Tegen Cullen voor het eerst weer goed staan gooien in een erg lange tijd.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van dit seizoen is rvb favoriet. Lewis is heel weinig de laatste tijd.
Staat weer tegenover dat Lewis altijd wel piekt op een WK en ongeveer net zo goed gooide in R2quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd 1 potjequote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Cullen voor het eerst weer goed staan gooien in een erg lange tijd.
Ja, maar na de tweede niet meer hequote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dachten we gisteren na de 1e set van Van Gerwen ook.
Lewis liet in de tweede rond zien dat hij het nog wel degelijk kan. Tevens is dit het WK, het enige toernooi dat Lewis en Anderson ECHT serieus nemen.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kutargument verderquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lewis liet in de tweede rond zien dat hij het nog wel degelijk kan. Tevens is dit het WK, het enige toernooi dat Lewis en Anderson ECHT serieus nemen.
Gelukkig is er dan een leuk topic om een beetje te babbelenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had ik maar een ad blocker op mijn televisie, verdomme die reclames
Lewis verloor in 2015 ondanks een 9-dart met 3-4.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lewis liet in de tweede rond zien dat hij het nog wel degelijk kan. Tevens is dit het WK, het enige toernooi dat Lewis en Anderson ECHT serieus nemen.
Klaasen gooide goed wanneer het moest.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zit even naar de statistieken te kijken van vanmiddag... maar hoe heeft Jelle in vredesnaam met 4-0 kunnen winnen? In alles slechter of gelijk aan Dolan, behalve het finishen wat ook niet heel veel scheelt.
Het serieus nemen eens, maar Anderson/Lewis zijn wel spelers die altijd hier een beetje pieken toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kutargument verder
Mooi excuus om niks te gooien iddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toen niet meer iddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar na de tweede niet meer he
3-2 3-1 3-2 3-2quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zit even naar de statistieken te kijken van vanmiddag... maar hoe heeft Jelle in vredesnaam met 4-0 kunnen winnen? In alles slechter of gelijk aan Dolan, behalve het finishen wat ook niet heel veel scheelt.
Kan wel een kutargument zijn, maar het is wel zo.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kutargument verder
had veel puddinglegs. Maar won de grotemannenlegsquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Barney was beter in de 2de ronde dan Lewis. Barney was ook in de 1ste ronde beter dan Lewis. Zijn hele toernooi is tot nu toe nog beter dan dat van Lewis.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom wint Anderson dan 2 keer het WK, en voor de rest geen kut?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooi excuus om niks te gooien iddZe nemen alles serieus aangezien er thuis ook gegeten moet worden.
klote Spanjaarden ook altijdquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen niet meer iddManmanman, wat steeg die Spanjaard boven zichzelf uit
Nee is niet zo. Ze Willen alles winnen, niet alleen het WK.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan wel een kutargument zijn, maar het is wel zo.
Dat klopt, maar bij andere toernooien zijn ze ook gewoon serieus bezig. Lewis had alleen een flinke dip en Gando zat vies te kloten met zijn brilquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het serieus nemen eens, maar Anderson/Lewis zijn wel spelers die altijd hier een beetje pieken toch?
Op weg naar...quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klote Spanjaarden ook altijd
Dat is de taakomschrijving van dartsanalistquote:
Dan zijn we het aardig eens welquote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bij andere toernooien zijn ze ook gewoon serieus bezig. Lewis had alleen een flinke dip en Gando zat vies te kloten met zijn bril
Variantie denk ik. Mvg dominantie begon net na zijn 2e WK dusja.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom wint Anderson dan 2 keer het WK, en voor de rest geen kut?
En toch denk ik dat Lewis er vanavond gewoon staat.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Barney was beter in de 2de ronde dan Lewis. Barney was ook in de 1ste ronde beter dan Lewis. Zijn hele toernooi is tot nu toe nog beter dan dat van Lewis.
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan een leuk topic om een beetje te babbelen
Da's toch prima, niks mis meequote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
PreciesWel weer een tijd geleden, maar heerlijk om met een potje pils en andere dartliefhebbers te genieten.
Lewis wordt erg onderschat. Ik vrees voor Barney.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld zie ik juist als favoriet op minder lange formats tegen Lewis.
Ik onderschat Lewis in de verste verten niet. Momenteel is er niets op te baseren dat Lewis favoriet is.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lewis wordt erg onderschat. Ik vrees voor Barney.
Onze analisten verwachten een makkelijke overwinning op Lewis.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik onderschat Lewis in de verste verten niet. Momenteel is er niets op te baseren dat Lewis favoriet is.
ik nietquote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Banden onder auto's zetten
Dat kan iedereen.
2-4 Raybarquote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg 4-3 Lewis, cheqio bij Barney is uitgewerkt in zevende set
Ze verwachten maar. Ik trek mijn eigen plan.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onze analisten verwachten een makkelijke overwinning op Lewis.__
ik bel gewoon de ANWBquote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dat kan iedereen.
Absoluutquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen niet meer iddManmanman, wat steeg die Spanjaard boven zichzelf uit
Ja eens, daarom vind ik hem ook minder vervelend denk ikquote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Szura het volgende:
Dacht destijds dat Wright met z'n WK-finale een one hit wonder was, maar gooit echt week na week geweldig.
Ik ook en ik denk dat Lewis wint.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze verwachten maar. Ik trek mijn eigen plan.
Ik heb het niet over MvG, ik heb het over het pieken van Anderson.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Variantie denk ik. Mvg dominantie begon net na zijn 2e WK dusja.
Wegens omstandigheden kan Van der Voort dit niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dat kan iedereen.
Volgens de bookmakers is het echt 50/50. Alles is mogelijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lewis wordt erg onderschat. Ik vrees voor Barney.
De laatste maanden wel echt in vorm moet ik zeggenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Barney moet ik nog maar eens zien. De ene keer gaat hij als een speer, de andere keer staat er een depressieve zak aardappelen op het podium.
Dat mag. Je mag je gelijk halen achteraf, maar dan ben je gewoon een lul want het is nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat Lewis wint.
Hij is zelfs een persiflage op een dartsanalist.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is de taakomschrijving van dartsanalist
Hm nice ! Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste maanden wel echt in vorm moet ik zeggen
Het is een show. Hearn zei het al; het gaat helemaal niet om darts. Het gaat om het publiek.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen maar die domme kut bordjes omhoog houden
Dit toernooi ziet het er heel goed uit.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Barney moet ik nog maar eens zien. De ene keer gaat hij als een speer, de andere keer staat er een depressieve zak aardappelen op het podium.
Jongen, ik moet toch iemand invullen op mn toto.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag. Je mag je gelijk halen achteraf, maar dan ben je gewoon een lul want het is nergens op gebaseerd.
quote:
quote:INNOVATIEF ISOLATIEMATERIAAL, VOLLEDIG OPVOUWBAAR
In 1980 heeft het Nederlandse bedrijf TONZON een revolutionaire isolatiemethode ontwikkeld. Je kunt ook zeggen: het bedrijf heeft de thermosfles flexibel gemaakt. Met deze techniek kan je met minder ruimteverlies meer isolatiewaarde bereiken. Bestaande vloeren worden met TONZON Thermoskussens warmer dan nieuwbouwvloeren. Bestaande zolders blijven in de zomer koeler dan in een standaard nieuwbouwhuis. Met een voorzetwand met Thermosheets tegen een koude buitenmuur krijg je met minder ruimteverlies een warmere binnenwand. Als je in een dak of onder de vloer genoeg ruimte hebt, dan kun je de warmtestroom vrijwel blokkeren. Het TONZON isolatiesysteem is het eerste systeem waarbij geen lucht meer wordt verkocht (en getransporteerd!). Alle TONZON materialen zijn volledig opvouwbaar.
Had het gelezen inderdaad, betere berichten ditquote:Op woensdag 28 december 2016 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit toernooi ziet het er heel goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |