rubbereendquote:Op donderdag 29 december 2016 17:40 schreef Piranjavisje het volgende:
Wie had er zo'n lijstje gemaakt met (bijna) alleen maar Duitse muziek? Ik kan me nog herinneren dat
Kristalnach er in stond
Falco
skandal im sperrbezirk
en nog een paar in stonden. Ik ben even benieuwd naar heel dat lijstje
Fade out in die tijd was nog een beetje onderontwikkeldquote:
Heb ik ook een keer gedaan tijdens de T2K, toen vond ik Claudia de Breij fantastisch. Nooit meer..quote:
quote:
Alleen dat is al een reden om niet aan de paddo's te gaan...quote:Op donderdag 29 december 2016 17:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan tijdens de T2K, toen vond ik Claudia de Breij fantastisch. Nooit meer..
My point exactlyquote:Op donderdag 29 december 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen dat is al een reden om niet aan de paddo's te gaan...
Nee, Net maakte Mex, Zorro en ik eenzelfde opmerking over een post. een paar minuten later, deden Mex en ik dat weer op een post van Zorro, dus kwam ik aan met echte PSV humor. Echter maakte jij daarna hetzelfde grapje ook nog. Dus kwam ik met als grap aanzetten dat jij ook voor PSV bent.quote:
t pakt me niet hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaan we beiden lekker in totale onwetendheid efkes luisteren Sjamoon.
Die troel gaat de oudejaarsconference doen en vrienden hebben dat al gezien in de Kleine Komedie afgelopen week. Wild enthousiast waren ze. Dan denk ik 'Zijn jullie mijn vrienden?'...quote:
Wat zei je?:quote:Op donderdag 29 december 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die troel gaat de oudejaarsconference doen en vrienden hebben dat al gezien in de Kleine Komedie afgelopen week. Wild enthousiast waren ze. Dan denk ik 'Zijn jullie mijn vrienden?'...
Ow, wat een grap.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Net maakte Mex, Zorro en ik eenzelfde opmerking over een post. een paar minuten later, deden Mex en ik dat weer op een post van Zorro, dus kwam ik aan met echte PSV humor. Echter maakte jij daarna hetzelfde grapje ook nog. Dus kwam ik met als grap aanzetten dat jij ook voor PSV bent.
ik ook bij deze, zit wel een goede groove inquote:Op donderdag 29 december 2016 17:45 schreef Uccie het volgende:
Dit is een plaat die ik via de T2K heb leren kennen
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben we hier nou een heuse generatiekloof?
Dit is zo geniaalquote:
blijkbaar. Ik ken dit ook alleen maar door mijn uitmuntende smaakquote:Op donderdag 29 december 2016 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben we hier nou een heuse generatiekloof?
Ik heb maar niks gezegd, dat was een discussie van een uur geworden en daar had ik even geen zin in...quote:
Sow dan...quote:Op donderdag 29 december 2016 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kristalnacht bij jouw thuis!
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:46 schreef Zorro het volgende:
Und dann rettet keine Kavallerie,
kein Zorro kümmert sich darum.
Der pisst höchsten ein "Z" in den Schnee
dit daarentegenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij jou ook een kristalnacht.
New Gold Dreamquote:Op donderdag 29 december 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
81-82-83-84 waren de beste muziekjaren.
quote:
2007quote:Op donderdag 29 december 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fantastisch!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:46 schreef Zorro het volgende:
Und dann rettet keine Kavallerie,
kein Zorro kümmert sich darum.
Der pisst höchsten ein "Z" in den Schnee
91 was ook erg goed, maar ik zweer vooral bij de 80's tegenwoordig. bizar is dat 81-82-83-84 hier echt de void years waren. Mijn ouders kenden echt bijna niets uit die tijd, dus ik heb altijd gedacht dat er toen alleen maar flutmuziek werd gemaakt.quote:
Zeker...quote:Op donderdag 29 december 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral 1984. Luister de Ben Liebrand mix van dat jaar maar eens. Het ene na het andere topnummer.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
je ontwikkelt vanzelf smaakquote:Op donderdag 29 december 2016 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
91 was ook erg goed, maar ik zweer vooral bij de 80's tegenwoordig. bizar is dat 81-82-83-84 hier echt de void years waren. Mijn ouders kenden echt bijna niets uit die tijd, dus ik heb altijd gedacht dat er toen alleen maar flutmuziek werd gemaakt.
Je zig bedoel jequote:Op donderdag 29 december 2016 17:50 schreef Zorro het volgende:
Naar aanleiding van BAP (Stom dat ik dat niet eerder gedaan heb natuurlijk) even mijn sig vebeterd
Dat blijkt, ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je ontwikkelt vanzelf smaak
O jaquote:
Herken dit wel een beetje, mijn ouders zijn ook een beetje blijven hangen in de seventies. Maar vind de '90's echt gigantisch onderschat en de 00's al helemaalquote:Op donderdag 29 december 2016 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
91 was ook erg goed, maar ik zweer vooral bij de 80's tegenwoordig. bizar is dat 81-82-83-84 hier echt de void years waren. Mijn ouders kenden echt bijna niets uit die tijd, dus ik heb altijd gedacht dat er toen alleen maar flutmuziek werd gemaakt.
De 70's zijn vooral gruwelijk overschat.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Herken dit wel een beetje, mijn ouders zijn ook een beetje blijven hangen in de seventies. Maar vind de '90's echt gigantisch onderschat en de 00's al helemaal
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:53 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga toch nog even een bokslesje meepakken
tot later
Eind 70's begon het pas weer wat te worden, met begin jaren 80 het hoogtepunt.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 70's zijn vooral gruwelijk overschat.
mid 70's zat vol pure bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |