Reactie hierop wordt: ja, dat zeiden ze ook over kernwapens in Afghanistan!quote:Op donderdag 29 december 2016 11:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[..]
Maar jij beschikt ongetwijfeld over overtuigender informatie dan deze prutsers...
Klinkt misschien extreem, maar de Trump administratie moet Obama en Clinton definitief uitschakelen want dit gaat vermoedelijk alleen erger worden.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat Rusland achter de hacks zit. Sterker nog, de partij die de documenten heeft gepubliceerd, Wikileaks, geeft zelf ook aan dat Rusland niet de leverende partij was.
Obama en de democraten met hem, laten zien dat ze zure verliezers zijn en schromen het niet om ruzie te zoeken en een puinhoop proberen achter te laten.
Tegen alle policy en traditie in gaat Obama door met dingen omschoppen om het Trump zo moeilijk mogelijk te maken.Toen Trump een telefoontje aannam van de president van Taiwan was men hier als de kippen erbij om het een politieke ramp te bestempelen en Trump had dat vooral niet moeten doen omdat het de wereldwijde politieke betrekkingen in de war schopt.twitter:TEN_GOP twitterde op donderdag 29-12-2016 om 01:57:06"Not only does Obama break 40 years of policy, he breaks the tradition of interfering with the incoming administrat... https://t.co/hfJTcigYm1 reageer retweet
Maar Obama mag wel even ruzie zoeken met Rusland en Israel, dat is geen enkel probleem.
twitter:thehill twitterde op donderdag 29-12-2016 om 04:55:06Dem leader slams Kerry's Israel speech: You've "emboldened extremists on both sides" https://t.co/OqGasOH5EE https://t.co/7TVH3bg84D reageer retweet
Chuck Schumer die het niet eens is met kritiek op Israel. Stop. De. Persen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef antiderivative het volgende:
Steeds meer Dems spreken zich uit tegen de anti-israel resolutie en de positie van de Obama admin daarin, én de Kerry-speech van gisterentwitter:thehill twitterde op donderdag 29-12-2016 om 04:55:06Dem leader slams Kerry's Israel speech: You've "emboldened extremists on both sides" https://t.co/OqGasOH5EE https://t.co/7TVH3bg84D reageer retweet
Geef mijn 1 bron waarin deze alphabets stellig zeggen dat Rusland achter de hacks zit.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[..]
Maar jij beschikt ongetwijfeld over overtuigender informatie dan deze prutsers...
http://news.trust.org/ite(...)e/?source=hpbreakingquote:Op donderdag 29 december 2016 11:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geef mijn 1 bron waarin deze alphabets stellig zeggen dat Rusland achter de hacks zit.
Tot nu toe heeft de FBI enkel gezegd dat Rusland er wel de capaciteiten voor heeft (wat een verrassing, tig landen hebben deze capaciteiten), en de CIA lijkt uitsluitend via de WaPo te communiceren, want het is WaPo die constant stellig roept dat een CIA bron beweert dat Rusland achter de hacks zit, zonder enig bewijs.
Misschien dat ik wat nieuwe informatie heb gemist, want feestdagen en druk met andere zaken, en dan hoor ik het graag en stel ik mijn mening bij.
En dan werd Ik eerder in dit topic beschuldigd van makkelijk beïnvloedbaar te zijn.
quote:The FBI, CIA and Office of Director of National Intelligence agree that Russia was behind hacks into Democratic Party organizations and operatives ahead of the Nov. 8 presidential election. There is also agreement, according to U.S. officials, that Russia sought to intervene in the election to help Trump, a Republican, defeat Democrat Hillary Clinton.
De door mij geciteerde tekst is letterlijk afkomstig uit het artikel dat hunter2011 aanhaalde en waarop jij reageerde.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geef mijn 1 bron waarin deze alphabets stellig zeggen dat Rusland achter de hacks zit.
Joe Manchin, Bob Casey, Richard Blumenthal, Mark Warner, Chris Coons, Steny Hoyer, Eliot Engel, Elizabeth Warren, Ben Cardin, Sherrod Brown, Ron Wyden zijn al enkele dems die zich tegen de gang van zaken uitsprekenquote:Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef antiderivative het volgende:
Steeds meer Dems spreken zich uit tegen de anti-israel resolutie en de positie van de Obama admin daarin, én de Kerry-speech van gisterentwitter:thehill twitterde op donderdag 29-12-2016 om 04:55:06Dem leader slams Kerry's Israel speech: You've "emboldened extremists on both sides" https://t.co/OqGasOH5EE https://t.co/7TVH3bg84D reageer retweet
Er is tot op heden 0,0 bewijs. Punt.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zij het bewijs niet publiceren wil niet zeggen dat de FBI en CIA er geen bewijs voor hebben.
Zijn er nu 2 presidenten dan?quote:[..]
Apart dat je TEN_GOP (of jou) niet hoort over de traditie om één president tegelijkertijd te hebben, waar The Donald zich niet erg druk om maakt.
Dat Obama nu nog president is (godzijdank niet lang meer) betekent niet dat hij zomaar vanalles mag doen en roepen. Daar is policy voor. Zo mag hij niet op 19 jan nog even de oorlog verklaren aan Rusland, China, en weet ik wat allemaal en beginnen met nukes te gooien. Zou nogal een rotzooi worden zo.quote:[..]
Zeker, Obama is immers president. Kijk, ik zou ook niet al te veel ruzie zoeken als president, daar niet van, maar momenteel ligt die macht nog wel bij hem. Trump mag van mij zoveel ruzie zoeken als hij wil, ook al zou ik dat erg onverstandig vinden, maar dan wel na zijn beëdiging.
Wat is dit nou weer voor een paranoïde gebral?quote:Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Klinkt misschien extreem, maar de Trump administratie moet Obama en Clinton definitief uitschakelen want dit gaat vermoedelijk alleen erger worden.
Ik ben het 100% met je eensquote:Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Klinkt misschien extreem, maar de Trump administratie moet Obama en Clinton definitief uitschakelen want dit gaat vermoedelijk alleen erger worden.
Dat is geen bron.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De door mij geciteerde tekst is letterlijk afkomstig uit het artikel dat hunter2011 aanhaalde en waarop jij reageerde.
Wederom: dat zij dat jou niet laten zien wil niet zeggen dat de FBI en CIA geen bewijs hebben. Ze stellen namelijk dat Rusland het heeft gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er is tot op heden 0,0 bewijs. Punt.
Obama breekt zeker geen policy, want de president mag gewoon beslissingen nemen, ook al is de nieuwe president het niet met die beslissingen eens. Ik heb verder nooit van een traditie gehoord die dit verbied, dus wellicht kun je me even verder informeren hierover.quote:Zijn er nu 2 presidenten dan?
Verder ga je inhoudelijk niet in op het feit dat Obama policy en traditie breekt.
Feitelijk mag en kan Obama op 19 januari gewoon nog een kernbom afgooien hoor. Hij mag niet zomaar een oorlog beginnen, maar dat mag hij sowieso niet. Er is beleid hoor, dat klopt, maar dat beleid geldt voor zijn gehele ambtsperiode, en die loopt gewoon tot en met 19 januari.quote:Dat Obama nu nog president is (godzijdank niet lang meer) betekent niet dat hij zomaar vanalles mag doen en roepen. Daar is policy voor. Zo mag hij niet op 19 jan nog even de oorlog verklaren aan Rusland, China, en weet ik wat allemaal en beginnen met nukes te gooien. Zou nogal een rotzooi worden zo.
Geef me eens een bron over deze 'safety measures'.quote:Dit weet jij natuurlijk ook wel allemaal dat er allemaal van dit soort safety measures zijn ingebouwd tussen verkiezingsdag en beëdiging, maar om 1 of andere reden mag Obama dit nu allemaal aan zijn laars lappen en komt er vanuit, jawel, de trekcirkel, geen enkel kritisch geluid.
Trump mag tot het einde van zijn presidentschap alles doen wat een president wettelijk gezien mag doen. Dubieuze wetten er door drukken is lastig, want dat moet door het Congres, net als verdragen. Een paar executive orders kan hij geven.quote:Deze houding kan je trouwens over 4 of 8 jaar behoorlijk duur komen te staan en komt de bal die je nu kaatst hoogstwaarschijnlijk keihard terug.
Want je geeft nu aan dat Trump bij het verlaten van office nog snel allemaal (dubieuze) wetten, regels, verdragen, etc erdoor mag drukken, en nog snel even wat ruzie zoeken met andere partijen.
Bedankt voor deze accurate samenvatting van je bijdragen aan deze topicreeks!quote:Op donderdag 29 december 2016 11:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Want op deze manier kan ik 100.000 artikelen posten over Pizzagate, Reptilians, Ufo's en allemaal andere shit.
Wat moet ik mij voorstellen bij 'definitief uitschakelen'?quote:Op donderdag 29 december 2016 11:03 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 29 december 2016 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij 'definitief uitschakelen'?
Geen idee. You tell me.quote:
Wat moet ik mij voorstellen bij 'definitief uitschakelen'?quote:
Is dit niet dezelfde user die dacht dat een mailtje van een moeder over dat haar kinderen van zwemmen houden, onderdeel was van een groot pedo-netwerk?quote:Op donderdag 29 december 2016 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een paranoïde gebral?
Correctie, een website stelt dat FBI en CIA stellen dat....quote:Op donderdag 29 december 2016 11:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wederom: dat zij dat jou niet laten zien wil niet zeggen dat de FBI en CIA geen bewijs hebben. Ze stellen namelijk dat Rusland het heeft gedaan.
Ik hoor het ook pas vandaag van die policies en traditions, kan zo snel niet vinden of de zittende president wordt ingeperkt in bepaalde rechten. Kan dus inderdaad zo zijn dat dit gewoon fatsoensafspraken zijn waar Obama zich nu niet aan houdt, want geen fatsoen.quote:[..]
Obama breekt zeker geen policy, want de president mag gewoon beslissingen nemen, ook al is de nieuwe president het niet met die beslissingen eens. Ik heb verder nooit van een traditie gehoord die dit verbied, dus wellicht kun je me even verder informeren hierover.
[..]
Feitelijk mag en kan Obama op 19 januari gewoon nog een kernbom afgooien hoor. Hij mag niet zomaar een oorlog beginnen, maar dat mag hij sowieso niet. Er is beleid hoor, dat klopt, maar dat beleid geldt voor zijn gehele ambtsperiode, en die loopt gewoon tot en met 19 januari.
[..]
Geef me eens een bron over deze 'safety measures'.
[..]
Trump mag tot het einde van zijn presidentschap alles doen wat een president wettelijk gezien mag doen. Dubieuze wetten er door drukken is lastig, want dat moet door het Congres, net als verdragen. Een paar executive orders kan hij geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |