Alleen dat is al een reden om niet aan de paddo's te gaan...quote:Op donderdag 29 december 2016 17:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan tijdens de T2K, toen vond ik Claudia de Breij fantastisch. Nooit meer..
My point exactlyquote:Op donderdag 29 december 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen dat is al een reden om niet aan de paddo's te gaan...
Nee, Net maakte Mex, Zorro en ik eenzelfde opmerking over een post. een paar minuten later, deden Mex en ik dat weer op een post van Zorro, dus kwam ik aan met echte PSV humor. Echter maakte jij daarna hetzelfde grapje ook nog. Dus kwam ik met als grap aanzetten dat jij ook voor PSV bent.quote:
t pakt me niet hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaan we beiden lekker in totale onwetendheid efkes luisteren Sjamoon.
Die troel gaat de oudejaarsconference doen en vrienden hebben dat al gezien in de Kleine Komedie afgelopen week. Wild enthousiast waren ze. Dan denk ik 'Zijn jullie mijn vrienden?'...quote:
Wat zei je?:quote:Op donderdag 29 december 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die troel gaat de oudejaarsconference doen en vrienden hebben dat al gezien in de Kleine Komedie afgelopen week. Wild enthousiast waren ze. Dan denk ik 'Zijn jullie mijn vrienden?'...
Ow, wat een grap.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Net maakte Mex, Zorro en ik eenzelfde opmerking over een post. een paar minuten later, deden Mex en ik dat weer op een post van Zorro, dus kwam ik aan met echte PSV humor. Echter maakte jij daarna hetzelfde grapje ook nog. Dus kwam ik met als grap aanzetten dat jij ook voor PSV bent.
ik ook bij deze, zit wel een goede groove inquote:Op donderdag 29 december 2016 17:45 schreef Uccie het volgende:
Dit is een plaat die ik via de T2K heb leren kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |