Absoluutquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen niet meer iddManmanman, wat steeg die Spanjaard boven zichzelf uit
Ja eens, daarom vind ik hem ook minder vervelend denk ikquote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Szura het volgende:
Dacht destijds dat Wright met z'n WK-finale een one hit wonder was, maar gooit echt week na week geweldig.
Ik ook en ik denk dat Lewis wint.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze verwachten maar. Ik trek mijn eigen plan.
Ik heb het niet over MvG, ik heb het over het pieken van Anderson.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Variantie denk ik. Mvg dominantie begon net na zijn 2e WK dusja.
Wegens omstandigheden kan Van der Voort dit niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef de_boswachter het volgende:
Banden onder auto's zetten
Dat kan iedereen.
Volgens de bookmakers is het echt 50/50. Alles is mogelijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lewis wordt erg onderschat. Ik vrees voor Barney.
De laatste maanden wel echt in vorm moet ik zeggenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Barney moet ik nog maar eens zien. De ene keer gaat hij als een speer, de andere keer staat er een depressieve zak aardappelen op het podium.
Dat mag. Je mag je gelijk halen achteraf, maar dan ben je gewoon een lul want het is nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ook en ik denk dat Lewis wint.
Hij is zelfs een persiflage op een dartsanalist.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is de taakomschrijving van dartsanalist
Hm nice ! Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste maanden wel echt in vorm moet ik zeggen
Het is een show. Hearn zei het al; het gaat helemaal niet om darts. Het gaat om het publiek.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen maar die domme kut bordjes omhoog houden
Dit toernooi ziet het er heel goed uit.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Barney moet ik nog maar eens zien. De ene keer gaat hij als een speer, de andere keer staat er een depressieve zak aardappelen op het podium.
Jongen, ik moet toch iemand invullen op mn toto.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag. Je mag je gelijk halen achteraf, maar dan ben je gewoon een lul want het is nergens op gebaseerd.
quote:
quote:INNOVATIEF ISOLATIEMATERIAAL, VOLLEDIG OPVOUWBAAR
In 1980 heeft het Nederlandse bedrijf TONZON een revolutionaire isolatiemethode ontwikkeld. Je kunt ook zeggen: het bedrijf heeft de thermosfles flexibel gemaakt. Met deze techniek kan je met minder ruimteverlies meer isolatiewaarde bereiken. Bestaande vloeren worden met TONZON Thermoskussens warmer dan nieuwbouwvloeren. Bestaande zolders blijven in de zomer koeler dan in een standaard nieuwbouwhuis. Met een voorzetwand met Thermosheets tegen een koude buitenmuur krijg je met minder ruimteverlies een warmere binnenwand. Als je in een dak of onder de vloer genoeg ruimte hebt, dan kun je de warmtestroom vrijwel blokkeren. Het TONZON isolatiesysteem is het eerste systeem waarbij geen lucht meer wordt verkocht (en getransporteerd!). Alle TONZON materialen zijn volledig opvouwbaar.
Had het gelezen inderdaad, betere berichten ditquote:Op woensdag 28 december 2016 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit toernooi ziet het er heel goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |