SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
dacht 't wel jaquote:
31 Januari is er een FF fan event in Europa voor het 30 jarige bestaan van de serie.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:37 schreef Jimbo het volgende:
wanneer komt die ff7 remake eens een keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja 2017 is ook het 15 jarig bestaan van de kingdomhearts serie dus verwacht daar ook nog wat nieuws van dit jaar of releases.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
31 Januari is er een FF fan event in Europa voor het 30 jarige bestaan van de serie.
2017 is het 20 jarig bestaan van FF7, en 31 Januari is de oorspronkelijke release date van FF7.
je kan er dus vanuit gaan wat er dan gebeurd
klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja 2017 is ook het 15 jarig bestaan van de kingdomhearts serie dus verwacht daar ook nog wat nieuws van dit jaar of releases.
en sowieso KH 1+2 remakes dit jaarkan ik ze eindelijk eens spelen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
wat moet je met Knack dan?quote:
genoeg om watch dogs 2 of mafia 3 te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:12 schreef MMaRsu het volgende:
Jungle jim wat wil je voor ff hebben dan
Minder vaak naar de McDonalds gaanquote:
Had ik ook met de SE. Was voor een paar uur weer ff tof, daarna kwam de realisatie "ohja deze saaie kutquests weer".quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:56 schreef Maraca het volgende:
Voor de 2e keer Skyrim opgestart.. weet niet wat er aan de hand is, maar kan er maar niet inkomen
Aait 30 pietermannen ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
genoeg om watch dogs 2 of mafia 3 te kunnen kopen.
Vanmiddag binnen gekregen, de controller voelt zeer degelijk en ziet er ook erg mooi uit.quote:Op donderdag 29 december 2016 03:29 schreef Drug het volgende:
[..]
laat ff weten hoe die bevalt. ga m denk wel halen ook
Maar je had een toch speciaal gekocht om weer diezelfde gerecyclede questen steeds opnieuw te spelen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Minder vaak naar de McDonalds gaan
Voor de 2e keer Skyrim opgestart.. weet niet wat er aan de hand is, maar kan er maar niet inkomen
thanks! klinkt veelbelovend. heb zelf ook geen windows, dus beetje jammer dat er geen mac app is. maar ik ben wel erg benieuwd, ga m denk wel halenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vanmiddag binnen gekregen, de controller voelt zeer degelijk en ziet er ook erg mooi uit.
Tja en dan gamen.... Bf1 aangeslingerd en knallen, man man man dat rechterpookje daar krijg je een hard plassertje van. Ik heb nog geen custom settings kunnen proberen omdat ik geen windows pc in huis heb staan maar met de basis controls voelde ik een merkbaar verschil dat ik een tandje sneller was dan anders. Daarbij is de xbox layout voor grote handen wel wat lekkerder niet dat ik de Ds4 zo heel slecht vond maar ik heb veel last van storing door babyfoons en andere aparaten in huis op de DS4 en heb er al 2 voor reparatie naar Sony moeten sturen.
Ik ben er iig zeer positief over, de verwisselbare gewichtjes zijn grappig maar dat doe je natuurlijk nooit nadat je ze er in gedaan hebt
Arme jongenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:55 schreef Leonos het volgende:
Kwam gisteren in Fylax zijn party, toen negeerde hij mij
quote:
Ik praatte gewoon hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:55 schreef Leonos het volgende:
Kwam gisteren in Fylax zijn party, toen negeerde hij mij
Ik had Skyrim nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar je had een toch speciaal gekocht om weer diezelfde gerecyclede questen steeds opnieuw te spelen?
Ik zou in het begin niet te veel sidequests doen maar vooral de main quest en dan af en toe een paar sidequest. Je kunt je namelijk helemaal in de sidequests verliezen maar dan verlies je het grote verhaal een beetje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had Skyrim nog nooit gespeeldmaar dat is het niet. Kom niet in het 'verhaal'. Ben denk ik een beetje verwend door Fallout en The Witcher
fallout en verhaalquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had Skyrim nog nooit gespeeldmaar dat is het niet. Kom niet in het 'verhaal'. Ben denk ik een beetje verwend door Fallout en The Witcher
Koop Watch Dogs 2, die is écht ontzettend tofquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Koop Watch Dogs 2, die is écht ontzettend tof
Mafia 3 was een van de grootste teleurstellingen van het jaar imo.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Was te verwachten met zo'n hoofdpersoon.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mafia 3 was een van de grootste teleurstellingen van het jaar imo.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mafia 3 was een van de grootste teleurstellingen van het jaar imo.
Geen goede DLC beschikbaar?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Was te verwachten met zo'n hoofdpersoon.
Nah maar de game is toch haram dus kan je beter aan je voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Geen goede DLC beschikbaar?
scripkiddies -1quote:
no mans skyquote:Op zondag 1 januari 2017 14:04 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de beste nakater game voor vandaag om te spelen ?
Iets mellow met niet te veel actie..iemand tips ?
Gewoon iets uit de gare PS+ collectie van de afgelopen maanden. Scheelt ook downloadtijd.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:04 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de beste nakater game voor vandaag om te spelen ?
Iets mellow met niet te veel actie..iemand tips ?
meh dan val ik zeker in slaapquote:
Beetje aan t kijken idd.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gewoon iets uit de gare PS+ collectie van de afgelopen maanden. Scheelt ook downloadtijd.
Beter dan arbeitenquote:Op zondag 1 januari 2017 14:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beetje aan t kijken idd.
uiteindelijk is het maar netflix geworden
Wordt dus hoge rekening.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Beter dan arbeiten
Wel koppijn want was vergeten verwarming uit te zetten.
kost dat geintje nou tegenwoordig ?quote:
kloptquote:Op maandag 2 januari 2017 08:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb de GOTY voor 30 euro gekocht in de store.
Dat is mooi want in deze game moet je alle monsters kapot maken.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie game qua vormgeving, alleen hou ik niet van monsters :p
gelukkig 😅quote:Op maandag 2 januari 2017 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Zo pittig zijn die ook helemaal niet, komt goed
DLC HoS gespeeld?quote:Op maandag 2 januari 2017 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Zo pittig zijn die ook helemaal niet, komt goed
Uitstekende keus en mooie verhaal en wereld! 😄quote:
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:05 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik dan de enige de the witcher 3 zwaar overrated vond?
Had m op release date gekocht, en 2-3 weken later verkocht (toen voor 30 eur)
Vond het spel gewoon nét niet wat ik wou
In oblivion en skyrim kan je geen ene fuck in de wereld doen behalve dezelfde dungeon 10x doorlopen met een iets andere layout en dezelfde draugr enemies overal.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik moet het niet teveel met Skryim/Oblivion vergelijken denk ik.
Combat, 3rd person en dialogen zijn wel stukken beter, maar de hele wereld en wat je allemaal kunt doen vond ik in The Elder Scrolls toch nog net iets indrukwekkender.
Maar toch, tis wel lekker om weer een game te hebben waar je jezelf helemaal in kunt verliezen. Ga hier wel flink wat uurtjes in stoppen.
Daarom gewoon je questlog volgen.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Witcher 3. Veel uren inzitten, nooit afgemaakt.
Dwaalde op den duur helemaal af van alles en was t toen beu.
Dat krijg ik vaak met te grote open werelden
Nope, alleen de main gamequote:
Duurde even voordat ik in de game zat (vanaf halverwege de Bloody Baron quest), maar toen vond ik hem fantastischquote:Op maandag 2 januari 2017 14:05 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2017 14:05 schreef Jimbo het volgende:
Denk toch zeker wel 20-30 uur ofzoquote:
Wat vind je dan wel een goede game?quote:Op maandag 2 januari 2017 15:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk toch zeker wel 20-30 uur ofzo
Maar vond het gewoon te 'meh'. Kan mij zelfs herinneren dat ik in slaap gevallen ben tijdens t spelen een keer
Ja, maar dan was ik weer niet sterk genoeg of wat dan ook.quote:
In het RPG genre (anders is het appels met peren vergelijken natuurlijk)quote:Op maandag 2 januari 2017 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel een goede game?
Mwah moet zeggen dat ik het freeroamen in Skyrim aangenamer vond. Dungeons met een eigen verhaal zonder een quest te zijn bv. In Oblivion leek alles vrij op elkaar, maar in Skyrim waren de dungeons een map op zich.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In oblivion en skyrim kan je geen ene fuck in de wereld doen behalve dezelfde dungeon 10x doorlopen met een iets andere layout en dezelfde draugr enemies overal.
Het verhaal en sidequests in TW3 schijten vanuit verre hoogte op skyrim en oblivion.
Uhuhquote:
welk spel heeft dat tegenwordig nog welquote:Op maandag 2 januari 2017 18:05 schreef Typisch het volgende:
Waarom heeft Dragon Quest Builders geen couch co-op?
minecraft en divinity original sin is nu hier wel populairquote:Op maandag 2 januari 2017 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welk spel heeft dat tegenwordig nog wel
net uit ellendigheid maar weer2 nieuwe games gekocht die dat wel hebben om te kijken of het wat is
#bringbackcouchcoop
Ik vind het Switch nieuws wel leuk om te volgen maar ik weet nu al dat ik hem sowieso niet gaat halen. Niet mijn ding.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
minecraft en divinity original sin is nu hier wel populair
oh ja en nintendo
volgende week meer over de switch
blijf het toch zo grappig hoe de smaak in games bij ons écht het totaal overgestelde is van elkaarquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
ps+ games zijn up.. geweldige games deze maand, helaas heb ik alles al gekocht behalve this little war of mine en the swindle, maar toch 2 leuke games!
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijf het toch zo grappig hoe de smaak in games bij ons écht het totaal overgestelde is van elkaar
die komt nog wel op PS+.... als ie de metascore haaltquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:29 schreef kipknots het volgende:
Even een tip: The last guardian ligt nu alweer voor 36 euro bij de Intertoys.
quote:Op maandag 2 januari 2017 18:05 schreef Typisch het volgende:
Waarom heeft Dragon Quest Builders geen couch co-op?
Wat denk je van korte en makkelijke single-player spellen?quote:Op maandag 2 januari 2017 18:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welk spel heeft dat tegenwordig nog wel
net uit ellendigheid maar weer2 nieuwe games gekocht die dat wel hebben om te kijken of het wat is
#bringbackcouchcoop
watquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je van korte en makkelijke single-player spellen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alles is grotendeels multiplayer,terwijl SP modus/campaign kort is.
Het zijn RPGquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stardew Valley, Final Fantasy en The Witcher DLC kun je al een jaar zoet mee zijn joh.
Naughtydogquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mooi interview met de cast van The Last of Us 2
Bedankt voor de tip. Gister R&C gekocht; lekker spel. Fijne controls ook.quote:Op woensdag 4 januari 2017 09:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Doom en ratcher&clank zijn als SP wel "korte" spellen en goed ontvangen.
Beide in de januari sale voor 15/20 eur.
Prima campaign idd, bovendien is er laatst een Arcade Mode toegevoegd die erg vet is.quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:21 schreef MMaRsu het volgende:
Doom is echt wel aan de lange kant hoor
Ik zag ~10 tot 15 uur staan op how long to beat.quote:
ja baggerquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:45 schreef maxmit het volgende:
Iemand Steep al geprobeerd?
Ik ben zeer benieuwd namelijk.
Leuk voor even tussendoor, max 25 euro aan uitgeven.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:45 schreef maxmit het volgende:
ligt eraan wat ik er voor betaalquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je van korte en makkelijke single-player spellen?
ja zeker wel 10 minuten gespeeld nuquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:45 schreef maxmit het volgende:
quote:
Ok, duidelijkquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Leuk voor even tussendoor, max 25 euro aan uitgeven.
Hoe duur swaquote:Op donderdag 5 januari 2017 11:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze tv met een PlayStation 4 pro of PS5.
[ afbeelding ]
irritant ;squote:Op donderdag 5 januari 2017 18:18 schreef bjanaan het volgende:
PlayStation weggebracht op 16dec bij de Bart Smit omdat defect nog steeds niks gehoord zaterdag maar even langs en verhaal halen...
feest!quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist mijn eerste platina trofee gewonnen.
Waarom nou bij de Bart Smit?quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:18 schreef bjanaan het volgende:
PlayStation weggebracht op 16dec bij de Bart Smit omdat defect nog steeds niks gehoord zaterdag maar even langs en verhaal halen...
Idd. Waarom niet bij Sony zelf?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom nou bij de Bart Smit?
welk spel?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist mijn eerste platina trofee gewonnen.
Ook één van de weinigen die ik op 100% heb aangezien je met 1 playthrough alle trophies/achievements binnen hebtquote:
Voor mij alleen Mass Effect en Ghost Recon, dus valt meequote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:48 schreef studentje7 het volgende:
Is voorjaar het nieuwe najaar wat gamereleases betreft?
In Februari/Maart gelijk al even Horizon, For Honor, Mass Effect, Nier Automata, South Park en Ghost Recon...
Was wel lekker eenvoudig ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ook één van de weinigen die ik op 100% heb aangezien je met 1 playthrough alle trophies/achievements binnen hebt
Ik ga ook niet alles halen hoor. Alleen Horizon en Mass Effect denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor mij alleen Mass Effect en Ghost Recon, dus valt mee
Walking dead en Sniper Elite 4 haal ik later dit jaar wel eens in een sale
Wat een ellende als een gamer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idd. Waarom niet bij Sony zelf?
Mijn toen nieuwe tv had een defect. Na anderhalve week kwam een monteur de nieuwe installeren.
(Kon wel tv blijven kijken, "defecte" tv had een "tear" in het beeldscherm)
Aan de ene kant was het wel grappig. Beetje bekende wereld, bekende namen.quote:
Die games staan daar bekend om.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant was het wel grappig. Beetje bekende wereld, bekende namen.
Aan de andere kant was er erg veel gerailroad. En de keuzes die je kon maken waren van het genre: of je linkerbal eraf, of je rechterbal.
Enorm frustrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |