quote:
Gewoon radio aan toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:25 schreef Isorden het volgende:
Bleh, onverwachts 4 uur eerder beginnen op mn werk.....
Ga weer veel moois missen...
Dat is vervelend. Maar ik neem aan dat je dan ook 4 uur eerder terug bent? Dan ben je misschien op tijd voor veel moois dat je anders zou missenquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:25 schreef Isorden het volgende:
Balen manquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:25 schreef Isorden het volgende:
Positive thinkingquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Maar ik neem aan dat je dan ook 4 uur eerder terug bent? Dan ben je misschien op tijd voor veel moois dat je anders zou missen
Nope was om 17 klaar en dat blijft zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Maar ik neem aan dat je dan ook 4 uur eerder terug bent? Dan ben je misschien op tijd voor veel moois dat je anders zou missen
Er is toch altijd muziek in de supermarkt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Word lastig als je in een supermarkt werkt
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope was om 17 klaar en dat blijft zo
balen. werk ze!quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope was om 17 klaar en dat blijft zo
jup, doe nu maar een lekkere gitaarplaat. Hier had ook Split Enz kunnen staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |