nattekat.nlquote:Op donderdag 29 december 2016 10:17 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je kon zien wat er op het moment bij je in de buurt spawned?
Wat ben jij grappig zeg.quote:
De laatste die ik ken is fastpokemap.se, maar die werkt helaas al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 29 december 2016 10:17 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je kon zien wat er op het moment bij je in de buurt spawned?
Nee, maar je bedoelt Silph Road denk ikquote:Op donderdag 29 december 2016 10:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat ben jij grappig zeg.Kan ik je inhuren op feestjes?
Ja!quote:Op donderdag 29 december 2016 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je bedoelt Silph Road denk ik
bij de atletiekbaan (ingang) kan een dratini/dragonair spawnenquote:Op donderdag 29 december 2016 09:54 schreef Ronald_Guikema het volgende:
En zie in het stadspark ook zelfs Abra voorbij komen.
ja dat is wel klote, kwam er pas 3dagen terug achter dat elk uur zowat op 50m van hier 1 charmander spawnt. Net te ver weg van de stop daar en dus niet te zien op de radar.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, volgens Silph is er een Charmander spawn. Ik werk er praktisch naast, maar niet in de sightings te zien. Straks in de pauze maar even checken.
Maar als het net tussen de stops is, zie je natuurlijk niks.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, volgens Silph is er een Charmander spawn. Ik werk er praktisch naast, maar niet in de sightings te zien. Straks in de pauze maar even checken.
Niet wild. Er was overigens in het vorige topic iemand die er een zocht.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kwam net een wilde Raichu tegen, met een kerstmutsje![]()
Had iemand dat al gezien?
Groningen is een beetje te ver anders was ik wel in de auto gestapt.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef J.Clarkson het volgende:
4 Charmanders binnen 15 minuten. Hot dayum!
Iemand die denkt "oh, een Pikachu, vast een nest!"quote:Op donderdag 29 december 2016 11:17 schreef Debsterr het volgende:
Hmmmm... Stadswandelpark Eindhoven heeft 1 bevestigde Pikachu spawn. Leuk natuurlijk maar die zitten er momenteel al overal genoeg.
In Leiderdorp is een oorlog tussen geel en blauw (lees: disco), deze zit net op de randquote:Op donderdag 29 december 2016 07:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat ding valt sowieso beetje uit de toon tussen al het blauw.
Ik ben bij Kijkduin.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:10 schreef Devv het volgende:
[..]
Groningen is een beetje te ver anders was ik wel in de auto gestapt.
Nee, als je de kerstpikachu evolueert krijg je dan een kerstraichu? Of is het dan een normale pikachu?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef So_Surreal het volgende:
Kerst Pikachu wordt Kerst Raichu.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, als je de kerstpikachu evolueert krijg je dan een kerstraichu? Of is het dan een normale pikachu?
Alsof hij die muts dan laat vallen, tuurlijk houdt hij hem.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, als je de kerstpikachu evolueert krijg je dan een kerstraichu? Of is het dan een normale pikachu?
Ja wie weetquote:Op donderdag 29 december 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die denkt "oh, een Pikachu, vast een nest!"
[..]
In Leiderdorp is een oorlog tussen geel en blauw (lees: disco), deze zit net op de rand
Nicequote:Op donderdag 29 december 2016 11:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kerst Pikachu wordt Kerst Raichu.
Waar was dat?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef So_Surreal het volgende:
Dat was ik. :-Pquote:Op donderdag 29 december 2016 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet wild. Er was overigens in het vorige topic iemand die er een zocht.
Ieder ander had ik voor gek uitgemaaktquote:Op donderdag 29 december 2016 12:00 schreef Pheno het volgende:
Koffin als buddy voor de komende tijd, want die zie ik weinig (een keer of 2 uit een ei). Weezing, here I come.
Kan, ik ben bezig alle evoluties klaar te zetten. Koffin is zo'n geodude, die zie ik ook nooit.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder ander had ik voor gek uitgemaakt
Prettige vakantie nogquote:Op donderdag 29 december 2016 12:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ergens in China, naast een Snorlax
Ja, dat doe ik dus ook. Ik heb nu iets van 25 evoluties klaar voor gen1 maar ik wacht nog even tot ik alles heb. Muk schiet nu ook al aardig op. Nog 5 Grimer candy.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, ik ben bezig alle evoluties klaar te zetten. Koffin is zo'n geodude, die zie ik ook nooit.
Ik struikel bijna over die paarse ballen, en ook de tweekoppige meer dan eens gevangenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, ik ben bezig alle evoluties klaar te zetten. Koffin is zo'n geodude, die zie ik ook nooit.
Weezing nog nooit in het wild tegengekomen, heb Koffin wel kunnen evolvenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik struikel bijna over die paarse ballen, en ook de tweekoppige meer dan eens gevangen
Nice! Gratz! :-P Was dat bij een pokestop/lure of gewoon ergens zomaar?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ergens in China, naast een Snorlax
Ik liep gisteren al rond als Michelinmannetjequote:Op donderdag 29 december 2016 12:38 schreef DarkY.NL het volgende:
gewoon door blijven lopen tijdens het vangen om warm te blijven
Zou leuk zijn voor gyms... genoeg mensen die dan liever binnen blijven, waardoor gyms langer dezelfde kleur houdenquote:
Ik denk dat dat gele trio (het zijn altijd dezelfde drie die in een gym staan) zich niet laat weerhoudenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor gyms... genoeg mensen die dan liever binnen blijven, waardoor gyms langer dezelfde kleur houden.
Ik ook niet hoor... heerlijk toch, die kou. Gewoon een dikke jas aantrekken als je naar buiten gaatquote:Op donderdag 29 december 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gele trio (het zijn altijd dezelfde drie die in een gym staan) zich niet laat weerhouden
Zelfs dan is het kut, -10.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... heerlijk toch, die kou. Gewoon een dikke jas aantrekken als je naar buiten gaat.
Die van mij op 0. Vandaag is het kut, gisteren was het enkel vervelendquote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn kougrens ligt pas bij -15, merkte ik bijna een jaar geleden in Lapland.
Helaas, iOS, dus ik moet eerlijk spelenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bedankttemperatuur in Australië was beter tho
Nu ik een standkachel in de auto op vrees ik dat ik meer een watje ga worden. Maar wel een warm watjequote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn kougrens ligt pas bij -15, merkte ik bijna een jaar geleden in Lapland.
Net geweest, Machop is Wigglypuff geworden.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef Devv het volgende:
Ik wacht nog even af wat de andere parken in Amsterdam zijn geworden voordat ik begin met juichen. Bulbasaur is natuurlijk altijd goed maar ik heb nog niets van het Vondelpark gezien. En dat is meestal geen goed teken.
Jij nog nieuwe interessante plekken gevonden in Amsterdam? Vakantie nu, dus kan even lekker zoekenquote:
Ik speel ook gewoon met iOS hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, iOS, dus ik moet eerlijk spelen
Ik loop altijd van Park Frankendael richting Artis. Dan is de kans groot dat je iets leuks kunt vinden. Park Frankendael is Kabuto geworden en het Oosterpark zit tot aan de nok gevuld met Bulbasaur.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij nog nieuwe interessante plekken gevonden in Amsterdam? Vakantie nu, dus kan even lekker zoeken
Ja zag die Bulbasours al, was tijdje terug toch ook al?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik loop altijd van Park Frankendael richting Artis. Dan is de kans groot dat je iets leuks kunt vinden. Park Frankendael is Kabuto geworden en het Oosterpark zit tot aan de nok gevuld met Bulbasaur.
Als dit klopt kan ik in het stadswandelpark in Eindhoven eindelijk de fighting-medaille bij elkaar sparen.quote:
Zit van alles.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Iemand ervaring met Pokemon in Ouwehands Dierenpark?
Onyxquote:Op donderdag 29 december 2016 14:55 schreef Nattekat het volgende:
0.17km tot 10km ei uitkomt. Heb er daarnet zomaar nog één gekregen
Place your bets.
Elekid.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:55 schreef Nattekat het volgende:
0.17km tot 10km ei uitkomt. Heb er daarnet zomaar nog één gekregen
Place your bets.
Lift gekregen achterop de fiets?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Oja, Magmar gevangen. Ik kreeg kritiek dat ik het de vorige keer niet had gedaan, dus moest dat even goedmaken.
Volgens mij verandert ieder nest willekeurig. Een ander Scythernest is bijvoorbeeld Squirtlenest geworden en niet een Magmarnest.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Als dit klopt kan ik in het stadswandelpark in Eindhoven eindelijk de fighting-medaille bij elkaar sparen.
Ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 29 december 2016 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zin om een gele gym te slopen?
Leuk.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zit van alles.Nido's, Jigglypuffs etc en een heleboel stops.
Ja volgens mij een stuk of 4.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja volgens mij een stuk of 4.
Dat heb je met cheatenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
Ik ga in een hoekje liggen huilen
Welke app? Een collega van me zit thuis met een baby en wil graag op Kijkduin neuzenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon met iOS hoorzonder jailbraik zelfs.
Fake GPS Pro. Geen root nodig.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Met Android kan je juist niet spoofen, met IOS wel
DMquote:Op donderdag 29 december 2016 15:44 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Welke app? Een collega van me zit thuis met een baby en wil graag op Kijkduin neuzen
Jij gebruikt het dus?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Fake GPS Pro. Geen root nodig.
quote:
DMquote:
Dank je wel!!quote:Op donderdag 29 december 2016 16:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
DM
Net een 100% Lapras van 1.500CP gevangen trouwens
En een 96% en 93% Snorlax van beide 2.850 CP
Vind het sowieso wel chill om gewoon op de telefoon met een joystickje te spelen hahaquote:
Mijn BMI zit onder het level van jouw PoGo account jonguh !quote:Op donderdag 29 december 2016 16:19 schreef Rabieluh het volgende:
Met joystickes spelen is voor viesdikke mensen.
Dan kan 't nog 32 zijn!quote:Op donderdag 29 december 2016 16:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mijn BMI zit onder het level van jouw PoGo account jonguh !
Ooit was een Slowbro een bazenpokemon, nu stond m'n Slowbro van 2213cp onderaan een lvl 10 gym en werd hij eruitgeknikkerdquote:Op donderdag 29 december 2016 16:48 schreef Pheno het volgende:
Psyduck en slowpoke uit 2 eieren
Ik moet we heel gelukkig zijn in de liefde.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uit een 10km eiMijn eerste uit een ei, de rest gewoon wild gevangen
deze was niet eens een amazing Pokémon, dus nog matigheid uit een ei ook nogquote:Op donderdag 29 december 2016 17:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ooit was een Slowbro een bazenpokemon, nu stond m'n Slowbro van 2213cp onderaan een lvl 10 gym en werd hij eruitgeknikkerd.
Veel blauw hier ook opeens ja! Onbekende namen ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onyx nest bij werk is Poli* nest geworden. Alle gyms zijn blauw. Het is koud buiten.
Bah.
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
DM
mja, voor mij zou de game kapot zijn als ik zou gaan spoofen. Dan heb je alles in no-time en je hebt zo alle candy om ze te upgraden.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, voor mij zou de game kapot zijn als ik zou gaan spoofen. Dan heb je alles in no-time en je hebt zo alle candy om ze te upgraden.
Wacht, hoe werkt dat, klinkt eigenlijk best goed
Hier ook Elekid uit 10km-eiquote:Op donderdag 29 december 2016 18:59 schreef Rabieluh het volgende:
Tevens Pinsir en Elekid uit 10km eieren net, die laatste had ik nog niet.
- Meer Charmander, Squirtle en Bulbasaurquote:Op donderdag 29 december 2016 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ging er nou morgen ook weer gebeuren?
De hele tijd kijkduin/san Monica Pier scannen en ernaartoe spoofen zodra een Snorlax ontdekt is.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:50 schreef Bootje84 het volgende:
Maar goed. Dan spoof je dus je locatie en ga je dus eerst scannen waar er bijvoorbeeld Snorlaxen zijn, om daar naartoe te teleporten ?
San Monica pier is ook een soort Kijkduin ? Besides.. Als je daarheen teleport, wordt dat toch makkelijk gedetecteerd ?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hele tijd kijkduin/san Monica Pier scannen en ernaartoe spoofen zodra een Snorlax ontdekt is.
San Monica Pier niet kennenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
San Monica pier is ook een soort Kijkduin ? Besides.. Als je daarheen teleport, wordt dat toch makkelijk gedetecteerd ?
Ik hoop van wel maar vrees van niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
San Monica pier is ook een soort Kijkduin ? Besides.. Als je daarheen teleport, wordt dat toch makkelijk gedetecteerd ?
Iemand reist binnen een uur naar de andere kant van de wereld... geloof me, dat zien ze.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar vrees van niet.
Sssst, ik hoop dat ze het gewoon doen en gepakt worden.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand reist binnen een uur naar de andere kant van de wereld... geloof me, dat zien ze.
Oepsquote:Op donderdag 29 december 2016 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sssst, ik hoop dat ze het gewoon doen en gepakt worden.
Sorry, ik ben niet zo thuis in cheaten....quote:
Heeft niks met cheaten te makenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo thuis in cheaten....
Ik was flink bezig met wandelen om mijn 95,6% Rhydon nog een extra boost te geven, tot ik er vandaag achter kwam, dat het Omanyte-nest een Rhyhorn-nest is geworden: Even 3 gevangen en snoepjes gelijk aan die Rhydon gevoerd: Met CP2628, kan ie ook een betere plaats bemachtigen. Omanyte meteen meegesleurd als nieuwe wandelaar voor de laatste 3 candyquote:Op donderdag 29 december 2016 19:44 schreef Molurus het volgende:
Yay, eindelijk mijn Rhydon op max!
[ afbeelding ]
Vanaf morgen.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:41 schreef SiGNe het volgende:
Er zouden nu toch meer starterpokemon te vinden zijn deze dagen?
Ik heb er nog geeneen gezien, zelfs de bulbasaur spawn die hier al een paar keer in de buurt zat geeft ze niet.
Charmander net zo, die heb ik sowieso al in geen tijden meer gezien.
En geen dratini's ook, ik moet nog 6 candy bij elkaar lopen maar 't zou fijn zijn als ik er meer zou vinden om de dragonair sterker te maken.
Wat zijn de movesets van beide? IV is ook niet alles.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik was flink bezig met wandelen om mijn 95,6% Rhydon nog een extra boost te geven, tot ik er vandaag achter kwam, dat het Omanyte-nest een Rhyhorn-nest is geworden: Even 3 gevangen en snoepjes gelijk aan die Rhydon gevoerd: Met CP2628, kan ie ook een betere plaats bemachtigen. Omanyte meteen meegesleurd als nieuwe wandelaar voor de laatste 3 candy![]()
Weet alleen niet, wat ik met die andere Rhydon moet doen: CP2208, maar slechts IV 78%: toch uppen of wachten op een beter Rhyhorn (aangezien ik de komende dagen en shitload aan Ryhorns verwacht te kunnen vangen. Hmm?
Ah ok.. ik dacht al dat 't aan de omgeving hier lag.quote:
Ik heb horen zeggen, via lures enkel?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:54 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar morgen, of die starters net zo veel zullen spawnen als wat er toen gebeurde met Halloween
Serieus ?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:56 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen, via lures enkel?
Zou wel de actie van 1uur lures verklaren ook...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Serieus ?
Dat zou echt wel gaar zijn.
Heb er nog wel 4 tho, maar hoef alleen nog maar 25 Charmander candy eigenlijk
Maar ook veel evoluties van de starters, toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
- Meer Charmander, Squirtle en Bulbasaur
- Nieuwe kerstdingen in de shop die niet zo cool zijn geloof ik
- Lures duren 60 minuten
Als je goedkopere incubators wil moet je ze dus vandaag/morgenochtend (denk ik) kopen...
Ik hoop dat het morgen nog kan, heb nu net 240 coins dus 10 te weinig voor een special box...
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:03 schreef Jaytje07 het volgende:
Kreeg gisteren een tweede Togepi en toen lukte het wel met candies halen! Nu heb ik 1 Togepi en deze baas: [ afbeelding ]
Plusje voor het correcte gebruik van het meervoud.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Twee Vulpices op dezelfde plek, nog een nest gevonden. * Nattekat noteert in nestatlas
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 29 december 2016 22:29 schreef So_Surreal het volgende:
Echt bizar hoeveel mensen mij gevraagd hebben voor die spoof app hier op FOK!
Ik noem geen namen hoor
Het tweede wereldoorlogsmomument in de duinen bij Vlissingen, dat was ooit een nest met soms wel 4 pokemon. Beter dan dat krijg ik niet hier in de buurt.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Whehehe
Het Haarlemmermeersebos is een Squirtlenest geworden. Goede timing met dat event
Mijn taak zit erop, alle nests in de omgeving zijn bekend
Kan ik iemand anders nog van dienst zijn?
Dit is een flinke teleurstelling.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik noem geen namen hoor
Weet je wat er van het griftpark geworden is?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Mijn taak zit erop, alle nests in de omgeving zijn bekend
Kan ik iemand anders nog van dienst zijn?
Allemaal in het geniep dusquote:Op donderdag 29 december 2016 22:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik noem geen namen hoor
Valt wel mee, wel hele dag van alles te vangen maar de snorlaxen, dragonite, aerodactyl enzo zijn er weinig te vinden. Komt vast weer als het drukker gaat worden als het mooier weer wordtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Allemaal in het geniep dus.
Kijkduin nog steeds druk met pokemon?
Ik zie weinig bijzonders.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het tweede wereldoorlogsmomument in de duinen bij Vlissingen, dat was ooit een nest met soms wel 4 pokemon. Beter dan dat krijg ik niet hier in de buurt.
https://goo.gl/maps/kDHWNvBTRwp
Dat is spijtig. Ik zou net tussen morgen en eind volgende week naar Kijkduinquote:Op donderdag 29 december 2016 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Valt wel mee, wel hele dag van alles te vangen maar de snorlaxen, dragonite, aerodactyl enzo zijn er weinig te vinden. Komt vast weer als het drukker gaat worden als het mooier weer wordt
Lijkt wel een trend, eerst een nest vlakbij me bij de school -> nu geen spawns meer, toen wat leuke spawns in een park onderaan Oost-Souburg, nu niks meer, dan nu het enige nest met minimaal 4 pokemon blijkbaar ook niks meer....quote:
Alle moves zijn vergelijkbaar sterk. Zowel basic als special (correct me if I'm wrong)quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat zijn de movesets van beide? IV is ook niet alles.
Zitten wel nog spawns hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt wel een trend, eerst een nest vlakbij me bij de school -> nu geen spawns meer, toen wat leuke spawns in een park onderaan Oost-Souburg, nu niks meer, dan nu het enige nest met minimaal 4 pokemon blijkbaar ook niks meer....
Spelleke wordt suf zo!
Daar hoop ik op, dat park onderaan Souburg geef ik ook nog 1 of 2 kansen.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten wel nog spawns hoor
Misschien slechte timing.
tssss, zeker allemaal team blauwquote:Op donderdag 29 december 2016 22:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik noem geen namen hoor
Ehmm.... wil je het echt weten?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet je wat er van het griftpark geworden is?
iedereen heeft al togepi. Ik huilquote:Op donderdag 29 december 2016 21:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb vandaag mijn Togepi gekregen!!
En een Scyther.![]()
Wil je ze brandmerken als ze gaan brullen wat voor geweldigs ze hebben gevangen, ik wil niet blij zijn voor mensen die viesdikkig vanaf hun bank een Lapras of een Dragonite vangen en er dan mee komen pronken.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik noem geen namen hoor
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wil je ze brandmerken als ze gaan brullen wat voor geweldigs ze hebben gevangen, ik wil niet blij zijn voor mensen die viesdikkig vanaf hun bank een Lapras of een Dragonite vangen en er dan mee komen pronken.
Ik wil delen in de blijdschap met mensen die de elementen trotseren en in het wild een pokemon spotten.
terechte klachtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wil je ze brandmerken als ze gaan brullen wat voor geweldigs ze hebben gevangen, ik wil niet blij zijn voor mensen die viesdikkig vanaf hun bank een Lapras of een Dragonite vangen en er dan mee komen pronken.
Ik wil delen in de blijdschap met mensen die de elementen trotseren en in het wild een pokemon spotten.
Zekers.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er is genoeg te vangen, teveel om allemaal binnen te halen maar helaas zijn de zeldzame nog zeldzamer geworden.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is spijtig. Ik zou net tussen morgen en eind volgende week naar Kijkduin.
Ooowwww! Ik zie er al vijf die ik nog niet heb;).quote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er is genoeg te vangen, teveel om allemaal binnen te halen maar helaas zijn de zeldzame nog zeldzamer geworden.
Dit is de situatie nu
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Ooowwww! Ik zie er al vijf die ik nog niet heb;).
Ik ben nog niet zo verwend haha
Fijn! Ik kom uit noorden van Duitsland en een aantal vrienden uit Groningen. We willen voor dat eind rijden wel wat te vangen hebbenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ooh dan moet het wel goedkomen, dit is een beetje een standaard overzicht wat elke dag voorbij komt
het is me simpelweg te ver weg, anders was ik ook wel een keer gegaan. Maar een enkele rit van anderhalf uur (+ file ) is het me niet waard.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ooh dan moet het wel goedkomen, dit is een beetje een standaard overzicht wat elke dag voorbij komt
Hmm, als het gaat om defense moves dan is:quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Alle moves zijn vergelijkbaar sterk. Zowel basic als special (correct me if I'm wrong)
Rhydon956: Rock Smash/ Megahorn
Rhydon78: Rock Smash/ Stone Edge
Blijf dan maar weg!quote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is me simpelweg te ver weg, anders was ik ook wel een keer gegaan. Maar een enkele rit van anderhalf uur (+ file ) is het me niet waard.
En als ik er ben zijn het alleen maar pidgeys, dus dat wil ik anderen niet aan doen
geen vakantie. Morgen om 6 uur de trein naar Utrecht. En dan met twee anderen op kantoor zittenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Blijf dan maar weg!.
Ik moet 2.5 uur rijden. File ben ik nu niet zo bang voor. Kerstvakantie.
1:00 waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen vakantie. Morgen om 6 uur de trein naar Utrecht. En dan met twee anderen op kantoor zitten
Ik ben benieuwd of het morgen al losgaat met de starters. Of dat het pas later op de avond begint.
Ik bedoel dat er minder file staat in de vakanties.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen vakantie. Morgen om 6 uur de trein naar Utrecht. En dan met twee anderen op kantoor zitten
Ik ben benieuwd of het morgen al losgaat met de starters. Of dat het pas later op de avond begint.
Helloweenevent maar dan met onze drie favoriete starters.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er minder file staat in de vakanties.
Starters? Nieuw iets?
Kijk, daar ben ik het grotendeels mee eens. Als je via GPS spoofing of via multiple accounts gaat spelen, dan speel je het spel niet meer serieus.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of het Zuiderpark, alhoewel het nu rustig isquote:Op donderdag 29 december 2016 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Blijf dan maar weg!.
Ik moet 2.5 uur rijden. File ben ik nu niet zo bang voor. Kerstvakantie.
Bulbasaur, Doduo: Wil ik wel een ticket voor regelen en overnachten mag op de plaats, waar die Picachu hier de hele tijd voor mijn deur zitquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Er is genoeg te vangen, teveel om allemaal binnen te halen maar helaas zijn de zeldzame nog zeldzamer geworden.
Dit is de situatie nu
[ afbeelding ]
Ik zie geen enkel Ponytanest in de wijde omtrek van Leiden?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef Jojogirl het volgende:
Vaag, het parkje hier in de wijk lijkt een Ponyta-nest geworden te zijn terwijl ik er nooit eerder iets van een nest heb kunnen ontdekken. Verder te donker en koud om op onderzoek uit te gaan.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel Ponytanest in de wijde omtrek van Leiden?
Zet hem op TheSilphRoad danquote:Op donderdag 29 december 2016 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Ik heb er vanavond 2 gevangen toen ik daar fietste en zie op die scan app ook het grootste deel van de avond er al één of twee staan in het kleine stuk park dat ik daarop net kan meepakken vanuit huis.
Edit: het is meer een frequent spawn area dan een nest maar dat is een poteeto potato discussie.
Hoe dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Magikarp uit 2km ei. Het kan slechter.
Teveel van wat we al hebben zie ikquote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of het Zuiderpark, alhoewel het nu rustig is
[ afbeelding ]
"t.o.v andere defenders": Die je aanvallen?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, als het gaat om defense moves dan is:
Mud slap / stone edge de beste, met 98,42%. (tov beste defender met beste moves)
Roch smash / megahorn is 68,97%.
Rock smash / stone edge is 73,85%.
Althans, volgens pogomoves.
Zie ook lijst van beste gym defenders.
Nee, dat is "prestatie als percentage van de prestatie van de beste defender die er bestaat". Dat is momenteel Lapras met Ice Shard / Ice Beam.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
"t.o.v andere defenders": Die je aanvallen?
Voor het trainen wil je inderdaad juist geen sterke defender als laagste beestje in een gym. Maar als het gaat om een gym lang in leven houden zijn veel goede defenders in een gym toch best fijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:52 schreef edcetera het volgende:
Naar mijn mening zijn de verschillen vaak niet belangrijk (behalve, dat je potions verliest) en wat "kaonnenvoer, wat redelijk sterk is" voorin zetten scheelt ook.
Sterke defenders zijn uiteindelijk "niet zo sterk om ze te beschermen" als een ander team ze toch wilt overnemen met overmacht van een bende Pokies met veel CP:
Voor trainen: Niet voldoende prestige als je 6 aanvallers niet <0,5 van de uitdager zijn EN DAN wordt het hele verhaaltje: Wie vecht met wie en welke basic/special moves omdat je DAN kostbare potions kunt verliezen.
Je eigen team trainen kost meer energie als je tegen zoveel sterke jongens wilt opboxen
Altijd positief blijvenquote:
Poliwag of Bellsprout zou ik nog wel tevreden mee zijn om die uit een ei te krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Altijd positief blijven![]()
Een Polywag, Belsprout of Drowzee uit een 5km ei is meer teleurstellend, want je hebt er bij een 2km ei met Rattata/Zubat/Magicarp 2,5 keer zoweinig energie in gestoken
Waar? Wil het nieuwe "Rhyhorn nest" melden: Hoe dan? Aanmelden: Maak weer een nieuw account bij Reddit aan?quote:
Ik heb ze de hele avond gezien. Tot het moment dat ik hem op Silph meldde.quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het geen toevalstreffer? Ik zie niks.
Flauwquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:28 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik heb ze de hele avond gezien. Tot het moment dat ik hem op Silph meldde.
[ afbeelding ]
Heerlijke butthurt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:07 schreef Nattekat het volgende:
Mijn scanner vindt nog niks...
Over scanners gesproken; het reverse engineering team van pogo is dood. Zodra de API (=brug tussen scanner en Niantic) van versie 0.45 (waar praktisch alles op draait) niet meer werkt, is het afgelopen. De enige optie om nog te kunnen scannen is door je ziel aan de duivel te verkopen. (= het 'bedrijf' dat een botprogramma maakt dat gyms aanvallen vanuit je luie stoel mogelijk maakt biedt een dienst aan voor geld)
Ik betaal nog liever 20¤ per maand aan captcha's dan dat ik een cent betaal aan dat clubje
Leuk leesvoer ook: https://www.reddit.com/r/(...)api_model_explained/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:00 schreef Rijpie het volgende:
Magikarp met 15/15/15
ffffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Als ik mag kiezen tussen scanner en geen bots meer, kies ik de laatste optiequote:
ga eens lopen ipv scannenquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het geen toevalstreffer? Ik zie niks.
nee, dan is je vriendin nat klaar gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:48 schreef Devv het volgende:
Het event is zeker begonnen? Ik krijg ineens een Squirtle in bed.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 05:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dan is je vriendin nat klaar gekomen
ik herken het. Ik heb nu 17 'actie'-uitloopeieren gedaan, nog geen baby gezien. Vanochtend vulpix uit een ei, waarmee ik juist voor koffing had gelopen om genoeg candy voor een evolutie te krijgen. Bedankt niantic, ik wens jullie diarree in het weekendquote:Op vrijdag 30 december 2016 05:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weedle, Koffing, Paras en Meowth uit de eieren. Je vraagt je af waarom ik ze nog aan het uitbroeden ben... Zeker die Koffing is zuur want die had ik net als buddy gehad voor de candy
[ afbeelding ]
Je kent het principe van spatiale queries?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar vrees van niet.
hopelijk in juni weer er naar toequote:Op donderdag 29 december 2016 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hele tijd kijkduin/san Monica Pier scannen en ernaartoe spoofen zodra een Snorlax ontdekt is.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehmm.... wil je het echt weten?
Mooie tijden, 1 a 2 levels per dag, wacht maar tot je 20+ bent, en je een week tot weken doet over een levelquote:Op vrijdag 30 december 2016 06:48 schreef Pheno het volgende:
Level 9 geworden met nog zo'n 700 punten te gaan. Succes aan de volgende gewenst, ik ga mijn trein pakken. Mijn trein omdat ik in een lege coupe zit
Dit is gymlevel, ben zelf level 28 (en een halfquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mooie tijden, 1 a 2 levels per dag, wacht maar tot je 20+ bent, en je een week tot weken doet over een level
Uh ik begreep dat juist boven de 30 de fleerate behoorlijk toe nam, en dat het dus gunstiger is om niet zo snel te levelen, zelf ga ik gewoon enorm candy hamsteren, ben level 27.5 en ben niet van plan evo sessies te doen totdat ik bij 30 benquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is gymlevel, ben zelf level 28 (en een half). SInds juli, dus ja, ik weet de duur van het zelf levelen
Maar gelukkig heeft het amper nut. Je zou met een hoger level toch makkelijker beesten vangen of zo
Net een Kabuto in 1x, een kutpidgey met vier ballenWat hebben die beesten op tegenwoordig?
Geen idee, ik lees amper wat over de rare regels van Niantic. Waarom zou de fleerate toenemen, juist door meer medailles (bv normal) zou je die beesten makkelijker moeten pakken. Niet dat je daar wat van merktquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uh ik begreep dat juist boven de 30 de fleerate behoorlijk toe nam, en dat het dus gunstiger is om niet zo snel te levelen, zelf ga ik gewoon enorm candy hamsteren, ben level 27.5 en ben niet van plan evo sessies te doen totdat ik bij 30 ben
quote:Op vrijdag 30 december 2016 05:19 schreef Pheno het volgende:
*kijkt hoopvol in app. Geen starter te zien. Straks maar in Utrecht kijken, het 'platteland' wordt weer overgeslagen
Utrecht is er ook niets te zien. Was het 1uur als in vandaag of morgennachtquote:
Vraag het eens aan de Kapitein of 1 van de andere 30+ spelers in dit topic hoe zij het ervarenquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees amper wat over de rare regels van Niantic. Waarom zou de fleerate toenemen, juist door meer medailles (bv normal) zou je die beesten makkelijker moeten pakken. Niet dat je daar wat van merkt
Immer, ik zit alweer drie kwartier op mijn werk zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vraag het eens aan de Kapitein of 1 van de andere 30+ spelers in dit topic hoe zij het ervaren
Trouwens, wat is iedereen achterlijk vroeg wakker
Ik heb vakantie, maar ben altijd vroeg op omdat ik meestal maar uurtje of 4 slaapquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer, ik zit alweer drie kwartier op mijn werk zoals gewoonlijk
Ik ben bijna level 31, maar ik heb het idee dat de fleerate hoger is wanneer je mee ballen hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 07:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vraag het eens aan de Kapitein of 1 van de andere 30+ spelers in dit topic hoe zij het ervaren
Trouwens, wat is iedereen achterlijk vroeg wakker
quote:Op vrijdag 30 december 2016 05:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dan is je vriendin nat klaar gekomen
Die neemt niet toe boven de 30. Wel krijg je veel meer Pidgey's met een cp boven de 400, dus die worden wel lastiger om te vangen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 07:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur bezig om Pikachu's te vangen. Nog een stuk of 30 een dan heb ik mijn medaille.quote:Trouwens, wat is iedereen achterlijk vroeg wakker
Alleen bij jou danquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:21 schreef DaMart het volgende:
Charmander in huis als first catch of the day.
Deel 2 van het event lijkt te zijn begonnen.
Daar zijn jassen voor uitgevondenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:34 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Respect dat jullie dit zo volhouden met deze vrieskou.......
Maar klopt niet helemaal, er is één gym waar ik in sta maar op die site sta ik er nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:34 schreef So_Surreal het volgende:
https://gymhuntr.com/ laat nu ook de namen van trainers zien
Mazzelaar... hier spawnen in huis vooral duiven, paras' en rattenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:01 schreef Devv het volgende:
Het lijkt erop dat mijn huisspawn Squirtle is geworden. Ik had liever Bulbasaur gehad maar het is altijd beter dan Pikachu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens hun website als het in de PST-tijdzone middag is... dus ergens vanavond bij ons dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Maickel9 het volgende:
Niantic mag wel eens duidelijker zijn met z'n events/speciale dingen, nog altijd niks.. zou wel eens willen weten hoelaat het begint
quote:n addition, from the afternoon of December 30, 2016, through the afternoon of January 8, 2017 (PST), the first partner Pokémon and their Evolutions, originally discovered in the Kanto region, are more likely to be encountered.
ah oke, thnx!quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens hun website als het in de PST-tijdzone middag is... dus ergens vanavond bij ons dan?
[..]
Mag ik hem ook??quote:Op donderdag 29 december 2016 16:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
DM
Gisterenavond was een van de gyms hier overgenomen door team geel... 2 van de 3 Pokemon kwamen van dezelfde speler aan de gebruikersnamen te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:01 schreef Devv het volgende:
Dat is ook de reden dat ik niets met gyms doe. Het is helemaal vervuild door valsspelers.
Ik doe er wel wat mee (niet veel), maar meer voor de upgrades voor tas en pokemon storage. Maar idd, het is meer omdat je anders niet aan muntjes kunt komen. Betalen ervoor doe ik niet, Niantic moet eerst maar eens zorgen dat het platteland ook wat krijgt. Mijn pokedex is in Utrecht verdubbeld, bij mij thuis is het nog pidgey en weedle troefquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:01 schreef Devv het volgende:
Dat is ook de reden dat ik niets met gyms doe. Het is helemaal vervuild door valsspelers.
Nicequote:Op vrijdag 30 december 2016 11:10 schreef minthy het volgende:
We hebben Lapras gevangen, nog nooit in het wild gezien
Ik ging obv de site vrolijk naar een gym om te trainen. Lvl 4 zou ie zijn. Was al 10. Idd niet perfect dus.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar klopt niet helemaal, er is één gym waar ik in sta maar op die site sta ik er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |