SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
dacht 't wel jaquote:
31 Januari is er een FF fan event in Europa voor het 30 jarige bestaan van de serie.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:37 schreef Jimbo het volgende:
wanneer komt die ff7 remake eens een keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja 2017 is ook het 15 jarig bestaan van de kingdomhearts serie dus verwacht daar ook nog wat nieuws van dit jaar of releases.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
31 Januari is er een FF fan event in Europa voor het 30 jarige bestaan van de serie.
2017 is het 20 jarig bestaan van FF7, en 31 Januari is de oorspronkelijke release date van FF7.
je kan er dus vanuit gaan wat er dan gebeurd
klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja 2017 is ook het 15 jarig bestaan van de kingdomhearts serie dus verwacht daar ook nog wat nieuws van dit jaar of releases.
en sowieso KH 1+2 remakes dit jaarkan ik ze eindelijk eens spelen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
wat moet je met Knack dan?quote:
genoeg om watch dogs 2 of mafia 3 te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:12 schreef MMaRsu het volgende:
Jungle jim wat wil je voor ff hebben dan
Minder vaak naar de McDonalds gaanquote:
Had ik ook met de SE. Was voor een paar uur weer ff tof, daarna kwam de realisatie "ohja deze saaie kutquests weer".quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:56 schreef Maraca het volgende:
Voor de 2e keer Skyrim opgestart.. weet niet wat er aan de hand is, maar kan er maar niet inkomen
Aait 30 pietermannen ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
genoeg om watch dogs 2 of mafia 3 te kunnen kopen.
Vanmiddag binnen gekregen, de controller voelt zeer degelijk en ziet er ook erg mooi uit.quote:Op donderdag 29 december 2016 03:29 schreef Drug het volgende:
[..]
laat ff weten hoe die bevalt. ga m denk wel halen ook
Maar je had een toch speciaal gekocht om weer diezelfde gerecyclede questen steeds opnieuw te spelen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Minder vaak naar de McDonalds gaan
Voor de 2e keer Skyrim opgestart.. weet niet wat er aan de hand is, maar kan er maar niet inkomen
thanks! klinkt veelbelovend. heb zelf ook geen windows, dus beetje jammer dat er geen mac app is. maar ik ben wel erg benieuwd, ga m denk wel halenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vanmiddag binnen gekregen, de controller voelt zeer degelijk en ziet er ook erg mooi uit.
Tja en dan gamen.... Bf1 aangeslingerd en knallen, man man man dat rechterpookje daar krijg je een hard plassertje van. Ik heb nog geen custom settings kunnen proberen omdat ik geen windows pc in huis heb staan maar met de basis controls voelde ik een merkbaar verschil dat ik een tandje sneller was dan anders. Daarbij is de xbox layout voor grote handen wel wat lekkerder niet dat ik de Ds4 zo heel slecht vond maar ik heb veel last van storing door babyfoons en andere aparaten in huis op de DS4 en heb er al 2 voor reparatie naar Sony moeten sturen.
Ik ben er iig zeer positief over, de verwisselbare gewichtjes zijn grappig maar dat doe je natuurlijk nooit nadat je ze er in gedaan hebt
Arme jongenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:55 schreef Leonos het volgende:
Kwam gisteren in Fylax zijn party, toen negeerde hij mij
quote:
Ik praatte gewoon hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:55 schreef Leonos het volgende:
Kwam gisteren in Fylax zijn party, toen negeerde hij mij
Ik had Skyrim nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar je had een toch speciaal gekocht om weer diezelfde gerecyclede questen steeds opnieuw te spelen?
Ik zou in het begin niet te veel sidequests doen maar vooral de main quest en dan af en toe een paar sidequest. Je kunt je namelijk helemaal in de sidequests verliezen maar dan verlies je het grote verhaal een beetje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had Skyrim nog nooit gespeeldmaar dat is het niet. Kom niet in het 'verhaal'. Ben denk ik een beetje verwend door Fallout en The Witcher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |