Vind je dit één van de leukere van MJ ?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef noodgang het volgende:
Een van de leukere van MJ als je het mij vraagt
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk nummer, maar als dat er op komt kijken ze allemaal naar mij.
Was me reeds opgevallenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
het wordt bij mij wel vermeld onderin
Ik ben niet zo'n groot fanquote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je dit één van de leukere van MJ ?
Ik denk dat ik je hier vanavond nog wel een tijdje gezelschap kan houden.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wij moeten "verplicht" op blijven tot 2 uur. Twan is naar een feestje in de stad. Ben benieuwd of we dat volhouden.
Ja da's dat duetje ja, maar ik bedoelde Stranger in Moscow inderdaadquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk nummer, maar als dat er op komt kijken ze allemaal naar mij.
207, maximaal.quote:
Zo snel gingen mijn gedachten nog even niet, maar zou kunnenquote:
Weest niet bevreesd. We krijgen een hoop genot met Evelien.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wij moeten "verplicht" op blijven tot 2 uur. Twan is naar een feestje in de stad. Ben benieuwd of we dat volhouden.
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jullie waren toch de ouders van Twan, niet de grootouders?![]()
Met de slide guitar, vind ik prachtigquote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja da's dat duetje ja, maar ik bedoelde Stranger in Moscow inderdaad
Eentonige meuk, een beetje de Give peace a chance van MJquote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Echt heel geweldig vind ik dit nummer niet.
Kick me kike me, jew me sue me.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Akilla het volgende:
Censureren ze dit nummer nou?:')
Dat 2x kick me achter elkaar klopt niet geloof ik.. klinkt ook raar
Ach, doe mij maar 12 minuten Thriller met videoclip.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eentonige meuk, een beetje de Give peace a chance van MJ
Wie en wat is ditquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je hier vanavond nog wel een tijdje gezelschap kan houden.
De laatste 3 dagen van het jaar hou ik wel vol met weinig nachtrust.
Raggenboonman.quote:
Rag N Bone Manquote:
Rag 'n bone man, met Humanquote:
Yeah!!quote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weest niet bevreesd. We krijgen een hoop genot met Evelien.
Heeft niet eens een NL wikiquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ah, dit liedje.
Ik ga eens opzoeken wie die Rag n Bone Man is.
zoiets ja, daarom zei ik ook: volgend jaar maar eens kijken hoeveel waarde het behoudt.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit wel een heel mooi nummer, maar in mijn beleving is die net een maand oud of zo.
Ok treurig, vond het al zo raar. Dacht het daarnet ook al met stan te horen dat die censored was..quote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kick me kike me, jew me sue me.
Mocht niet van jankjoden.
Dat mag, Hij had ook een dikke hit. Dus dat past mooi.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Damn, Rag n Bone Man is een beetje dik.
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel beter dan het origineel van de Killers.
Dat is makkelijk zeggen, hij staat ook hoger.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel beter dan het origineel van de Killers.
verschrikkelijk vind ik het ook weer niet, maar ik betwijfel idd wel of het lang in de lijst zal staan.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is echt verschrikkelijk. Volgend jaar daalt het weer 1000 plekken en over twee jaar hebben we hier geen last meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |