Nee, als de Senaat actie wil tegen Rusland moete dat onder Obama gebeuren, want Trump gaat dat niet voor ze doen. Dat hebben ze nu gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ah! Dus het is voor binnenlands politiek gebruik. Dat was precies mijn punt.
Hebben ze ook heus wel gedaan, alleen niet naar jou. De mening van SeLang is niet zo belangrijk voor ze schat ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja na de debacles van de afgelopen jaren zul je inderdaad met iets beters moeten komen dan "we hebben bewijzen maar die zijn classified"
All politics is local.quote:Ik heb net al uitgelegd dat deze actie overduidelijk is voor binnenlands politiek gebruik.
Neuh, sancties tref je zo snel mogelijk, niet een paar maanden later.quote:Het uitwijzen van diplomaten is ook niets iets waar urgentie achter zit. Die beslissing had wel kunnen wachten tot na inauguratie. Het is overduidelijk waarom dat niet 3 weekjes kon wachten.
Hacks gerelateerd aan politieke campagnes raken de nationale veiligheid niet?quote:Verder danst er nog steeds een olifant in de kamer in de vorm van onbeveiligde email van de secretary of state wat direct de nationale veiligheid raakt, in tegenstelling tot hacks gerelateerd aan politieke campagnes. Dus waar ga je je nu op focusseren?
Het is gewoon te doorzichtig dit.
Nog net ff in Trump's bier pissen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, als de Senaat actie wil tegen Rusland moete dat onder Obama gebeuren, want Trump gaat dat niet voor ze doen. Dat hebben ze nu gedaan.
Niet echt voor binnenlands gebruik, meer een plaagstootje richting de Russen. Echt veel kwaad kan dit niet voor die paar weken.
Interessanter is eigenlijk wat Rusland nu gaat doen. Ik denk niet dat Poetin en het Russiche parlement tot 20 januari gaan wachten met maatregelen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarom, lekker verschansen tot 20 janKijken wat Obama dan gaat doen.
Beetje rekken tot 20 jan lijkt me het waarschijnlijkst. Met een glaasje wodka in de hand genieten van de stuiptrekkingen van Obamaquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Interessanter is eigenlijk wat Rusland nu gaat doen. Ik denk niet dat Poetin en het Russiche parlement tot 20 januari gaan wachten met maatregelen.
Ik zou niet weten waarom de zittende president het gewenste beleid van zijn opvolger alvast moet uitvoeren. Obama is tot de 19e president en tot die tijd moet hij gewoon de beslissingen (kunnen) nemen die hij wil nemen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog net ff in Trump's bier pissen.
Mij niet in elk geval. Maar het geeft met wel een gevoel van nostalgie. Een mogelijke terugkeer van de tijden van de stabiele koude oorlog.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje rekken tot 20 jan lijkt me het waarschijnlijkst. Met een glaasje wodka in de hand genieten van de stuiptrekkingen van Obama
Precies. En staatsveiligheid hoort daar bij.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom de zittende president het gewenste beleid van zijn opvolger alvast moet uitvoeren. Obama is tot de 19e president en tot die tijd moet hij gewoon de beslissingen (kunnen) nemen die hij wil nemen.
Want Trump vindt het geen probleem dat een buitenlandse mogendheid (tevens voormalige aartsvijand) invloed heeft proberen uit te oefenen op de verkiezingen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog net ff in Trump's bier pissen.
Zolang er maar geen significant resultaat wordt behaald, lijkt me dat ie ze een prettige wedstrijd wenst. Dat ze er maar veel geld aan mogen spenderen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want Trump vindt het geen probleem dat een buitenlandse mogendheid (tevens voormalige aartsvijand) invloed heeft proberen uit te oefenen op de verkiezingen?
en dan is hij binnen een week zijn meerderheid in de senaat kwijt... nee dat gaat hem wordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zolang er maar geen significant resultaat wordt behaald, lijkt me dat ie ze een prettige wedstrijd wenst. Dat ze er maar veel geld aan mogen spenderen.
Jij denkt dat Trump het prima vind als buitenlandse mogendheden verkiezingen proberen te beïnvloeden, zolang ze maar geen resultaten behalen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zolang er maar geen significant resultaat wordt behaald, lijkt me dat ie ze een prettige wedstrijd wenst. Dat ze er maar veel geld aan mogen spenderen.
We hebben het over de man die al boos wordt als iemand zijn grootsheid in twijfel trekt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij denkt dat Trump het prima vind als buitenlandse mogendheden verkiezingen proberen te beïnvloeden, zolang ze maar geen resultaten behalen.
Echt. Waarom. Wat. Hoe. He?
Het gaat om het resultaat toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij denkt dat Trump het prima vind als buitenlandse mogendheden verkiezingen proberen te beïnvloeden, zolang ze maar geen resultaten behalen.
Echt. Waarom. Wat. Hoe. He?
Al zolang als dat ik leef hoor ik met enige regelmaat 'oh nu gaat het echt oorlog worden!!1!', maar ik kan je vertellen dat de wereldleiders voldoende historisch besef hebben om een oorlog te voorkomen. Dat was in de koude oorlog al zo en sindsdien is de situatie alleen maar verbeterd.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een regelrechte oorlogsverklaring aan rusland. Als rusland hapt is het oorlog en kan Trump het stokje niet overnemen.
Obama added: “These actions are not the sum total of our response to Russia’s aggressive activities. We will continue to take a variety of actions at a time and place of our choosing, some of which will not be publicized.”
Stel dat rusland hetzelfde doet, dat betekent dat er een oorlog begint zonder waarschuwing.
Dus, stel, het volgende gebeurt.quote:
Misschien beter vooraf zorgen dat die gemene Poetin of welke buitenlandse mogendheid dan ook de verkiezingen niet significant kán beinvloeden?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus, stel, het volgende gebeurt.
Trump krijgt ruzie met Rusland, wat best een mogelijkheid is in een periode van vier jaar. De relaties bekoelen, en Rusland probeert over vier jaar de verkiezingen te beïnvloeden. Je denkt dan dat Trump zegt 'succes ermee!', en pas gaat zeuren als achteraf blijkt dat het ze gelukt is?
Dat is weer heel iets anders dan wat je net zei. Jij zei dat Trump het prima vond, tenzij het ze daadwerkelijk lukte.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien beter vooraf zorgen dat die gemene Poetin of welke buitenlandse mogendheid dan ook de verkiezingen niet significant kán beinvloeden?
En dan natuurlijk wel zorgen dat het niet eenvoudig te doen is hè. Welk serieus land laat zijn verkiezingen nu 'hacken' (?!) door een buitenlandse mogendheid.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is weer heel iets anders dan wat je net zei. Jij zei dat Trump het prima vond, tenzij het ze daadwerkelijk lukte.
De verkiezingen zijn niet gehacked, he. De mails van Podesta zijn gehackt, die zijn uitgelekt via Wikileaks en dat heeft de verkiezingen mogelijk beïnvloed. Dat is de kwestie.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan natuurlijk wel zorgen dat het niet eenvoudig te doen is hè. Welk serieus land laat zijn verkiezingen nu 'hacken' (?!) door een buitenlandse mogendheid.
Dat moet je dus zorgen dat je dat soort mails niet op een gmail-account zetquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn niet gehacked, he. De mails van Podesta zijn gehackt, die zijn uitgelekt via Wikileaks en dat heeft de verkiezingen mogelijk beïnvloed. Dat is de kwestie.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat moet je dus zorgen dat je dat soort mails niet op een gmail-account zet
Anderen de schuld geven van je eigen gepruts is best sneu.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:09 schreef bijdehand het volgende:
Maar Obama heeft nu dus waterdicht bewijs? Dat heb ik dan gemist
nou ja als blijkt dat het niet zo was dan lijkt me dat alleen maar in het voordeel van trumpquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:09 schreef bijdehand het volgende:
Maar Obama heeft nu dus waterdicht bewijs? Dat heb ik dan gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |