Die is helaas ook alweer een tijdje dood, Peter Rauhofer.quote:
Alweer? Kijk eens wat posts boven je?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:43 schreef n je?Burnett het volgende:
De zanger van Lena overleden...
Zanger van 2 Belgen overleden
Shit ja, nu je het zegt.quote:
Was dat niet Lieve Lina, of gaat dit over een andere Fokkerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai...
Heb dankzij een mede-Fokker 'Lena' ongeveer een jaartje geleden weer herontdekt, nadat ik het totaal vergeten was.
Dit gaat wel degelijk over Lena en niet over een andere Fokker.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was dat niet Lieve Lina, of gaat dit over een andere Fokker
Ja, maar Lena staat daar niet in en Lieve Lina welquote:Op zondag 29 januari 2017 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit gaat wel degelijk over Lena en niet over een andere Fokker.
Iets met Spotify...
Ik zie het, maar Lieve Lina vind ik nou niet je dat.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar Lena staat daar niet in en Lieve Lina wel
Jazeker, maar dat ging toch echt over JJoosttquote:Op zondag 29 januari 2017 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie het, maar Lieve Lina vind ik nou niet je dat.
Ik meen dat we het zelfs nog besproken hebben...
Damn...quote:Op zondag 29 januari 2017 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat ging toch echt over JJoostt
Die stond die week ook stijf bovenaan in je last.fm lijst
Ja, helaas wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:38 schreef cafca het volgende:
Noobiedoobiedoo, de man die meer over jou weet te herinneren dan jijzelf.
Net niet bij de club.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:57 schreef fripper het volgende:
En dat 4 weken voor z'n 69e verjaardag ....
RIP
Stax-sessiemuzikant (75 jaar). Hier te horen op een duet tussen zijn pa en zus:quote:Op maandag 30 januari 2017 18:55 schreef Burnett het volgende:
Marvell Thomas overleden.
http://www.usatoday.com/s(...)es-memphis/97064840/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |