Maar het leed is dan al geleden. Ik vind het maar bijzonder, had verwacht dat eventueel bewijs groots in het nieuws zou komen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja als blijkt dat het niet zo was dan lijkt me dat alleen maar in het voordeel van trump
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten wij als EU daar hem bij helpen. Een alliantie tussen de Russen en de Amerikanen is niet in het voordeel van West-Europa, en Nederland in het bijzonder.
maar Obama hoort niets te doen zonder bewijs? En ach die resolutie boeit me verder weinig, die regio mag eens lekker in de stront zakken een keerquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het leed is dan al geleden. Ik vind het maar bijzonder, had verwacht dat eventueel bewijs groots in het nieuws zou komen.
Vind het tevens net zo bijzonder dat ze nu pas een resolutie tegen Israel aannemen en niet grofweg 4 jaar geleden, maar dat is offtopic. Wel interessant.
Nee, maar je zou denken dat zulke maatregelen alleen genomen worden als er bewijs is. Nja, het moddergooien is begonnen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:15 schreef Re het volgende:
[..]
maar Obama hoort niets te doen zonder bewijs? En ach die resolutie boeit me verder weinig, die regio mag eens lekker in de stront zakken een keer
Bidden is wat anders dan spionage en inbreken in computersystemen om verkiezingen van een andere staat te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat om het resultaat toch?
Als de paus bijv denkt dat hij Hillary het Witte Huis in kan bidden, dan staat 't hem vrij een poging te wagen, niet?
Ze hebben niks aangenomen. Ze hebben zich onthouden van stemming, vier jaar geleden (en eerder ook) gebruikten ze het veto bij dergelijke voorstellen. Is een signaal dat Netanyahu niet moet denken dat Amerika per definitie achter hem staat op zijn huidige koers.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind het tevens net zo bijzonder dat ze nu pas een resolutie tegen Israel aannemen en niet grofweg 4 jaar geleden, maar dat is offtopic. Wel interessant.
Inbreken in computersystemen klinkt heel wat spannender idd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bidden is wat anders dan spionage en inbreken in computersystemen om verkiezingen van een andere staat te beïnvloeden.
Ja, maar waarom nu. Waarom niet vier jaar geleden? Of acht? Waarom aan het eind van een regeerperiode?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze hebben niks aangenomen. Ze hebben zich onthouden van stemming, vier jaar geleden (en eerder ook) gebruikten ze het veto bij dergelijke voorstellen. Is een signaal dat Netanyahu niet moet denken dat Amerika per definitie achter hem staat op zijn huidige koers.
En doet niets als dat wel zo is? Dat ben ik wel eens met Odaiba.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan natuurlijk wel zorgen dat het niet eenvoudig te doen is hè. Welk serieus land laat zijn verkiezingen nu 'hacken' (?!) door een buitenlandse mogendheid.
dit was de vraag van een paar Republikeinse senatoren om onderzoek te doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar je zou denken dat zulke maatregelen alleen genomen worden als er bewijs is. Nja, het moddergooien is begonnen.
Die regio wil geen vrede dus het maakt verder ook niets uit, maar ik vraag het me gewoon af
Het lag zo open en bloot dat het waarschijnlijk door de eerste de beste scriptkiddie is gehackt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
En doet niets als dat wel zo is? Dat ben ik wel eens met Odaiba.
Kijk deze hackert eens knowledge hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het lag zo open en bloot dat het waarschijnlijk door de eerste de beste scriptkiddie is gehackt.
Omdat Netanyahu nu ook onder vuur ligt wegens corruptie en fraude en er een onderzoek tegen hem komt. Z'n diplomatieke kredietwaardigheid verminderen, en zo'n onderzoek kan de politieke koers beïnvloeden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar waarom nu. Waarom niet vier jaar geleden? Of acht? Waarom aan het eind van een regeerperiode?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk deze hackert eens knowledge hebben
Omdat Netanyahu een steeds grotere bek krijgt, voornamelijk. Vier jaar geleden was dat minder. Daarom vier jaar geleden nog niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar waarom nu. Waarom niet vier jaar geleden? Of acht? Waarom aan het eind van een regeerperiode?
De afdelingen die de Chinezen en Russen hebben voor het inbreken in buitenlandse computer systemen komen zeker niet uit de filmindustrie.quote:
Waar zijn de keiharde bewijzen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
En doet niets als dat wel zo is? Dat ben ik wel eens met Odaiba.
En jij denkt dat de rest van de wereld dat niet doet of probeert?quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
De afdelingen die de Chinezen en Russen hebben voor het inbreken in buitenlandse computer systemen komen zeker niet uit de filmindustrie.
Niet op jouw bureau. Waarom moet jij die bewijzen zien?quote:
Uiteraard iedereen doet dat, maar dat betekent niet dat je als land het niet mag voorkomen dat het bij jou gebeurd, of zelfs acties ondernemen als je het ontdekt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En jij denkt dat de rest van de wereld dat niet doet of probeert?
De betreffende user is overigens ietwat selectief kritisch. Als de Russen weer op de proppen komen met een of andere halfbakken theorie over de ramp met de MH17, staat meneer driftig mee te knikken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet op jouw bureau. Waarom moet jij die bewijzen zien?
De grootste wikileaksaanbidders die alles van Assange slikken als was het uit een slagroom spuitende chocolade lul willen het liefst dat de CIA met zulk onomstotelijk bewijs komt dat ze het eigenlijk alleen geloven als ze er zelf bij waren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De betreffende user is overigens ietwat selectief kritisch. Als de Russen weer op de proppen komen met een of andere halfbakken theorie over de ramp met de MH17, staat meneer driftig mee te knikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |