Fack..is die bike een motorbike?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ed was een Hell's Angels. Ze werden gedwongen om een nummer over hem te maken. Schijnt.

Ben je nu aan het bidden?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Best leuk hoor lijstloos luisteren maar jezus je wordt dit jaar wel erg verwacht door wat er allemaal hoog staat

Ik zat kou te kleumen bij een afscheidsfeestje...quote:

Nee ingezogen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heeft ie het ook naakt ingezongen dan?

ben benieuwdquote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Best leuk hoor lijstloos luisteren maar jezus je wordt dit jaar wel erg verwacht door wat er allemaal hoog staat

Mijn Gebed van DC Lewis is er in ieder geval ook uit...quote:Op donderdag 29 december 2016 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben je nu aan het bidden?

Ja ik weet t ook niet hoor...meer een conclusie tot nu toe. VOor mij is de rest ook gewoon nog ongewisquote:

quote:Op donderdag 29 december 2016 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fack..is die bike een motorbike?
Ik jarenlang denken dat die sympathieke vent op een fiets rijdt![]()

Lol!quote:Op donderdag 29 december 2016 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fack..is die bike een motorbike?
Ik jarenlang denken dat die sympathieke vent op een fiets rijdt![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |