De minder mooie muziek overtreft de tekst.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is juist zo'n leuk verhaal
Ligt aan jouw smaak denk ik. Ligt 180 graden van dit af.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Kyran het volgende:
Ik ben vast een ijskoude koning zonder hart ofzo, maar ik vind Adele echt kut. Ik snap niet wat haar nou bijzonder maakt of beter maakt dan alle andere 12 in die dozijn.
Haar stem.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Kyran het volgende:
Ik ben vast een ijskoude koning zonder hart ofzo, maar ik vind Adele echt kut. Ik snap niet wat haar nou bijzonder maakt of beter maakt dan alle andere 12 in die dozijn.
Komt Leen?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, we gaan weer wokken hoor ik. Wok on!
Concerten doen wij soms. Radiohead zullen we altijd naartoe gaan. Anderen kijken we hoe het uitkomt, de kosten en of we die niet toevallig al op een festival gaan zien/gezien hebben.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, en concerten <3
Wel iets steviger inderdaad, al is Wacken zelfs te stevig voor mij. Daar ga ik meestal voor 2-3 bands en de rest voor sfeerGekke Duitsers daar.
Wok!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ligt aan jouw smaak denk ik. Ligt 180 graden van dit af.
Ik vind sommige van Adele wel erg mooi hoor.
Klinkt bekend.....quote:Op donderdag 29 december 2016 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Twan gooit gewoon al zijn kleren op de grond, door zijn hele slaapkamer. Daar kom ik niet zo vaak.
en de kleren die je nog een dag kunt dragen?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de vuile kleren gaan IN de wasmand
Je bent een kleurrijke muziekhooligan.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen, Stijn?
Die dus bovenop (onze wasmand kan dus aan de bovenkant dicht).quote:Op donderdag 29 december 2016 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en de kleren die je nog een dag kunt dragen?
Ik maak af en toe rare sprongen. Zo vind ik Justin Timberlake en de Sugababes ook GENOTquote:Op donderdag 29 december 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een kleurrijke muziekhooligan.
en dan meteen in de was? Ik draag wel elke dag wat anders maar leg/hang het dan terug in de kast. Vooral jurkjes draag ik wel meerdere keren.quote:
HEhehe nice! Ik was er ook bij manquote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef Kyran het volgende:
Shameless self-made pic plug part 2
[ afbeelding ]
Awesome concert, met dat gordijn wat bleef hangenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef Kyran het volgende:
Shameless self-made pic plug part 2
[ afbeelding ]
aha! een luxe wasmand!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die dus bovenop (onze wasmand kan dus aan de bovenkant dicht).
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef cafca het volgende:
Tja, Foo Fighters hoeft niet zo nodig van mij
Dat maakt het juist zo mooiquote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Awesome concert, met dat gordijn wat bleef hangen
Ze horen wel in de lijst thuis. Maar net als met veel van dit soort groepen slaat het dit jaar een beetje door.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef cafca het volgende:
Tja, Foo Fighters hoeft niet zo nodig van mij
Gehandicapte haas.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak af en toe rare sprongen. Zo vind ik Justin Timberlake en de Sugababes ook GENOT
Jij bent niet onnavolgbaar, maar toch zeker onvolgbaarquote:Op donderdag 29 december 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak af en toe rare sprongen. Zo vind ik Justin Timberlake en de Sugababes ook GENOT
Ah op die manier. Voor 3 personen past dat niet bij ons.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die dus bovenop (onze wasmand kan dus aan de bovenkant dicht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |