Zit je weer Russische propaganda na te blaten?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:18 schreef Drugshond het volgende:
All US citizens should be alarmed by US actions. US meddling destroyed Libya, Iraq, Vietnam, and countless other places. The US killed native American Indians, overthrew the Shah of Iran with disastrous consequences, and spied on our allies.
So let’s target Russia, Edward Snowden, and Wikileaks for exposing the truth.
By the way, why didn’t Germany expel US “operatives” when we tapped Angela Merkel’s phone?
Waarom vertrouw je de Yanks eigenlijk direct op hun blauwe ogen gezien hun gesjoemel met bewijzen in het verleden?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De grootste wikileaksaanbidders die alles van Assange slikken als was het uit een slagroom spuitende chocolade lul willen het liefst dat de CIA met zulk onomstotelijk bewijs komt dat ze het eigenlijk alleen geloven als ze er zelf bij waren.
Het komt van een economische blog. Wat overigens voor jouw passie te hoog gegrepen is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zit je weer Russische propaganda na te blaten?
Omdat het anders wederom een lulverhaal is uit de hoed van Washington.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet op jouw bureau. Waarom moet jij die bewijzen zien?
Mishtalk. Goeie bron man, zo'n doorgesnoven landverraderquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het komt van een economische blog. Wat overigens voor jouw passie te hoog gegrepen is.
Nee hoor dan vraag ik ook om bewijzen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De betreffende user is overigens ietwat selectief kritisch. Als de Russen weer op de proppen komen met een of andere halfbakken theorie over de ramp met de MH17, staat meneer driftig mee te knikken.
Doe ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:21 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Waarom vertrouw je de Yanks eigenlijk direct op hun blauwe ogen gezien hun gesjoemel met bewijzen in het verleden?
nee, die zijn jou niet bekend, dat is wat andersquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee hoor dan vraag ik ook om bewijzen.
Schijnen ook niet geleverd te kunnen worden.
http://content.time.com/quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mishtalk. Goeie bron man, zo'n doorgesnoven landverrader
Dikke Lul 3 Bier ouwe.quote:1. Mish's Global Economic Trend Analysis (7,903 links). Although Mish (aka Mike Shedlock) is not an economist by training, he adroitly gets into the thick of economic data. Mish uses observations made by those in major media, so-called experts and government officials and serves up analysis based on his impression of their relevance and validity. The author is not afraid to attack conventional wisdom.
Tja we moeten de wereld weer eens laten zien hoe "slecht" de Russen zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Maar een uitwijzing van 35 diplomaten is een behoorlijk zware sanctie, zeker in combinatie met de historie en de huidige betrekkingen. Dit doe je niet omdat je het niet eens bent met Trump, daarvoor zijn de belangen veel te groot.
Als jij denkt dat ze wel zo kinderachtig zijn, tja. Zoals de waard is...
Bewijzen graag!!quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:27 schreef Re het volgende:
[..]
nee, die zijn jou niet bekend, dat is wat anders
bewijzen dat jij geen inzicht hebt in bepaalde zaken van de FBI en CIA? Nah dat lijkt me niet zo moeilijkquote:
Dit is op geen enkele wijze een reactie op wat ik schreef.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:29 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja we moeten de wereld weer eens laten zien hoe "slecht" de Russen zijn.
Ze winnen in Aleppo (slecht, slecht slecht) en nu laten de Turken de Amerikanen zelfs ook vallen.
Tijd voor wat acties aan de USA kant.
Nou wat liggen wij er toch wakker van. Not!![]()
Ondertussen gaat flapoor Obama wel wat extra wapens leveren aan een stelletje dolgedraaide opstandelingen in Syrie die taloze mensen afslachten. Hulde!
Badum-tssquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
bewijzen dat jij geen inzicht hebt in bepaalde zaken van de FBI en CIA? Nah dat lijkt me niet zo moeilijk
Die eerste alinea klopt helemaal, maar alsof Rusland wel echt "de waarheid" verkondigtquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:18 schreef Drugshond het volgende:
All US citizens should be alarmed by US actions. US meddling destroyed Libya, Iraq, Vietnam, and countless other places. The US killed native American Indians, overthrew the Shah of Iran with disastrous consequences, and spied on our allies.
So let’s target Russia, Edward Snowden, and Wikileaks for exposing the truth.
Hiermee impliceer je dat het dan wel waar zou moeten zijn anders nemen ze niet zulke rigoureuze maatregelen. Nogmaals, ze hebben eerder de oorlog verklaard aan Irak terwijl ze alles bij elkaar hadden verzonnen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Maar een uitwijzing van 35 diplomaten is een behoorlijk zware sanctie, zeker in combinatie met de historie en de huidige betrekkingen. Dit doe je niet omdat je het niet eens bent met Trump, daarvoor zijn de belangen veel te groot.
Vooralsnog kan ik vrij weinig met de informatie die er is. Ik ben in ieder geval heel terughoudend in het vormen van een mening hierover. Als de Russen daadwerkelijk achter de hacks zitten zal het me niet verbazen, als de Amerikanen -om wat voor reden dan ook- de Russen willen pakken met gefabriceerd bewijs zal het me ook niet verbazen. Er is momenteel veel gaande op geopolitiek niveau.quote:Als jij denkt dat ze wel zo kinderachtig zijn, tja. Zoals de waard is...
Bewijzen graag!!quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef Re het volgende:
[..]
bewijzen dat jij geen inzicht hebt in bepaalde zaken van de FBI en CIA? Nah dat lijkt me niet zo moeilijk
De Nobelprijswinnaar van de Vrede ..quote:Op donderdag 29 december 2016 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Obama probeert op de valreep nog even een oorlog te starten
Joh, je kwam klaar toen Corney zijn Hillary statement de ether in gooide vlak voor de verkiezingen, je begint een beetje zielig te worden zo hoorquote:
Ook zo briljant, inderdaad. Die gelekte mails werden opgeblazen tot ongekende proporties terwijl er feitelijk weinig belastende info in was te vinden, maar nu wil men plots bewijzen zien.quote:Op vrijdag 30 december 2016 13:03 schreef Re het volgende:
[..]
Joh, je kwam klaar toen Corney zijn Hillary statement de ether in gooide vlak voor de verkiezingen, je begint een beetje zielig te worden zo hoor
jij krijgt de bewijzen vooralsnog niet te zien, misschien weet je handler er meer van
Feitelijke of theoretische? In een ander topic deed je precies waar je nu een ander van beticht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |