sta jij dan ook altijd als je een boek leest?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb zowel Easy Living als Almost Cut my Hair gehoord.
Ik durf niet te kijken hoe weinig ik geslapen heb.
Schitterend net.. Dochter 2 stond aan de salontafel een boekje te lezen. Stevie Wonder begint en zodra het basje begint gaat ze helemaal schudden met haar heupen. Kind van haar vader.
Als ik echt gegrepen ben door een boek lees ik het zittend, liggend, staand.. Dan heb ik hem standaard in mijn linkerhand vast.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sta jij dan ook altijd als je een boek leest?
quote:
Gewoon radio aan toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:25 schreef Isorden het volgende:
Bleh, onverwachts 4 uur eerder beginnen op mn werk.....
Ga weer veel moois missen...
Dat is vervelend. Maar ik neem aan dat je dan ook 4 uur eerder terug bent? Dan ben je misschien op tijd voor veel moois dat je anders zou missenquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:25 schreef Isorden het volgende:
Balen manquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:25 schreef Isorden het volgende:
Positive thinkingquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Maar ik neem aan dat je dan ook 4 uur eerder terug bent? Dan ben je misschien op tijd voor veel moois dat je anders zou missen
Nope was om 17 klaar en dat blijft zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Maar ik neem aan dat je dan ook 4 uur eerder terug bent? Dan ben je misschien op tijd voor veel moois dat je anders zou missen
Er is toch altijd muziek in de supermarkt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Word lastig als je in een supermarkt werkt
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope was om 17 klaar en dat blijft zo
balen. werk ze!quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope was om 17 klaar en dat blijft zo
jup, doe nu maar een lekkere gitaarplaat. Hier had ook Split Enz kunnen staan.quote:
Ik werd wakker met een paar nummers die ik helemaal niet kende. Dat vond ik ook wat minder.quote:
Goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:29 schreef peaceman het volgende:
Ah net op tijd te vroeg wakker voor Kensington![]()
Helaas speelden ze niet Hello Josephine.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:30 schreef cafca het volgende:
Ik zie dat ik net de Scorpions gemist heb
Daar heb ik de speaker nog wat verder voor opengedraaid.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:30 schreef cafca het volgende:
Ik zie dat ik net de Scorpions gemist heb
Of Frans Bauerquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Split Enz kunnen staan. Of Almost Cut My Hair. Of Days.
Och, als je er één hebt gehoord van Kensington, ken je ze allemaalquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:30 schreef Dwersdriever het volgende:
Nog nooit eerder gehoord, dit. En het hoeft van mij ook niet meer.
op de radio? Helaas wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:31 schreef peaceman het volgende:
is dit nummer niet al eens eerder geweest
Ik loop een beetje in en uitquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey D. jou had ik nog niet gezien dit jaar
Het is heel professionele popmuziek. Maar met de beste muziek aller tijden heeft het niets van doen. Aan de andere kant....ook de huidige generatie heeft recht op zijn muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, als je er één hebt gehoord van Kensington, ken je ze allemaal
Ja hoorquote:
Niets mis met kleinquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben de kleine afwezige dit jaar
nee hoor.. ik ging om 1 uur wegquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ging eerder dan jij naar bed. Dus ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af over jou?
ik heb ook niet meegekregen dat Lennon vannacht door zijn bed gezakt isquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, nou dat scheelde niet veel dan hoor
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ook niet meegekregen dat Lennon vannacht door zijn bed gezakt is
[..]
Teveel gegeten met kerst?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
nee alleen geschrokken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:37 schreef djenneke het volgende:
[..]![]()
Meen je niet. Arm manneke. Toch niks pijn gedaan hoop ik?
Nee,het zijn de VRIENDEN va Kensington. Niet Kensington zelf. Hun vrienden. Tenminste, zo is iedere (ex)-3fm DJ geïndoctrineerd ze te noemen, lijkt het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |