nattekat.nlquote:Op donderdag 29 december 2016 10:17 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je kon zien wat er op het moment bij je in de buurt spawned?
Wat ben jij grappig zeg.quote:
De laatste die ik ken is fastpokemap.se, maar die werkt helaas al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 29 december 2016 10:17 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je kon zien wat er op het moment bij je in de buurt spawned?
Nee, maar je bedoelt Silph Road denk ikquote:Op donderdag 29 december 2016 10:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat ben jij grappig zeg.Kan ik je inhuren op feestjes?
Ja!quote:Op donderdag 29 december 2016 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je bedoelt Silph Road denk ik
bij de atletiekbaan (ingang) kan een dratini/dragonair spawnenquote:Op donderdag 29 december 2016 09:54 schreef Ronald_Guikema het volgende:
En zie in het stadspark ook zelfs Abra voorbij komen.
ja dat is wel klote, kwam er pas 3dagen terug achter dat elk uur zowat op 50m van hier 1 charmander spawnt. Net te ver weg van de stop daar en dus niet te zien op de radar.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, volgens Silph is er een Charmander spawn. Ik werk er praktisch naast, maar niet in de sightings te zien. Straks in de pauze maar even checken.
Maar als het net tussen de stops is, zie je natuurlijk niks.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:40 schreef Pheno het volgende:
Hmm, volgens Silph is er een Charmander spawn. Ik werk er praktisch naast, maar niet in de sightings te zien. Straks in de pauze maar even checken.
Niet wild. Er was overigens in het vorige topic iemand die er een zocht.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kwam net een wilde Raichu tegen, met een kerstmutsje![]()
Had iemand dat al gezien?
Groningen is een beetje te ver anders was ik wel in de auto gestapt.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef J.Clarkson het volgende:
4 Charmanders binnen 15 minuten. Hot dayum!
Iemand die denkt "oh, een Pikachu, vast een nest!"quote:Op donderdag 29 december 2016 11:17 schreef Debsterr het volgende:
Hmmmm... Stadswandelpark Eindhoven heeft 1 bevestigde Pikachu spawn. Leuk natuurlijk maar die zitten er momenteel al overal genoeg.
In Leiderdorp is een oorlog tussen geel en blauw (lees: disco), deze zit net op de randquote:Op donderdag 29 december 2016 07:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat ding valt sowieso beetje uit de toon tussen al het blauw.
Ik ben bij Kijkduin.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:10 schreef Devv het volgende:
[..]
Groningen is een beetje te ver anders was ik wel in de auto gestapt.
Nee, als je de kerstpikachu evolueert krijg je dan een kerstraichu? Of is het dan een normale pikachu?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef So_Surreal het volgende:
Kerst Pikachu wordt Kerst Raichu.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, als je de kerstpikachu evolueert krijg je dan een kerstraichu? Of is het dan een normale pikachu?
Alsof hij die muts dan laat vallen, tuurlijk houdt hij hem.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, als je de kerstpikachu evolueert krijg je dan een kerstraichu? Of is het dan een normale pikachu?
Ja wie weetquote:Op donderdag 29 december 2016 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die denkt "oh, een Pikachu, vast een nest!"
[..]
In Leiderdorp is een oorlog tussen geel en blauw (lees: disco), deze zit net op de rand
Nicequote:Op donderdag 29 december 2016 11:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kerst Pikachu wordt Kerst Raichu.
Waar was dat?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef So_Surreal het volgende:
Dat was ik. :-Pquote:Op donderdag 29 december 2016 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet wild. Er was overigens in het vorige topic iemand die er een zocht.
Ieder ander had ik voor gek uitgemaaktquote:Op donderdag 29 december 2016 12:00 schreef Pheno het volgende:
Koffin als buddy voor de komende tijd, want die zie ik weinig (een keer of 2 uit een ei). Weezing, here I come.
Kan, ik ben bezig alle evoluties klaar te zetten. Koffin is zo'n geodude, die zie ik ook nooit.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder ander had ik voor gek uitgemaakt
Prettige vakantie nogquote:Op donderdag 29 december 2016 12:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ergens in China, naast een Snorlax
Ja, dat doe ik dus ook. Ik heb nu iets van 25 evoluties klaar voor gen1 maar ik wacht nog even tot ik alles heb. Muk schiet nu ook al aardig op. Nog 5 Grimer candy.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, ik ben bezig alle evoluties klaar te zetten. Koffin is zo'n geodude, die zie ik ook nooit.
Ik struikel bijna over die paarse ballen, en ook de tweekoppige meer dan eens gevangenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, ik ben bezig alle evoluties klaar te zetten. Koffin is zo'n geodude, die zie ik ook nooit.
Weezing nog nooit in het wild tegengekomen, heb Koffin wel kunnen evolvenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik struikel bijna over die paarse ballen, en ook de tweekoppige meer dan eens gevangen
Nice! Gratz! :-P Was dat bij een pokestop/lure of gewoon ergens zomaar?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ergens in China, naast een Snorlax
Ik liep gisteren al rond als Michelinmannetjequote:Op donderdag 29 december 2016 12:38 schreef DarkY.NL het volgende:
gewoon door blijven lopen tijdens het vangen om warm te blijven
Zou leuk zijn voor gyms... genoeg mensen die dan liever binnen blijven, waardoor gyms langer dezelfde kleur houdenquote:
Ik denk dat dat gele trio (het zijn altijd dezelfde drie die in een gym staan) zich niet laat weerhoudenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor gyms... genoeg mensen die dan liever binnen blijven, waardoor gyms langer dezelfde kleur houden.
Ik ook niet hoor... heerlijk toch, die kou. Gewoon een dikke jas aantrekken als je naar buiten gaatquote:Op donderdag 29 december 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gele trio (het zijn altijd dezelfde drie die in een gym staan) zich niet laat weerhouden
Zelfs dan is het kut, -10.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... heerlijk toch, die kou. Gewoon een dikke jas aantrekken als je naar buiten gaat.
Die van mij op 0. Vandaag is het kut, gisteren was het enkel vervelendquote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn kougrens ligt pas bij -15, merkte ik bijna een jaar geleden in Lapland.
Helaas, iOS, dus ik moet eerlijk spelenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bedankttemperatuur in Australië was beter tho
Nu ik een standkachel in de auto op vrees ik dat ik meer een watje ga worden. Maar wel een warm watjequote:Op donderdag 29 december 2016 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn kougrens ligt pas bij -15, merkte ik bijna een jaar geleden in Lapland.
Net geweest, Machop is Wigglypuff geworden.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:07 schreef Devv het volgende:
Ik wacht nog even af wat de andere parken in Amsterdam zijn geworden voordat ik begin met juichen. Bulbasaur is natuurlijk altijd goed maar ik heb nog niets van het Vondelpark gezien. En dat is meestal geen goed teken.
Jij nog nieuwe interessante plekken gevonden in Amsterdam? Vakantie nu, dus kan even lekker zoekenquote:
Ik speel ook gewoon met iOS hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, iOS, dus ik moet eerlijk spelen
Ik loop altijd van Park Frankendael richting Artis. Dan is de kans groot dat je iets leuks kunt vinden. Park Frankendael is Kabuto geworden en het Oosterpark zit tot aan de nok gevuld met Bulbasaur.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij nog nieuwe interessante plekken gevonden in Amsterdam? Vakantie nu, dus kan even lekker zoeken
Ja zag die Bulbasours al, was tijdje terug toch ook al?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik loop altijd van Park Frankendael richting Artis. Dan is de kans groot dat je iets leuks kunt vinden. Park Frankendael is Kabuto geworden en het Oosterpark zit tot aan de nok gevuld met Bulbasaur.
Als dit klopt kan ik in het stadswandelpark in Eindhoven eindelijk de fighting-medaille bij elkaar sparen.quote:
Zit van alles.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Iemand ervaring met Pokemon in Ouwehands Dierenpark?
Onyxquote:Op donderdag 29 december 2016 14:55 schreef Nattekat het volgende:
0.17km tot 10km ei uitkomt. Heb er daarnet zomaar nog één gekregen
Place your bets.
Elekid.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:55 schreef Nattekat het volgende:
0.17km tot 10km ei uitkomt. Heb er daarnet zomaar nog één gekregen
Place your bets.
Lift gekregen achterop de fiets?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Oja, Magmar gevangen. Ik kreeg kritiek dat ik het de vorige keer niet had gedaan, dus moest dat even goedmaken.
Volgens mij verandert ieder nest willekeurig. Een ander Scythernest is bijvoorbeeld Squirtlenest geworden en niet een Magmarnest.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Als dit klopt kan ik in het stadswandelpark in Eindhoven eindelijk de fighting-medaille bij elkaar sparen.
Ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 29 december 2016 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zin om een gele gym te slopen?
Leuk.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zit van alles.Nido's, Jigglypuffs etc en een heleboel stops.
Ja volgens mij een stuk of 4.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja volgens mij een stuk of 4.
Dat heb je met cheatenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
Ik ga in een hoekje liggen huilen
Welke app? Een collega van me zit thuis met een baby en wil graag op Kijkduin neuzenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon met iOS hoorzonder jailbraik zelfs.
Fake GPS Pro. Geen root nodig.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Met Android kan je juist niet spoofen, met IOS wel
DMquote:Op donderdag 29 december 2016 15:44 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Welke app? Een collega van me zit thuis met een baby en wil graag op Kijkduin neuzen
Jij gebruikt het dus?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Fake GPS Pro. Geen root nodig.
quote:
DMquote:
Dank je wel!!quote:Op donderdag 29 december 2016 16:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
DM
Net een 100% Lapras van 1.500CP gevangen trouwens
En een 96% en 93% Snorlax van beide 2.850 CP
Vind het sowieso wel chill om gewoon op de telefoon met een joystickje te spelen hahaquote:
Mijn BMI zit onder het level van jouw PoGo account jonguh !quote:Op donderdag 29 december 2016 16:19 schreef Rabieluh het volgende:
Met joystickes spelen is voor viesdikke mensen.
Dan kan 't nog 32 zijn!quote:Op donderdag 29 december 2016 16:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mijn BMI zit onder het level van jouw PoGo account jonguh !
Ooit was een Slowbro een bazenpokemon, nu stond m'n Slowbro van 2213cp onderaan een lvl 10 gym en werd hij eruitgeknikkerdquote:Op donderdag 29 december 2016 16:48 schreef Pheno het volgende:
Psyduck en slowpoke uit 2 eieren
Ik moet we heel gelukkig zijn in de liefde.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uit een 10km eiMijn eerste uit een ei, de rest gewoon wild gevangen
deze was niet eens een amazing Pokémon, dus nog matigheid uit een ei ook nogquote:Op donderdag 29 december 2016 17:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ooit was een Slowbro een bazenpokemon, nu stond m'n Slowbro van 2213cp onderaan een lvl 10 gym en werd hij eruitgeknikkerd.
Veel blauw hier ook opeens ja! Onbekende namen ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onyx nest bij werk is Poli* nest geworden. Alle gyms zijn blauw. Het is koud buiten.
Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |