Ik zou er niet opkomen.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt toch wel regelmatig voor hoor
Jij bent echt onnavolgbaar, wist je dat al?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze vind ik prima van Adele. Fuck de haters.
Doe het lekker zelf joh. Gek.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt onnavolgbaar, wist je dat al?
herkenbaar, maar wij proberen er samen nog minimaal 1 te bezoeken, maar komend jaar worden het er 3 (2 samen).quote:Op donderdag 29 december 2016 20:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, laatste jaren wel minder helaas.
Rock Am Ring, Wacken (metalfestival in Duitsland), FortaRock, Dynamo vroeger paar jaar meegepakt, af en toe een Pinkpop. Helaas weinig tijd meer voor, helemaal met een kind nu
Waar gooi jij je kleren dan op?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:20 schreef djenneke het volgende:
Ik heb geen stoel in mijn slaapkamer hoor... Is dat heel raar?
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die bijvoorbeeld slechter ter been zijn, Kunnen zich zo afdrogen of aankleden bijvoorbeeldquote:
Wel verrek, nooit aan gedacht.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen die bijvoorbeeld slechter ter been zijn, Kunnen zich zo afdrogen of aankleden bijvoorbeeld
het is juist zo'n leuk verhaalquote:Op donderdag 29 december 2016 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind best wel veel mooi van The Beatles maar deze niet.
Je hebt allerlei wegen die naar Rome leien, de een wat duidelijker dan de ander, maar bij jou is het zo verschillend allemaal. I can't see the trees anymore.quote:
Ze kan zingen hoor, daar niets van en ze lijkt mij wel een gezellige vrouw. Voor de rest kan ik het niet hebben.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Kyran het volgende:
Ik ben vast een ijskoude koning zonder hart ofzo, maar ik vind Adele echt kut. Ik snap niet wat haar nou bijzonder maakt of beter maakt dan alle andere 12 in die dozijn.
Ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar gooi jij je kleren dan op?
Daar heb ik een wasmand voorquote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar gooi jij je kleren dan op?
los van wat ze zingt, heeft ze wel een hele goede stem. En ik denk dat als je met haar naar de kroeg gaat je een topavond hebt.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Kyran het volgende:
Ik ben vast een ijskoude koning zonder hart ofzo, maar ik vind Adele echt kut. Ik snap niet wat haar nou bijzonder maakt of beter maakt dan alle andere 12 in die dozijn.
Yup, en concerten <3quote:Op donderdag 29 december 2016 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
herkenbaar, maar wij proberen er samen nog minimaal 1 te bezoeken, maar komend jaar worden het er 3 (2 samen).
Ik heb kaartjes voor BKS, DTRH en LL.![]()
Je gaat/ging wel meer voor de stevigere festivals.
Wat wil je hier nu mee zeggen, Stijn?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt allerlei wegen die naar Rome leien, de een wat duidelijker dan de ander, maar bij jou is het zo verschillend allemaal. I can't see the trees anymore.
Op de wasmand.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |