SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Oh.
Die van jou was lekkerderquote:Op woensdag 28 december 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zien is het probleem niet, maar hoe versier je zo'n vrouw hè.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:12 schreef Klummie het volgende:
PauzespelletjeHaha hier komt altijd 9 uit !!11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Peter Crouch weet er alles van. De vraag is wellicht eerder, hoe is het James Wade gelukt om Sammi Marsh te krijgenquote:
Vorig jaar met oud en nieuw niks na middernacht op dan?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen oliebol op
Misschien morgen even wat halen bij de fantastische oliebollenkraam hier
Ze hebben dezelfde lievelingsfilm.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peter Crouch weet er alles van. De vraag is wellicht eerder, hoe is het James Wade gelukt om Sammi Marsh te krijgen
Hmm, twijfelachtigquote:Op woensdag 28 december 2016 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar met oud en nieuw niks na middernacht op dan?
Ik heb er 1-2-3 januari best wat op en vandaag de eersten van deze jaarwisselingsdagenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen oliebol op
Misschien morgen even wat halen bij de fantastische oliebollenkraam hier
Nou vooruit, ik sta het je toequote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er 1-2-3 januari best wat op en vandaag de eersten van deze jaarwisselingsdagen
Anders kom je even langs ouwe vriend.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef franklop het volgende:
ik heb zin in nootjes of chips. Maar niks in huis
Mwoh, ik weet niet of ik hem beter vind dan Anderson. Wel constanter over het jaarquote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wright is de tweede beste darter. Dit wordt dus 4-0. U hoort het hier voor het eerst.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Anders kom je even langs ouwe vriend.
Use the backdoorquote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker reetje man, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Oh ja, nog ff dat soort meuk halen voor oudjaarsdag. En drank. En drank.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef franklop het volgende:
ik heb zin in nootjes of chips. Maar niks in huis
Dat hoef ik gelukkig niet te doen. Althans, heb al twee flessen bubbels in huis. Dat is het enige wat ik hoef te regelenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, nog ff dat soort meuk halen voor oudjaarsdag. En drank. En drank.
Dat zei je gister ookquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaquote:
Hij ging net zelfs weg uit haxball voor dartsquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook
Niet meer gezien de rest van de avond
Alsof de anderen variatie hebben...quote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef GwaiLow het volgende:
Zou leuk zijn als Peter een keer iets anders weet te verzinnen voor de opkomst. Beetje variatie soms is wel leuk.
Nietes, toen zei ik iets ontopicsquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook
Niet meer gezien de rest van de avond
Wat is het toch een goede jongenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij ging net zelfs weg uit haxball voor darts
Daar heb ik dan in alle drukte overheen gelezen, excuusquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nietes, toen zei ik iets ontopics
GGMM noemde me toen een gaylord dat ik darten ging kijkenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij ging net zelfs weg uit haxball voor darts
Hoeveel waarde hecht jij daaraan?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GGMM noemde me toen een gaylord dat ik darten ging kijken
We wachten nog op het moment dat GGMM zijn account laat opheffenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tegen welke oddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef tjaptjoep het volgende:
200 euro ingezet dat alle 2 de Nederlanders eruit liggen. Dan kan het alleen maar goed gaan.
Dit maakt me extreem onzekerquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel waarde hecht jij daaraan?
Ik hoop dat DRT voor jou en alle anderen een warm bad isquote:
Ik ging daarna ook weg om darts te kijken. En tegen mij zeiden ze niets :pquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het hier heel gezelligquote:Op woensdag 28 december 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat DRT voor jou en alle anderen een warm bad is
Wat lief!quote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
HALLO PAXCON
Welkom hier! We hopen dat je een leuke avond tegemoet gaat.
Wat vind je trouwens van Peter Wright?
Pas op, dit is een strikvraag
Bah, ze moeten mij ook altijd hebbenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ging daarna ook weg om darts te kijken. En tegen mij zeiden ze niets :p
Welke van de twee?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik ben wel benieuwd naar zijn slang
Dat ziet er toch veel beter uit dan de onzin die hij nu nu heeft op zn kop en die bierbuik.quote:
Geen spijkerbroek is de regelquote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat een nette broek verplicht was
Is het ook, moet een pantalon zijn. Maar de kleuren en patroontjes daar mag je mee klooienquote:Op woensdag 28 december 2016 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat een nette broek verplicht was
Nopequote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar clowneske patronen zijn geen probleem?
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met Richie de Snuivert Burnett op de achtergrond overigens.
Omdat dat in het reglement staat, daar kan ik verder ook weinig van makenquote:
Ja maar waarom staat het in het reglementquote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat dat in het reglement staat, daar kan ik verder ook weinig van maken
vipleague werkt over het algemeen prima, het zou ook aan je verbinding kunnen liggenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef Germano het volgende:
Iemand een een link die niet om de haverklap blijft hangen?
Dat weet ik helaas nietquote:Op woensdag 28 december 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar waarom staat het in het reglement
Omdat Barry Hearn wil dat iedereen er netjes uitzietquote:Op woensdag 28 december 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar waarom staat het in het reglement
JR wil graag uitleg a.d.h.v. een wetshistorische interpretatiequote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat dat in het reglement staat, daar kan ik verder ook weinig van maken
Waarom moet het dan een pantalon zijn vraag ik me afquote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is het ook, moet een pantalon zijn. Maar de kleuren en patroontjes daar mag je mee klooien
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef Germano het volgende:
Iemand een een link die niet om de haverklap blijft hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik hem adviseren een uitgebreide vragenbrief richting de PDC te sturen (of zijn vraag in te sturen naar The Feather)quote:Op woensdag 28 december 2016 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JR wil graag uitleg a.d.h.v. een wetshistorische interpretatie
In spijkerbroek kan toch ook netjes.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Barry Hearn wil dat iedereen er netjes uitziet
Stond me al af te vragen wie dat was. Burnett had ik niet gegoktquote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met Richie de Snuivert Burnett op de achtergrond overigens.
Netjes....das een breed begripquote:Op woensdag 28 december 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Barry Hearn wil dat iedereen er netjes uitziet
Toch wel minder hoor. Het is wel de melkkoe van Barry Hearn hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In spijkerbroek kan toch ook netjes.
Maar een pantalon is wel het andere uiterstequote:Op woensdag 28 december 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest naar buiten vandaag, dus dan vind ik een joggingbroek zo tokkie eruit zien.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:25 schreef Klummie het volgende:
[..]Thanks. Kwaliteit is ook een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ook zomaar kan tegenvallen gezien de verwachtingenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dubbele opwarmertje (Gando - Kapsalon) voor de echte kraker daarna
Hopelijk hebben ze wel genoeg handdoeken liggen daarquote:Op woensdag 28 december 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ook zomaar kan tegenvallen gezien de verwachtingen
Bas Muijs ookquote:Op woensdag 28 december 2016 20:28 schreef luckass het volgende:
Ik ben er nu ook (onder het genot van een bakkie kwark)
okequote:Op woensdag 28 december 2016 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Bij die AH-reclame vraag ik me altijd af wat ze met ''AH Twente'' bedoelen
Dat is een goede ja. Boeit mij niet, kom er toch nooit.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Bij die AH-reclame vraag ik me altijd af wat ze met ''AH Twente'' bedoelen
Belachelijkquote:Op woensdag 28 december 2016 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Slaan ze Groningen wel effe mooi over.
Kwarkquote:Op woensdag 28 december 2016 20:28 schreef luckass het volgende:
Ik ben er nu ook (onder het genot van een bakkie kwark)
TaglianoGod wordt op z'n zachts gezegd niet blij als je deze vraag stelt.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie moet Wright in de volgende ronde?
waarom leef ik nogquote:Op woensdag 28 december 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel jij jezelf wel eens de vraag ''Waarom??''
??quote:Op woensdag 28 december 2016 20:31 schreef tja77 het volgende:
Och, hebben ze die kasthomo ook weer tevoorschijn gehaald?
En dan Koos en Maijer, goh wat een pretpakket
Kwark haha nichtenvoedselquote:Op woensdag 28 december 2016 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KwarkBen je een wijf ofzo.
Ik had geen spijkerbroek meer in de kast liggen.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar een pantalon is wel het andere uiterste
Koos is genot.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:31 schreef tja77 het volgende:
Och, hebben ze die kasthomo ook weer tevoorschijn gehaald?
En dan Koos en Maijer, goh wat een pretpakket
ik heb de ambitie zo'n lichaam als Gerwyn Price te krijgenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die eet geen kwark. Die eet pussyquote:Op woensdag 28 december 2016 20:32 schreef luckass het volgende:
[..]
ik heb de ambitie zo'n lichaam als Gerwyn Price te krijgen
Kwark is best lekker tochquote:Op woensdag 28 december 2016 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En in je onderbroek op straat gaan is ook weer zoiets....quote:Op woensdag 28 december 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had geen spijkerbroek meer in de kast liggen.
Dat had jij wel willen zien zekerquote:Op woensdag 28 december 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En in je onderbroek op straat gaan is ook weer zoiets....
Dit blijft bij visualiserenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had jij wel willen zien zeker
Die ambitie heb ik los gelaten.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:32 schreef luckass het volgende:
[..]
ik heb de ambitie zo'n lichaam als Gerwyn Price te krijgen
Gando - Kapsalon 4-0quote:Op woensdag 28 december 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de volgende ronde hopelijk meer SPANNING
Ik wil m'n maaginhoud binnenhoudenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter die Anna visualiseren in haar onderbroekje
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil m'n maaginhoud binnenhouden
Werkt niet op telefoonquote:Op woensdag 28 december 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie wil een potje pubdarts tijdens deze floppot?
Stuk of 5 jaquote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef tja77 het volgende:
Sowieso 2 keer 4-0 vanavond.
Barney zie ik nog wel een paar setjes pakken.
Rvb is gewoon favoriet Hansquote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef tja77 het volgende:
Sodeju die kerel is ook verdwenen ja. Hubbard. Was hem al vergeten.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger was Jamie Lewis weer een hypetrain van de Engelse media.
Evenals Hubbardgod.
Ik vind die wedstrijd redelijk gelijkwaardig eigenlijk, niet een duidelijke favorietquote:
Dachten we gisteren na de 1e set van Van Gerwen ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Man dit wordt wel een saaie wedstrijd zo
4 stuks?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef tja77 het volgende:
get a rope, make it quickquote:Op woensdag 28 december 2016 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
walkover dit. Misschien maar beter ook.
True, truequote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dachten we gisteren na de 1e set van Van Gerwen ook.
Zo gaat het tegenwoordig met de meesten. Laten zich een paar keer zien en vervolgens worden ze keihard teruggezet op hun plek.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
Die J. Lewis zien we nooit meer terug.
Die is helemaal naar de klote.
Op basis van dit seizoen is rvb favoriet. Lewis is heel weinig de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind die wedstrijd redelijk gelijkwaardig eigenlijk, niet een duidelijke favoriet
Alleen is Reyes een compleet andere speler dan J. Lewis met zijn walgelijk hoekige stijl.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Cullen voor het eerst weer goed staan gooien in een erg lange tijd.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van dit seizoen is rvb favoriet. Lewis is heel weinig de laatste tijd.
Staat weer tegenover dat Lewis altijd wel piekt op een WK en ongeveer net zo goed gooide in R2quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd 1 potjequote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Cullen voor het eerst weer goed staan gooien in een erg lange tijd.
Ja, maar na de tweede niet meer hequote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lewis liet in de tweede rond zien dat hij het nog wel degelijk kan. Tevens is dit het WK, het enige toernooi dat Lewis en Anderson ECHT serieus nemen.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kutargument verderquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lewis liet in de tweede rond zien dat hij het nog wel degelijk kan. Tevens is dit het WK, het enige toernooi dat Lewis en Anderson ECHT serieus nemen.
Gelukkig is er dan een leuk topic om een beetje te babbelenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had ik maar een ad blocker op mijn televisie, verdomme die reclames
Lewis verloor in 2015 ondanks een 9-dart met 3-4.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lewis liet in de tweede rond zien dat hij het nog wel degelijk kan. Tevens is dit het WK, het enige toernooi dat Lewis en Anderson ECHT serieus nemen.
Klaasen gooide goed wanneer het moest.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zit even naar de statistieken te kijken van vanmiddag... maar hoe heeft Jelle in vredesnaam met 4-0 kunnen winnen? In alles slechter of gelijk aan Dolan, behalve het finishen wat ook niet heel veel scheelt.
Het serieus nemen eens, maar Anderson/Lewis zijn wel spelers die altijd hier een beetje pieken toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kutargument verder
Mooi excuus om niks te gooien iddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen niet meer iddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar na de tweede niet meer he
3-2 3-1 3-2 3-2quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zit even naar de statistieken te kijken van vanmiddag... maar hoe heeft Jelle in vredesnaam met 4-0 kunnen winnen? In alles slechter of gelijk aan Dolan, behalve het finishen wat ook niet heel veel scheelt.
Kan wel een kutargument zijn, maar het is wel zo.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kutargument verder
had veel puddinglegs. Maar won de grotemannenlegsquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Barney was beter in de 2de ronde dan Lewis. Barney was ook in de 1ste ronde beter dan Lewis. Zijn hele toernooi is tot nu toe nog beter dan dat van Lewis.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom wint Anderson dan 2 keer het WK, en voor de rest geen kut?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooi excuus om niks te gooien iddZe nemen alles serieus aangezien er thuis ook gegeten moet worden.
klote Spanjaarden ook altijdquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen niet meer iddManmanman, wat steeg die Spanjaard boven zichzelf uit
Nee is niet zo. Ze Willen alles winnen, niet alleen het WK.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan wel een kutargument zijn, maar het is wel zo.
Dat klopt, maar bij andere toernooien zijn ze ook gewoon serieus bezig. Lewis had alleen een flinke dip en Gando zat vies te kloten met zijn brilquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het serieus nemen eens, maar Anderson/Lewis zijn wel spelers die altijd hier een beetje pieken toch?
Op weg naar...quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klote Spanjaarden ook altijd
Dat is de taakomschrijving van dartsanalistquote:
Dan zijn we het aardig eens welquote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bij andere toernooien zijn ze ook gewoon serieus bezig. Lewis had alleen een flinke dip en Gando zat vies te kloten met zijn bril
Variantie denk ik. Mvg dominantie begon net na zijn 2e WK dusja.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom wint Anderson dan 2 keer het WK, en voor de rest geen kut?
En toch denk ik dat Lewis er vanavond gewoon staat.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Barney was beter in de 2de ronde dan Lewis. Barney was ook in de 1ste ronde beter dan Lewis. Zijn hele toernooi is tot nu toe nog beter dan dat van Lewis.
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan een leuk topic om een beetje te babbelen
Da's toch prima, niks mis meequote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
PreciesWel weer een tijd geleden, maar heerlijk om met een potje pils en andere dartliefhebbers te genieten.
Lewis wordt erg onderschat. Ik vrees voor Barney.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld zie ik juist als favoriet op minder lange formats tegen Lewis.
Ik onderschat Lewis in de verste verten niet. Momenteel is er niets op te baseren dat Lewis favoriet is.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lewis wordt erg onderschat. Ik vrees voor Barney.
Onze analisten verwachten een makkelijke overwinning op Lewis.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik onderschat Lewis in de verste verten niet. Momenteel is er niets op te baseren dat Lewis favoriet is.
ik nietquote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Banden onder auto's zetten
Dat kan iedereen.
2-4 Raybarquote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg 4-3 Lewis, cheqio bij Barney is uitgewerkt in zevende set
Ze verwachten maar. Ik trek mijn eigen plan.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onze analisten verwachten een makkelijke overwinning op Lewis.__
ik bel gewoon de ANWBquote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dat kan iedereen.
Absoluutquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen niet meer iddManmanman, wat steeg die Spanjaard boven zichzelf uit
Ja eens, daarom vind ik hem ook minder vervelend denk ikquote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Szura het volgende:
Dacht destijds dat Wright met z'n WK-finale een one hit wonder was, maar gooit echt week na week geweldig.
Ik ook en ik denk dat Lewis wint.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze verwachten maar. Ik trek mijn eigen plan.
Ik heb het niet over MvG, ik heb het over het pieken van Anderson.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Variantie denk ik. Mvg dominantie begon net na zijn 2e WK dusja.
Wegens omstandigheden kan Van der Voort dit niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dat kan iedereen.
Volgens de bookmakers is het echt 50/50. Alles is mogelijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lewis wordt erg onderschat. Ik vrees voor Barney.
De laatste maanden wel echt in vorm moet ik zeggenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Barney moet ik nog maar eens zien. De ene keer gaat hij als een speer, de andere keer staat er een depressieve zak aardappelen op het podium.
Dat mag. Je mag je gelijk halen achteraf, maar dan ben je gewoon een lul want het is nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat Lewis wint.
Hij is zelfs een persiflage op een dartsanalist.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is de taakomschrijving van dartsanalist
Hm nice ! Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste maanden wel echt in vorm moet ik zeggen
Het is een show. Hearn zei het al; het gaat helemaal niet om darts. Het gaat om het publiek.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen maar die domme kut bordjes omhoog houden
Dit toernooi ziet het er heel goed uit.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Barney moet ik nog maar eens zien. De ene keer gaat hij als een speer, de andere keer staat er een depressieve zak aardappelen op het podium.
Jongen, ik moet toch iemand invullen op mn toto.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag. Je mag je gelijk halen achteraf, maar dan ben je gewoon een lul want het is nergens op gebaseerd.
quote:
quote:INNOVATIEF ISOLATIEMATERIAAL, VOLLEDIG OPVOUWBAAR
In 1980 heeft het Nederlandse bedrijf TONZON een revolutionaire isolatiemethode ontwikkeld. Je kunt ook zeggen: het bedrijf heeft de thermosfles flexibel gemaakt. Met deze techniek kan je met minder ruimteverlies meer isolatiewaarde bereiken. Bestaande vloeren worden met TONZON Thermoskussens warmer dan nieuwbouwvloeren. Bestaande zolders blijven in de zomer koeler dan in een standaard nieuwbouwhuis. Met een voorzetwand met Thermosheets tegen een koude buitenmuur krijg je met minder ruimteverlies een warmere binnenwand. Als je in een dak of onder de vloer genoeg ruimte hebt, dan kun je de warmtestroom vrijwel blokkeren. Het TONZON isolatiesysteem is het eerste systeem waarbij geen lucht meer wordt verkocht (en getransporteerd!). Alle TONZON materialen zijn volledig opvouwbaar.
Had het gelezen inderdaad, betere berichten ditquote:Op woensdag 28 december 2016 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit toernooi ziet het er heel goed uit.
Eens.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie van Barneveld als de enige concurrent van MvG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |