Vind je dit één van de leukere van MJ ?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef noodgang het volgende:
Een van de leukere van MJ als je het mij vraagt
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk nummer, maar als dat er op komt kijken ze allemaal naar mij.
Was me reeds opgevallenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
het wordt bij mij wel vermeld onderin
Ik ben niet zo'n groot fanquote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je dit één van de leukere van MJ ?
Ik denk dat ik je hier vanavond nog wel een tijdje gezelschap kan houden.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wij moeten "verplicht" op blijven tot 2 uur. Twan is naar een feestje in de stad. Ben benieuwd of we dat volhouden.
Ja da's dat duetje ja, maar ik bedoelde Stranger in Moscow inderdaadquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk nummer, maar als dat er op komt kijken ze allemaal naar mij.
207, maximaal.quote:
Zo snel gingen mijn gedachten nog even niet, maar zou kunnenquote:
Weest niet bevreesd. We krijgen een hoop genot met Evelien.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wij moeten "verplicht" op blijven tot 2 uur. Twan is naar een feestje in de stad. Ben benieuwd of we dat volhouden.
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jullie waren toch de ouders van Twan, niet de grootouders?![]()
Met de slide guitar, vind ik prachtigquote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja da's dat duetje ja, maar ik bedoelde Stranger in Moscow inderdaad
Eentonige meuk, een beetje de Give peace a chance van MJquote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Echt heel geweldig vind ik dit nummer niet.
Kick me kike me, jew me sue me.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Akilla het volgende:
Censureren ze dit nummer nou?:')
Dat 2x kick me achter elkaar klopt niet geloof ik.. klinkt ook raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |