jij hebt het wel super gedaan met de kerstpakkettenactiequote:
mwa, ik was denk ik 4 edities newbie en de rest n00biequote:
mwah, al een editie of 7/8 n00bie toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben al 12 edities newbie hier
Jouw naam zei me ook niet veelquote:Op woensdag 28 december 2016 22:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik lees al een paar jaar mee, dit jaar voor het eerst een account aangemaakt
neem jij ook eens een UIquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me maar meer focussen op het darts, tot later of anders morgen
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga me maar meer focussen op het darts, tot later of anders morgen
oke ja dat snap ik, maar ik heb vaak als ik ga stadten dat ik dan ook ff verplicht moet lunchen bij tokootje Ariola en dan daarna hier even langs moet want daar werd X en daar want Y en zulks dus dan stadt ik liever nietquote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stad is maar af en toe hoor. Daar hou ik niet zo van, maar op woensdagmorgen is het zo lekker rustig in de stad.
Dagelijks kost is troep van de jongens opruimen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw dat is vast ook dagelijkse kost
we hebben al 17 jaar van ons leven vergooid hier op Fok!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt het wel super gedaan met de kerstpakkettenactie
![]()
Zoiets zal het zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, al een editie of 7/8 n00bie toch?
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt het wel super gedaan met de kerstpakkettenactie
![]()
rotkinderen!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dagelijks kost is troep van de jongens opruimen.Die laten alles slingeren.
zelf laten opruimenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben er ook 17 jaar over gedaan om elkaar voor het eerst te zienquote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben al 17 jaar van ons leven vergooid hier op Fok!
je tieten zijn wel terug. laatst had je iets anders toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
mwa, ik was denk ik 4 edities newbie en de rest n00bie
ik 14, maar de laatste jaren wel veel minder.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben al 17 jaar van ons leven vergooid hier op Fok!
pffff dan mag je blij zijn zeker dat Lennon en Twan wel opruimen dusquote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu eerst bezig met inventariseren welke we allemaal hebben. Daarna moet er een nieuwe kast voor in de woonkamer komen, dan gaan ze er op alfabetische volgorde in.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
steeds weer anders, dan eens op kleur, dan weer op aantal nummers
Ik ben weer terug van boodschappentassen naar kwarktassenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je tieten zijn wel terug. laatst had je iets anders toch?
en ze dan nog eens allemaal luisterenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu eerst bezig met inventariseren welke we allemaal hebben. Daarna moet er een nieuwe kast voor in de woonkamer komen, dan gaan ze er op alfabetische volgorde in.
ik geloof dat ik op 0 zitquote:Op woensdag 28 december 2016 22:32 schreef peaceman het volgende:
ik heb best wel veel fokkers live gezien eigenlijk..
eerste een nieuwe platenspeler!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en ze dan nog eens allemaal luisteren
Ow nee, dat doe ik niet. Ik heb een hekel aan stadten en ga heel gericht de winkels langs en dan weer snel naar huis.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke ja dat snap ik, maar ik heb vaak als ik ga stadten dat ik dan ook ff verplicht moet lunchen bij tokootje Ariola en dan daarna hier even langs moet want daar werd X en daar want Y en zulks dus dan stadt ik liever niet
Klopt, verder kijk ik ook nooit op FOK eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jouw naam zei me ook niet veelJe hebt geen User-icon, dus kom je wel nieuw over. Mooi dat je dit jaar meepost
dat laatste staat je beterquote:Op woensdag 28 december 2016 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben weer terug van boodschappentassen naar kwarktassen
troeliewolie komt ff hoi zeggenquote:
ow ik weet niet zo goed hoeveel, maar ik schat minimaal 25.quote:
Been there, done that... maar met een puber in huis is dat erg lastig soms. Dan ben je alleen maar aan het strijden.quote:
quote:
ja maar als ik dan gespot wordt krijg ik meteen telefoontjes appjes en smsjes wrom ik niet langs ben geweestquote:Op woensdag 28 december 2016 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee, dat doe ik niet. Ik heb een hekel aan stadten en ga heel gericht de winkels langs en dan weer snel naar huis.
hij opruimen of jij gooit het wegquote:Op woensdag 28 december 2016 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Been there, done that... maar met een puber in huis is dat erg lastig soms. Dan ben je alleen maar aan het strijden.
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
pffff dan mag je blij zijn zeker dat Lennon en Twan wel opruimen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |