abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167700807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

[..]

Maar jij beschikt ongetwijfeld over overtuigender informatie dan deze prutsers...
Reactie hierop wordt: ja, dat zeiden ze ook over kernwapens in Afghanistan!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 29 december 2016 @ 11:02:31 #27
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_167700822
Eigenlijk moet ik de laatste paar delen van deze reeks eens bookmarken en over vier jaar eens teruglezen.

Het is nu, terugkijkend, lekker zeiken op Obama. Heel makkelijk ook, achteraf. Dat wil ik over vier jaar ook even doen, lekker ouderwets zeiken op die "legacy" van Trump. Even lekker "trollen", zoals dat hier genoemd wordt.

Echt, er was een tijd dat POL niveau had.
pi_167700833
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er is geen enkel bewijs dat Rusland achter de hacks zit. Sterker nog, de partij die de documenten heeft gepubliceerd, Wikileaks, geeft zelf ook aan dat Rusland niet de leverende partij was.

Obama en de democraten met hem, laten zien dat ze zure verliezers zijn en schromen het niet om ruzie te zoeken en een puinhoop proberen achter te laten.
Tegen alle policy en traditie in gaat Obama door met dingen omschoppen om het Trump zo moeilijk mogelijk te maken.

TEN_GOP twitterde op donderdag 29-12-2016 om 01:57:06 "Not only does Obama break 40 years of policy, he breaks the tradition of interfering with the incoming administrat... https://t.co/hfJTcigYm1 reageer retweet
Toen Trump een telefoontje aannam van de president van Taiwan was men hier als de kippen erbij om het een politieke ramp te bestempelen en Trump had dat vooral niet moeten doen omdat het de wereldwijde politieke betrekkingen in de war schopt.
Maar Obama mag wel even ruzie zoeken met Rusland en Israel, dat is geen enkel probleem.
Klinkt misschien extreem, maar de Trump administratie moet Obama en Clinton definitief uitschakelen want dit gaat vermoedelijk alleen erger worden.
pi_167700843
Steeds meer Dems spreken zich uit tegen de anti-israel resolutie en de positie van de Obama admin daarin, én de Kerry-speech van gisteren

thehill twitterde op donderdag 29-12-2016 om 04:55:06 Dem leader slams Kerry's Israel speech: You've "emboldened extremists on both sides" https://t.co/OqGasOH5EE https://t.co/7TVH3bg84D reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167700875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef antiderivative het volgende:
Steeds meer Dems spreken zich uit tegen de anti-israel resolutie en de positie van de Obama admin daarin, én de Kerry-speech van gisteren

thehill twitterde op donderdag 29-12-2016 om 04:55:06 Dem leader slams Kerry's Israel speech: You've "emboldened extremists on both sides" https://t.co/OqGasOH5EE https://t.co/7TVH3bg84D reageer retweet
Chuck Schumer die het niet eens is met kritiek op Israel. Stop. De. Persen.
pi_167700926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

[..]

Maar jij beschikt ongetwijfeld over overtuigender informatie dan deze prutsers...
Geef mijn 1 bron waarin deze alphabets stellig zeggen dat Rusland achter de hacks zit.
Tot nu toe heeft de FBI enkel gezegd dat Rusland er wel de capaciteiten voor heeft (wat een verrassing, tig landen hebben deze capaciteiten), en de CIA lijkt uitsluitend via de WaPo te communiceren, want het is WaPo die constant stellig roept dat een CIA bron beweert dat Rusland achter de hacks zit, zonder enig bewijs.

Misschien dat ik wat nieuwe informatie heb gemist, want feestdagen en druk met andere zaken, en dan hoor ik het graag en stel ik mijn mening bij.

En dan werd Ik eerder in dit topic beschuldigd van makkelijk beïnvloedbaar te zijn.
  donderdag 29 december 2016 @ 11:09:56 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167700965
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geef mijn 1 bron waarin deze alphabets stellig zeggen dat Rusland achter de hacks zit.
Tot nu toe heeft de FBI enkel gezegd dat Rusland er wel de capaciteiten voor heeft (wat een verrassing, tig landen hebben deze capaciteiten), en de CIA lijkt uitsluitend via de WaPo te communiceren, want het is WaPo die constant stellig roept dat een CIA bron beweert dat Rusland achter de hacks zit, zonder enig bewijs.

Misschien dat ik wat nieuwe informatie heb gemist, want feestdagen en druk met andere zaken, en dan hoor ik het graag en stel ik mijn mening bij.

En dan werd Ik eerder in dit topic beschuldigd van makkelijk beïnvloedbaar te zijn.
http://news.trust.org/ite(...)e/?source=hpbreaking

quote:
The FBI, CIA and Office of Director of National Intelligence agree that Russia was behind hacks into Democratic Party organizations and operatives ahead of the Nov. 8 presidential election. There is also agreement, according to U.S. officials, that Russia sought to intervene in the election to help Trump, a Republican, defeat Democrat Hillary Clinton.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_167700997
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De door mij geciteerde tekst is letterlijk afkomstig uit het artikel dat hunter2011 aanhaalde en waarop jij reageerde.
pi_167701078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef antiderivative het volgende:

Joe Manchin, Bob Casey, Richard Blumenthal, Mark Warner, Chris Coons, Steny Hoyer, Eliot Engel, Elizabeth Warren, Ben Cardin, Sherrod Brown, Ron Wyden zijn al enkele dems die zich tegen de gang van zaken uitspreken
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167701117
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zij het bewijs niet publiceren wil niet zeggen dat de FBI en CIA er geen bewijs voor hebben.
Er is tot op heden 0,0 bewijs. Punt.

quote:
[..]

Apart dat je TEN_GOP (of jou) niet hoort over de traditie om één president tegelijkertijd te hebben, waar The Donald zich niet erg druk om maakt.
Zijn er nu 2 presidenten dan?
Verder ga je inhoudelijk niet in op het feit dat Obama policy en traditie breekt.

quote:
[..]

Zeker, Obama is immers president. Kijk, ik zou ook niet al te veel ruzie zoeken als president, daar niet van, maar momenteel ligt die macht nog wel bij hem. Trump mag van mij zoveel ruzie zoeken als hij wil, ook al zou ik dat erg onverstandig vinden, maar dan wel na zijn beëdiging.
Dat Obama nu nog president is (godzijdank niet lang meer) betekent niet dat hij zomaar vanalles mag doen en roepen. Daar is policy voor. Zo mag hij niet op 19 jan nog even de oorlog verklaren aan Rusland, China, en weet ik wat allemaal en beginnen met nukes te gooien. Zou nogal een rotzooi worden zo.
Dit weet jij natuurlijk ook wel allemaal dat er allemaal van dit soort safety measures zijn ingebouwd tussen verkiezingsdag en beëdiging, maar om 1 of andere reden mag Obama dit nu allemaal aan zijn laars lappen en komt er vanuit, jawel, de trekcirkel, geen enkel kritisch geluid.

Deze houding kan je trouwens over 4 of 8 jaar behoorlijk duur komen te staan en komt de bal die je nu kaatst hoogstwaarschijnlijk keihard terug.
Want je geeft nu aan dat Trump bij het verlaten van office nog snel allemaal (dubieuze) wetten, regels, verdragen, etc erdoor mag drukken, en nog snel even wat ruzie zoeken met andere partijen.
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 11:16:36 #36
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_167701137
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Klinkt misschien extreem, maar de Trump administratie moet Obama en Clinton definitief uitschakelen want dit gaat vermoedelijk alleen erger worden.
Wat is dit nou weer voor een paranoïde gebral?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_167701139
quote:

[..]

Ik ben het 100% met je eens :)
pi_167701225
Bijna 2 maanden na verkiezingsdag en het gaat weer over Russen, CIA, en zometeen zeker weer over Hillary :')
pi_167701283
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:11 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De door mij geciteerde tekst is letterlijk afkomstig uit het artikel dat hunter2011 aanhaalde en waarop jij reageerde.
Dat is geen bron.
Want op deze manier kan ik 100.000 artikelen posten over Pizzagate, Reptilians, Ufo's en allemaal andere shit.
Dat iets in een artikel staat maakt het niet waar.
Graag een bron waarin de FBI, CIA , etc rechtstreeks worden aangehaald. Waarbij er uitspraken zijn van officials die stellig zeggen dat Rusland achter de hacks zitten.
pi_167701298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er is tot op heden 0,0 bewijs. Punt.
Wederom: dat zij dat jou niet laten zien wil niet zeggen dat de FBI en CIA geen bewijs hebben. Ze stellen namelijk dat Rusland het heeft gedaan.

quote:
Zijn er nu 2 presidenten dan?
Verder ga je inhoudelijk niet in op het feit dat Obama policy en traditie breekt.
Obama breekt zeker geen policy, want de president mag gewoon beslissingen nemen, ook al is de nieuwe president het niet met die beslissingen eens. Ik heb verder nooit van een traditie gehoord die dit verbied, dus wellicht kun je me even verder informeren hierover.

quote:
Dat Obama nu nog president is (godzijdank niet lang meer) betekent niet dat hij zomaar vanalles mag doen en roepen. Daar is policy voor. Zo mag hij niet op 19 jan nog even de oorlog verklaren aan Rusland, China, en weet ik wat allemaal en beginnen met nukes te gooien. Zou nogal een rotzooi worden zo.
Feitelijk mag en kan Obama op 19 januari gewoon nog een kernbom afgooien hoor. Hij mag niet zomaar een oorlog beginnen, maar dat mag hij sowieso niet. Er is beleid hoor, dat klopt, maar dat beleid geldt voor zijn gehele ambtsperiode, en die loopt gewoon tot en met 19 januari.

quote:
Dit weet jij natuurlijk ook wel allemaal dat er allemaal van dit soort safety measures zijn ingebouwd tussen verkiezingsdag en beëdiging, maar om 1 of andere reden mag Obama dit nu allemaal aan zijn laars lappen en komt er vanuit, jawel, de trekcirkel, geen enkel kritisch geluid.
Geef me eens een bron over deze 'safety measures'.

quote:
Deze houding kan je trouwens over 4 of 8 jaar behoorlijk duur komen te staan en komt de bal die je nu kaatst hoogstwaarschijnlijk keihard terug.
Want je geeft nu aan dat Trump bij het verlaten van office nog snel allemaal (dubieuze) wetten, regels, verdragen, etc erdoor mag drukken, en nog snel even wat ruzie zoeken met andere partijen.
Trump mag tot het einde van zijn presidentschap alles doen wat een president wettelijk gezien mag doen. Dubieuze wetten er door drukken is lastig, want dat moet door het Congres, net als verdragen. Een paar executive orders kan hij geven.
pi_167701324
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Want op deze manier kan ik 100.000 artikelen posten over Pizzagate, Reptilians, Ufo's en allemaal andere shit.
Bedankt voor deze accurate samenvatting van je bijdragen aan deze topicreeks!
pi_167701382
quote:

[..]

Wat moet ik mij voorstellen bij 'definitief uitschakelen'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167701405
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
pi_167701420
Ik bedenk me net dat de Iran Deal wel een grappig voorbeeld is voor transitie-troubles.
pi_167701467
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:26 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Geen idee. You tell me.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 december 2016 @ 11:30:47 #46
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167701515
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:26 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_167701561
quote:
5s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een paranoïde gebral?
Is dit niet dezelfde user die dacht dat een mailtje van een moeder over dat haar kinderen van zwemmen houden, onderdeel was van een groot pedo-netwerk?
pi_167701569
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2016 11:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wederom: dat zij dat jou niet laten zien wil niet zeggen dat de FBI en CIA geen bewijs hebben. Ze stellen namelijk dat Rusland het heeft gedaan.
Correctie, een website stelt dat FBI en CIA stellen dat....

quote:
[..]

Obama breekt zeker geen policy, want de president mag gewoon beslissingen nemen, ook al is de nieuwe president het niet met die beslissingen eens. Ik heb verder nooit van een traditie gehoord die dit verbied, dus wellicht kun je me even verder informeren hierover.

[..]

Feitelijk mag en kan Obama op 19 januari gewoon nog een kernbom afgooien hoor. Hij mag niet zomaar een oorlog beginnen, maar dat mag hij sowieso niet. Er is beleid hoor, dat klopt, maar dat beleid geldt voor zijn gehele ambtsperiode, en die loopt gewoon tot en met 19 januari.

[..]

Geef me eens een bron over deze 'safety measures'.

[..]

Trump mag tot het einde van zijn presidentschap alles doen wat een president wettelijk gezien mag doen. Dubieuze wetten er door drukken is lastig, want dat moet door het Congres, net als verdragen. Een paar executive orders kan hij geven.
Ik hoor het ook pas vandaag van die policies en traditions, kan zo snel niet vinden of de zittende president wordt ingeperkt in bepaalde rechten. Kan dus inderdaad zo zijn dat dit gewoon fatsoensafspraken zijn waar Obama zich nu niet aan houdt, want geen fatsoen.

Eigenlijk zouden die safety measures er wel moeten zijn. Juist om te voorkomen dat een zure vertrekkende president (zoals Obama) nog even snel een land de afgrond in trekt. Elk weldenkend moreel mens zou het hiermee eens moeten zijn, toch?
  donderdag 29 december 2016 @ 11:38:06 #49
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167701697
Ik krijg niet het idee dat Obama zijn land de afgrond in trekt :'). De 'safety measures' mocht ie toch dubieuze wetgeving willen doorzetten, zijn hierboven al beschreven.

Ook typisch weer datzelfde soort gebral van "kan zo snel niet vinden" :'). Dat neigt dus gewoon naar domme verzonnen hersenspinsels of iemand die het liefst zijn kop in het zand steekt en in de daar ontdekte echokamer lekker zijn domme mening kan laten galmen.
pi_167701710
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')