M - popquote:Op donderdag 29 december 2016 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal even een oopquizvraagje tussendoor doen.
Wat is de enige notering ooit in de Top 40 waarvan zowel de titel als de uitvoerend artiest een palindroom is?
godverdommequote:Op donderdag 29 december 2016 17:32 schreef Zorro het volgende:
Hij heeft het nou wel over "Take a Walk" maar Lou Reed
Nee man, dat is toch geen rap.quote:
Ik vond het meer gewoon een popliedje, eigenlijk.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het meer gewoon een popliedje, eigenlijk.
quote:
De Van van Van Halen?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik probeer al de hele tijd die Van te Halen
Ik ben geen kenner...wat zou je aanraden?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:35 schreef Zorro het volgende:
Niet echt de beste van Van Halen, maar vooruit
Eerste LPquote:Op donderdag 29 december 2016 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner...wat zou je aanraden?
Chickenfootquote:Op donderdag 29 december 2016 17:36 schreef Zorro het volgende:
En ze zijn weer een tijdje bij elkaar, alleen Michael Anthony
Op het lijstje voor volgend jaar.quote:
Denk dat ik die 2e ff skipquote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen eerst de blauwe Nijl en daarna een nummer over een rivier. Lachen man.
dat gezegd: Jump hoor ik vaak bij PSV als ze weer de speakers veel te hard gooienquote:
Mooi moment om de oven aan te zettenquote:
Die staan de laatste tijd echt vaak te hard, niet goed voor mijn prikkelgevoeligheidquote:Op donderdag 29 december 2016 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat gezegd: Jump hoor ik vaak bij PSV als ze weer de speakers veel te hard gooien
Dit is niet Gordon, Jeroen, Rene of Gerard anders.quote:
Nee hoor. Geen Geer, Goor en Jeroen nu hoorquote:
Ik dank God op mijn blote knieen daarvoor. En ieder ander ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet Gordon, Jeroen, Rene of Gerard anders.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet Gordon, Jeroen, Rene of Gerard anders.
Wauw.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen Geer, Goor en Jeroen nu hoor
Alweer zo'n leuk PSVer mopje.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen Geer, Goor en Jeroen nu hoor
Ik leerde het voor het eerst kennen in de versie van The Corrs...die klinkt totaal anders.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:39 schreef Cee het volgende:
Ik hoor dit nummer voor het eerst volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |