SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
XTC heeft het geredThe Knack en Del Shannon niet. Hieronder nieuwe platen en uitvallers:
Uitvallers volgens de enige echte Pino:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe binnenkomers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst in blokken per uur (PDF):
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
SPT, VBL, TV, ESF en MUZ[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat vinden jullie van de versie van Di-rect?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hier, radio 2 topic, heeeeel soms het 3fm topic ookal luister ik dat nauwelijks. En met het ESF ga ik weer los.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
Waar hangen jullie op FOK! eigenlijk rond de andere 51 weken per jaar?
Ik ken alleen posters die wel eens in Sport posten.![]()
Dit zou in de top 100 moeten staan.
Iets met Green Day, overigens. En Di-Rect[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met dank aan Rob Stenders.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Enige hitnotering van John Hiatt in de hele wereld, in ons land.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
bah.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de versie van Di-rect?![]()
Kutquote:Op woensdag 28 december 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de versie van Di-rect?For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
* just me begon in BB1 en daar kent ze Symph van
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Gando - Benito 4-2 FT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Man, ik had direct een hekel aan Di-Rect toen ze dit coverden.
Later Di-Rect wel gaan waarderen.My friends all drive horses![]()
Vroeger toen ik onwijze fan was van Di-rect (nu nog steeds eingelijk haha) dacht ik dat dit nummer origineel van hun was. Of is dat ook zo?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beter dan die van Hillary Duff.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de versie van Di-rect?![]()
Ik post vaak in het radio 2 en 3fm topic. Heel soms ook in bepaalde topics over de sport wielrennen.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Wel knap teruggekomen tot 3-2 na een 3-0 achterstand"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Hillary Duff is wel een onwijs lekker wijf.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beter dan die van Hillary Duff.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
maar goed nu is bekend waar we allemaal uithangen de rest van het jaar, wat gebeurt er met die statistiekjes?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Op de FP en in NWS, voornamelijk."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik zit eigenlijk zelden op Fok behalve rond de Tour en de Top 2000. Eigenlijk omdat dit een van de weinige plekken op het net is waar je je eigen online identiteit nog een beetje kan vormgeven en je af en toe achter een scherm kan verschuilen. Je kunt daardoor wat ongenuanceerder zijn. Soms tegen t randje en soms erover.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik schrok net toen ik naar mijn stats keekquote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef Nizno het volgende:
maar goed nu is bekend waar we allemaal uithangen de rest van het jaar, wat gebeurd er met die statistiekjes?
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Niet mijn type.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hillary Duff is wel een onwijs lekker wijf.![]()
Ik verneder altijd andere muzieknerds in MUZ TriviaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die worden voor kennisgeving aangenomen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef Nizno het volgende:
maar goed nu is bekend waar we allemaal uithangen de rest van het jaar, wat gebeurd er met die statistiekjes?My friends all drive horses![]()
Sinds Marcelquote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Man, ik had direct een hekel aan Di-Rect toen ze dit coverden.
Later Di-Rect wel gaan waarderen.erbij is gekomen, vind ik ze een stuk beter.
Make love, not war ☮![]()
Het is juist de kunst om alleen maar over het randje te gaan.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit eigenlijk zelden op Fok behalve rond de Tour en de Top 2000. Eigenlijk omdat dit een van de weinige plekken op het net is waar je je eigen online identiteit nog een beetje kan vormgeven en je af en toe achter een scherm kan verschuilen. Je kunt daardoor wat ongenuanceerder zijn. Soms tegen t randje en soms erover.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
laat Mad het maar niet horenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verneder altijd andere muzieknerds in MUZ Trivia
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
De tijd is rijp voor onze eigen SC.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Idd. Daarom doe ik niet meer zoveel meequote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Tim Akkerman zou solo de wereld gaan veroveren. Zou dat al gelukt zijn?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sinds Marcelerbij is gekomen, vind ik ze een stuk beter.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
dat doe ik heul al nooit... In deze tijd van het jaar helemaal niet meer.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik schrok net toen ik naar mijn stats keek
De rest van het jaar maak ik ook te veel sluitposts geloof ik want dan zit ik ook al te vaak in de top100Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
okeujquote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die worden voor kennisgeving aangenomen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nou word het eng, maar ik ben het weer met je eens.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sinds Marcelerbij is gekomen, vind ik ze een stuk beter.
My friends all drive horses![]()
Als dartsen er eentje heb..wij ook!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd is rijp voor onze eigen SC.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit is wel een fijne van Keane juist[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
hier kan ik vrolijk van worden
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik weet bijna zeker van niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tim Akkerman zou solo de wereld gaan veroveren. Zou dat al gelukt zijn?
En het is een van de weinige levendige top 2000 topics op het netquote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit eigenlijk zelden op Fok behalve rond de Tour en de Top 2000. Eigenlijk omdat dit een van de weinige plekken op het net is waar je je eigen online identiteit nog een beetje kan vormgeven en je af en toe achter een scherm kan verschuilen. Je kunt daardoor wat ongenuanceerder zijn. Soms tegen t randje en soms erover.![]()
die hebben we toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd is rijp voor onze eigen SC.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vroegah zat ik wel in MEN, C&H, NWS, MUZ, TV,POL en VBL.
Maar nu eigenlijk alleen nog in MUZ en FES.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou word het eng, maar ik ben het weer met je eens.
fijn nummer dit. vorig jaar op gestemd, dit jaar op bedshaped.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
het klopt ook nogquote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I love music |Ajax forever
* just me is hierheen gelokt door Doedezemaar
voor het eerst sinds mijn foktijd hier
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik wil Crystal Ball in de Top 2000, die luister ik nog regelmatig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fokkers zitten op zolder toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk weleens mensen in het Keldertje?![]()
![]()
Ik woon 12 hoog, dus neequote:Op woensdag 28 december 2016 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk weleens mensen in het Keldertje?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik lees daar heel af en toe weleens mee, maar het is niet helemaal aan mij besteed.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Neuh ik hoef geen wasknijper op tietuh te zienquote:Op woensdag 28 december 2016 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk weleens mensen in het Keldertje?
van horen zeggen hèGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
wij hebben geen kelderquote:Op woensdag 28 december 2016 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk weleens mensen in het Keldertje?![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk weleens mensen in het Keldertje?
Die in Oostenrijk?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk weleens mensen in het Keldertje?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
nope, dat wordt me iets te persoonlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten er hier eigenlijk weleens mensen in het Keldertje?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
iets met randjes iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In België schijnen ze ook goede kelders te hebbenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
dat heeft jouw tiet ook niet nodig toch...quote:Op woensdag 28 december 2016 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh ik hoef geen wasknijper op tietuh te zien
van horen zeggen hè
van horen zeggen héI love music |Ajax forever
Jan Willem Roodbeen heeft geen charisma.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Check je pms? Wat is dat nou weer voor een opmerking?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Sinds ik niet meer Fok! heb ik veel meer tijd voor andere dingen. los van de Top2000 week danMake love, not war ☮![]()
GVD mijn bierquote:Op woensdag 28 december 2016 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat heeft jouw tiet ook niet nodig toch...
van horen zeggen hé
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Maar wel een stuk meer respect voor de plaatjes dan de meestequote:Op woensdag 28 december 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Jan Willem Roodbeen heeft geen charisma.![]()
nuttige andere dingen ?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Sinds ik niet meer Fok! heb ik veel meer tijd voor andere dingen. los van de Top2000 week dan![]()
euh waar zou je in elk geval meer tijd voor willen hebben???quote:Op woensdag 28 december 2016 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Sinds ik niet meer Fok! heb ik veel meer tijd voor andere dingen. los van de Top2000 week danOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
deze vind ik weinig aan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:20 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
En het is een van de weinige levendige top 2000 topics op het net![]()
Hij weet inderdaad wel dat hij er is in dienst van de muziek. In niet andersom zoals zijn collega hiervoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:24 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Maar wel een stuk meer respect voor de plaatjes dan de meesteReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fijne van Green Day
For you, there'll be no more crying.
Ja, Facebook checken enz. Sinds een paar maanden hebben we een schoonmaakster, dat hoef ik niet te doen.quote:Make love, not war ☮![]()
Ik ben newbie hierquote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
KEL is voor de ekte ekte. Het fetlife van FOK!, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken het Keldertje niet of is dat de nieuwe naam voor KPD?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ow zijn wij niet leuk genoeg ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.
nee KPD is DannyPron, het Keldertje is alleen na een uitgebreide sollicitatie te benaderenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken het Keldertje niet of is dat de nieuwe naam voor KPD?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ook niet maar het klinkt verschrikkelijk middle of the road sky radio zeikerig. Saai.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is eigenlijk precies druk genoeg nu, dus liever niet te veel.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.![]()
Ooit was dit een punkrockbandWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, Facebook checken enz. Sinds een paar maanden hebben we een schoonmaakster, dat hoef ik niet te doen.![]()
![]()
dit dusquote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken het Keldertje niet of is dat de nieuwe naam voor KPD?
Het KeldertjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hohoquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Facebook, naar de stad gaan, bingewatchen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh waar zou je in elk geval meer tijd voor willen hebben???![]()
En dan 1 dag per week, de andere dagen werk ik.Make love, not war ☮![]()
ik verwen haar teveel he?!quote:I love music |Ajax forever
Ik zie niks.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze reeks begint steeds meer op een BZN concert te lijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oldbie op fok!, hier newbiequote:Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oldbie toch? Verwarrend dit.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ow das wel leuk, denk dat ik mn modkleurtje ook maar weg doe danquote:Op woensdag 28 december 2016 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Facebook, naar de stad gaan, bingewatchen.![]()
En dan 1 dag per week, de andere dagen werk ik.![]()
o nee, FB doe ik al te veel en stadten vinnik mwa... en bingen.. neuj dan fok ik liever
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja, teveel tijd voor facebook over. die tijd kan ze ook gebruiken om jouw overhemden te strijken.quote:![]()
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaaktquote:Op woensdag 28 december 2016 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat er dan zo weinig nieuwe aanwas komt. De meeste posters hier posten al jaren.![]()
![]()
Ik was vergeten dat dit een vrij duf nummer was.
Doe dan maar Basket Case oidMy friends all drive horses![]()
ik en overhemden?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, teveel tijd voor facebook over. die tijd kan ze ook gebruiken om jouw overhemden te strijken.
Hoi!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaaktReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik mag wel veel posten in andere topics, ik denk dat ik dat andere veel minder zou missen als het er niet meer is dan dit topic, eigenlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaakt![]()
![]()
goed bezigquote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaakt
Juin uit Eigen Tuin!![]()
wauw dat is vast ook dagelijkse kostquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben al 12 edities newbie hierWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik ben totaal niet nieuwOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat doe ik ook hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, teveel tijd voor facebook over. die tijd kan ze ook gebruiken om jouw overhemden shirts en broeken te strijken.
wees welkom! (en neem een UI)quote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaaktI love music |Ajax forever
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaaktquote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaakt
deze man weet!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fixed.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben al 12 edities n00bie hier![]()
Stad is maar af en toe hoor. Daar hou ik niet zo van, maar op woensdagmorgen is het zo lekker rustig in de stad.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow das wel leuk, denk dat ik mn modkleurtje ook maar weg doe dan![]()
o nee, FB doe ik al te veel en stadten vinnik mwa... en bingen.. neuj dan fok ik lieverMake love, not war ☮![]()
jij hebt het wel super gedaan met de kerstpakkettenactiequote:
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
mwa, ik was denk ik 4 edities newbie en de rest n00biequote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ga me maar meer focussen op het darts, tot later of anders morgen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
mwah, al een editie of 7/8 n00bie toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben al 12 edities newbie hier[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jouw naam zei me ook niet veelquote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaaktJe hebt geen User-icon, dus kom je wel nieuw over. Mooi dat je dit jaar meepost
![]()
![]()
neem jij ook eens een UIquote:I love music |Ajax forever
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me maar meer focussen op het darts, tot later of anders morgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me maar meer focussen op het darts, tot later of anders morgenBossie
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
oke ja dat snap ik, maar ik heb vaak als ik ga stadten dat ik dan ook ff verplicht moet lunchen bij tokootje Ariola en dan daarna hier even langs moet want daar werd X en daar want Y en zulks dus dan stadt ik liever nietquote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stad is maar af en toe hoor. Daar hou ik niet zo van, maar op woensdagmorgen is het zo lekker rustig in de stad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dagelijks kost is troep van de jongens opruimen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw dat is vast ook dagelijkse kostDie laten alles slingeren.
we hebben al 17 jaar van ons leven vergooid hier op Fok!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt het wel super gedaan met de kerstpakkettenactie
![]()
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Zoiets zal het zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, al een editie of 7/8 n00bie toch?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt het wel super gedaan met de kerstpakkettenactie
![]()
rotkinderen!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dagelijks kost is troep van de jongens opruimen.Die laten alles slingeren.
zelf laten opruimenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
We hebben er ook 17 jaar over gedaan om elkaar voor het eerst te zienquote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben al 17 jaar van ons leven vergooid hier op Fok!
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
je tieten zijn wel terug. laatst had je iets anders toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
mwa, ik was denk ik 4 edities newbie en de rest n00bieWhen I was a child I had a fever.
ik 14, maar de laatste jaren wel veel minder.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben al 17 jaar van ons leven vergooid hier op Fok!I love music |Ajax forever
pffff dan mag je blij zijn zeker dat Lennon en Twan wel opruimen dusquote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu eerst bezig met inventariseren welke we allemaal hebben. Daarna moet er een nieuwe kast voor in de woonkamer komen, dan gaan ze er op alfabetische volgorde in.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
steeds weer anders, dan eens op kleur, dan weer op aantal nummersMake love, not war ☮![]()
Ik ben weer terug van boodschappentassen naar kwarktassenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je tieten zijn wel terug. laatst had je iets anders toch?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik heb best wel veel fokkers live gezien eigenlijk..I love music |Ajax forever
en ze dan nog eens allemaal luisterenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu eerst bezig met inventariseren welke we allemaal hebben. Daarna moet er een nieuwe kast voor in de woonkamer komen, dan gaan ze er op alfabetische volgorde in.![]()
ik geloof dat ik op 0 zitquote:Op woensdag 28 december 2016 22:32 schreef peaceman het volgende:
ik heb best wel veel fokkers live gezien eigenlijk..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
eerste een nieuwe platenspeler!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en ze dan nog eens allemaal luisterenI love music |Ajax forever
Ow nee, dat doe ik niet. Ik heb een hekel aan stadten en ga heel gericht de winkels langs en dan weer snel naar huis.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke ja dat snap ik, maar ik heb vaak als ik ga stadten dat ik dan ook ff verplicht moet lunchen bij tokootje Ariola en dan daarna hier even langs moet want daar werd X en daar want Y en zulks dus dan stadt ik liever nietMake love, not war ☮![]()
Klopt, verder kijk ik ook nooit op FOK eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jouw naam zei me ook niet veelJe hebt geen User-icon, dus kom je wel nieuw over. Mooi dat je dit jaar meepost
Alleen kan ik mn top 2000 enthousiasme nergens anders spammen op het web:)![]()
dat laatste staat je beterquote:Op woensdag 28 december 2016 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben weer terug van boodschappentassen naar kwarktassenWhen I was a child I had a fever.
troeliewolie komt ff hoi zeggenquote:
ow ik weet niet zo goed hoeveel, maar ik schat minimaal 25.quote:I love music |Ajax forever
Been there, done that... maar met een puber in huis is dat erg lastig soms. Dan ben je alleen maar aan het strijden.quote:Make love, not war ☮![]()
quote:
ja maar als ik dan gespot wordt krijg ik meteen telefoontjes appjes en smsjes wrom ik niet langs ben geweestquote:Op woensdag 28 december 2016 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee, dat doe ik niet. Ik heb een hekel aan stadten en ga heel gericht de winkels langs en dan weer snel naar huis.
Plus trouwens dat mama Ariola mij verwent dus dat ik zelf ook ff heen wil voor lekkere pasta en tiramisu
hij opruimen of jij gooit het wegquote:Op woensdag 28 december 2016 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Been there, done that... maar met een puber in huis is dat erg lastig soms. Dan ben je alleen maar aan het strijden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
pffff dan mag je blij zijn zeker dat Lennon en Twan wel opruimen dus![]()
nee sorry, dit is ook niks
matig uur, die Tagliano lult maar wat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We moeten ook een nieuwe platenspeler.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en ze dan nog eens allemaal luisterenDie we nu hebben, is niet meer zo goed.
nou ja ik ben hier ook eens heen komen dwalen en in de loop van de jaren meerdere werkgevers gehad waar ook wel eens een forumscherm voorbij kwam maar die personen weten mijn nick nietquote:Op woensdag 28 december 2016 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ik weet niet zo goed hoeveel, maar ik schat minimaal 25.
Dat is toch wel de kracht van Fok.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:33 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Klopt, verder kijk ik ook nooit op FOK eigenlijk.
Alleen kan ik mn top 2000 enthousiasme nergens anders spammen op het web:)Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Wat was jij aan het testen dan? Volgens mij niet je eerste post op Fok.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik wel 1 😂quote:Op woensdag 28 december 2016 22:32 schreef peaceman het volgende:
ik heb best wel veel fokkers live gezien eigenlijk..![]()
Breaking the Habit is mijn favoriet van Linkin Park. Maar goed, ik ken er ook weinig vanZonde, dit forum heeft genoeg mooie topics, kijk volgend jaar maar een keer rondquote:Op woensdag 28 december 2016 22:33 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Alleen kan ik mn top 2000 enthousiasme nergens anders spammen op het web:)![]()
![]()
Even voor je gekoekeldquote:Op woensdag 28 december 2016 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi! Maar waarom noemen ze Zelda hier Link?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Link_(The_Legend_of_Zelda)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
GnR
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wij zijn ook gewoon een gezellige groep natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2016 22:33 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Alleen kan ik mn top 2000 enthousiasme nergens anders spammen op het web:)
Er gebeurt een hoop moois op deze site, maar je moet het wel even weten te vinden.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch wel de kracht van Fok.
De FP is lang niet altijd een mooi visitekaartje. Vind ik.My friends all drive horses![]()
Ah op die manier.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar als ik dan gespot wordt krijg ik meteen telefoontjes appjes en smsjes wrom ik niet langs ben geweest
Plus trouwens dat mama Ariola mij verwent dus dat ik zelf ook ff heen wil voor lekkere pasta en tiramisu
Heb ik in Enschede geen last van.
Nee, ik heb er al een paarquote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat was jij aan het testen dan? Volgens mij niet je eerste post op Fok.![]()
![]()
En die zie je dan weer veel te vaak.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
goeden trollquote:Op woensdag 28 december 2016 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooi! Maar waarom noemen ze Zelda hier Link?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
bepaald niet neequote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er gebeurt een hoop moois op deze site, maar je moet het wel even weten te vinden.
De FP is lang niet altijd een mooi visitekaartje. Vind ik.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even voor je gekoekeld
wikiOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Don't Cry
Ik gooi het meestal op de grond ofzo. Maar pubers zijn hardleers hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij opruimen of jij gooit het wegMake love, not war ☮![]()
ja en die heb ik ook live gezienquote:![]()
ik denk trouwens jij twee, of ken je gambolputty niet live?I love music |Ajax forever
Vinden jullie dit ook zo'n mooi liedje jongens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ah dan ben je precies in de goede moodquote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik nuchter ben, maar dronken is overrated...
Guns n Roses..een nog grotere parodie op een rockband dan Spinal TapHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Als je in Groningen bent moet je even langs Ariola dan wil je meteen verhuizenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Heb ik in Enschede geen last van.
Yup.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Vinden jullie dit ook zo'n mooi liedje jongens?My friends all drive horses![]()
Tsja ik moet genuanceerd blijven maar de FP is best wel een afvoerputje met een hoop extreemrechtse rommel. Enigszins gevoed door de berichten en de 'vrijheid' die FOK! wil uitstralenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er gebeurt een hoop moois op deze site, maar je moet het wel even weten te vinden.
De FP is lang niet altijd een mooi visitekaartje. Vind ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
deze schijnt wel aardig te zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We moeten ook een nieuwe platenspeler.Die we nu hebben, is niet meer zo goed.
https://hifisolutions.nl/oracle-delphi-sme-lyra![]()
Probeer mijn tranen in te houdenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Vinden jullie dit ook zo'n mooi liedje jongens?
I'm in the mood for dancing, romancing....quote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah dan ben je precies in de goede mood![]()
Hebben 😉😛quote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
En die zie je dan weer veel te vaak.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
deze schijnt wel aardig te zijn
https://hifisolutions.nl/oracle-delphi-sme-lyra![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Vinden jullie dit ook zo'n mooi liedje jongens?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I'm in the mood for dancing, romancing....![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaal
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gaat wel, maar valt in het niet bij de volgende twee liedjes.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Vinden jullie dit ook zo'n mooi liedje jongens?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaal
Da's wel aardig gezegd.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Guns n Roses..een nog grotere parodie op een rockband dan Spinal Tap![]()
Toch genoeg mooi spul gemaakt.My friends all drive horses![]()
hij dut tquote:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaal![]()
![]()
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaalwelterusten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
trusten Fredquote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Ai..tot morgen dan maar weer Fred!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaalHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die kans is klein. Groningen is een mooie stad, maar wonen... nope.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je in Groningen bent moet je even langs Ariola dan wil je meteen verhuizenMake love, not war ☮![]()
zeker:)quote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij zijn ook gewoon een gezellige groep natuurlijk![]()
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaalTot morgen
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Ken ik idd niet in het echie.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en die heb ik ook live gezien![]()
ik denk trouwens jij twee, of ken je gambolputty niet live?![]()
en nu ga ik roken, douchen en tandjes schrobben
Trustequote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken. Ik til het even over het nieuwe jaar heen, ok?quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ow die is erg tof. Maar past net niet in ons budget vrees ik.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
deze schijnt wel aardig te zijn
https://hifisolutions.nl/oracle-delphi-sme-lyraMake love, not war ☮![]()
juiste volgordequote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Nizno het volgende:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Verder nooit zo n behoefte om de mening van anderen te lezen hahaquote:Op woensdag 28 december 2016 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Breaking the Habit is mijn favoriet van Linkin Park. Maar goed, ik ken er ook weinig van
[..]
Zonde, dit forum heeft genoeg mooie topics, kijk volgend jaar maar een keer rond![]()
![]()
op een kleine 20km afstand zit ook een rustiger dorpjequote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die kans is klein. Groningen is een mooie stad, maar wonen... nope.
de FP is alleen handig voor het nieuws, de reacties moet je niet eens bekijkenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik moet genuanceerd blijven maar de FP is best wel een afvoerputje met een hoop extreemrechtse rommel. Enigszins gevoed door de berichten en de 'vrijheid' die FOK! wil uitstralen![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgen Fredquote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Fred_B het volgende:
Goede volgorde.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:39 schreef Nizno het volgende:
Trusten!![]()
Ow kut da's geen apparaatWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mensen ik ga jullie verlaten. Morgen klinkt om half 6 gewoon weer de wekker. Tot morgen allemaaltot morgen
dit vind ik wel een aardig liedje maar VEEL te vaak gehoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Af en toe kijk ik even om te lachenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de FP is alleen handig voor het nieuws, de reacties moet je niet eens bekijken![]()
![]()
Lukas Graham
Hier had ook Larry Graham kunnen staanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
🖒😂quote:Op woensdag 28 december 2016 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken. Ik til het even over het nieuwe jaar heen, ok?![]()
Ik hou van drukte en van de stad. <3quote:Op woensdag 28 december 2016 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
op een kleine 20km afstand zit ook een rustiger dorpjeMake love, not war ☮![]()
SPT is wel prima, behalve bij voetbalberichten dan, dan komen de tokkies even losquote:Op woensdag 28 december 2016 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de FP is alleen handig voor het nieuws, de reacties moet je niet eens bekijken
Maar VBL heeft ook een hoop malle flutusers helaas.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een schrale troost voor velen zal zijn dat dit de hoogste positie ooit zal blijken te zijn voor dit nummer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hier geef ik voor de volle 100% de vrouwen de schuld van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
vandaar het kutnummer, ik begrijp hetquote:Op woensdag 28 december 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Hier geef ik voor de volle 100% de vrouwen de schuld van.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
De basketbal artikelen de afgelopen maand. Topkwaliteit is dat!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPT is wel prima, behalve bij voetbalberichten dan, dan komen de tokkies even los
Maar VBL heeft ook een hoop malle flutusers helaas.My friends all drive horses![]()
Ik heb denk ik ook wel ruim 20 Fok!-ers IRL gezien.Met sommige users uit OUD hebben we nog steeds een groep op Facebook.
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De basketbal artikelen de afgelopen maand. Topkwaliteit is dat!
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Over een paar jaar is dit de Fireflies van 2016 en vindt iedereen het wel ok, omdat ze het bijna nooit meer horen![]()
![]()
en users kunnen blokkeren is wel heel erg fijn
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Het zal je denk ik nog verbazen. Kunnen we geen actie opzetten om die stats weer terug te hebben per liedje?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Hier geef ik voor de volle 100% de vrouwen de schuld van.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Vlamoes...quote:Op woensdag 28 december 2016 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
vandaar het kutnummer, ik begrijp het![]()
ik heb jou en Peace ook gezien. En m'n cd's meegegevenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb denk ik ook wel ruim 20 Fok!-ers IRL gezien.Met sommige users uit OUD hebben we nog steeds een groep op Facebook.
![]()
![]()
ow daar heb ik van gehoordquote:Op woensdag 28 december 2016 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja, daarom is het ook zoveel rustiger in OUD gewordenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik hou vol.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |