Ik ben nu misselijk van de chocopinda's. Maar das beter dan van taart.quote:
Trump...kom er maar inquote:Op donderdag 29 december 2016 21:09 schreef peaceman het volgende:
http://www.ad.nl/home/oba(...)diplomaten~a0031a67/
meen je. best een aardig plaatje om eerlijk te zijn maar wtfquote:Op donderdag 29 december 2016 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
euh oh staat wrecking ball zo hoog?
Ze hebben hem nog niet toegepast.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
euh oh staat wrecking ball zo hoog?
Valt anders mee dit jaar met het aandeel nummers van het lopende jaar in deze Top2000. Er zijn edities geweest met 30+ nieuwkomers die nog niet uit waren gebracht ten tijde van de voorgaande Top2000.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd dat dit nummer erin staat. Komt uit 2016.
Jammerquote:Op donderdag 29 december 2016 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zen - Hair
5th dimenson - Aquarius/Let the sunshine in
Best leuk hoor lijstloos luisteren maar jezus je wordt dit jaar wel erg verwacht door wat er allemaal hoog staatquote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meen je. best een aardig plaatje om eerlijk te zijn maar wtf
tja ook al hebben de Amerikanen misschien gelijk. het is geen goede ontwikkelingquote:
Heeft ie het ook naakt ingezongen dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ed was een Hell's Angels. Ze werden gedwongen om een nummer over hem te maken. Schijnt.
ik ook, die moeten wmb volgend jaar weer terug. In elk geval 5th dimensionquote:
U riep ?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Best leuk hoor lijstloos luisteren maar jezus je wordt dit jaar wel erg verwacht door wat er allemaal hoog staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |