207quote:Op donderdag 29 december 2016 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
In Mexicano's top 10 bedoelde ik
Prinsquote:Op donderdag 29 december 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Wat staat er op 207?
Iemand misschien?
Erop staan is niet direct een positief teken, dat dus. Niet op zichzelf.quote:
Michael?quote:
Met welke plaat?quote:
Topnummertje is dat iddquote:Op donderdag 29 december 2016 21:44 schreef Bugno het volgende:
Heerlijke MJ ook nog opkomst...een soort Trio der Ontvallenen
Ach, aandacht is aandacht.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Erop staan is niet direct een positief teken, dat dus. Niet op zichzelf.
Wim-Lexquote:
Dit is de mooiste club van allemaal!quote:Op donderdag 29 december 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit Is Mijn Club, Mijn Ideaal...
Ik ken alleen ded Favella denk ikquote:Op donderdag 29 december 2016 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Welke clip was beter?
De gevangenis of de favella?
Ghettoquote:Op donderdag 29 december 2016 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Welke clip was beter?
De gevangenis of de favella?
Die heeft Love and Pride gezongen toch?quote:
zo is dat!quote:Op donderdag 29 december 2016 21:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is de mooiste club van allemaal!
Daar stond verder ook niet zo veel boeiends op, volgens mij?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
he, deze is ook dood.
Dit is het beste liedje van HIStory (als je de best of niet meerekent natuurlijk)
Stranger in Moscowquote:Op donderdag 29 december 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
he, deze is ook dood.
Dit is het beste liedje van HIStory (als je de best of niet meerekent natuurlijk)
Dat heb ik met Dirty Diana. Vind ik echt goedquote:
You Are Not Alone en Earth Songquote:Op donderdag 29 december 2016 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar stond verder ook niet zo veel boeiends op, volgens mij?
De beste..al vind ik Smooth Criminal ook geweldigquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Dirty Diana. Vind ik echt goed
Taco Poetin on the Ritsquote:
Dat heb je niet goed gepland.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even wat tabletten opladen.
Allemaal leeg...
Dan doe ik dat maar nietquote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef noodgang het volgende:
Een van de leukere van MJ als je het mij vraagt
Geen top-15quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef noodgang het volgende:
Een van de leukere van MJ als je het mij vraagt
het wordt bij mij wel vermeld onderinquote:
Jullie waren toch de ouders van Twan, niet de grootouders?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wij moeten "verplicht" op blijven tot 2 uur. Twan is naar een feestje in de stad. Ben benieuwd of we dat volhouden.
Leuk nummer, maar als dat er op komt kijken ze allemaal naar mij.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Dirty Diana. Vind ik echt goed
Earth Song is prachtig manquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
You Are Not Alone en Earth Song
Dat duetje met Janet was wel geinig en er stond nog 1 leuke op, ik weet even niet welke
SOW KOEKOEKquote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jullie waren toch de ouders van Twan, niet de grootouders?![]()
Screamquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
You Are Not Alone en Earth Song
Dat duetje met Janet was wel geinig en er stond nog 1 leuke op, ik weet even niet welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |