SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Oh.
Die van jou was lekkerderquote:Op woensdag 28 december 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zien is het probleem niet, maar hoe versier je zo'n vrouw hè.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:12 schreef Klummie het volgende:
PauzespelletjeHaha hier komt altijd 9 uit !!11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Peter Crouch weet er alles van. De vraag is wellicht eerder, hoe is het James Wade gelukt om Sammi Marsh te krijgenquote:
Vorig jaar met oud en nieuw niks na middernacht op dan?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen oliebol op
Misschien morgen even wat halen bij de fantastische oliebollenkraam hier
Ze hebben dezelfde lievelingsfilm.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peter Crouch weet er alles van. De vraag is wellicht eerder, hoe is het James Wade gelukt om Sammi Marsh te krijgen
Hmm, twijfelachtigquote:Op woensdag 28 december 2016 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar met oud en nieuw niks na middernacht op dan?
Ik heb er 1-2-3 januari best wat op en vandaag de eersten van deze jaarwisselingsdagenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen oliebol op
Misschien morgen even wat halen bij de fantastische oliebollenkraam hier
Nou vooruit, ik sta het je toequote:Op woensdag 28 december 2016 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er 1-2-3 januari best wat op en vandaag de eersten van deze jaarwisselingsdagen
Anders kom je even langs ouwe vriend.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef franklop het volgende:
ik heb zin in nootjes of chips. Maar niks in huis
Mwoh, ik weet niet of ik hem beter vind dan Anderson. Wel constanter over het jaarquote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wright is de tweede beste darter. Dit wordt dus 4-0. U hoort het hier voor het eerst.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Anders kom je even langs ouwe vriend.
Use the backdoorquote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker reetje man, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Oh ja, nog ff dat soort meuk halen voor oudjaarsdag. En drank. En drank.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef franklop het volgende:
ik heb zin in nootjes of chips. Maar niks in huis
Dat hoef ik gelukkig niet te doen. Althans, heb al twee flessen bubbels in huis. Dat is het enige wat ik hoef te regelenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, nog ff dat soort meuk halen voor oudjaarsdag. En drank. En drank.
Dat zei je gister ookquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaquote:
Hij ging net zelfs weg uit haxball voor dartsquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook
Niet meer gezien de rest van de avond
Alsof de anderen variatie hebben...quote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef GwaiLow het volgende:
Zou leuk zijn als Peter een keer iets anders weet te verzinnen voor de opkomst. Beetje variatie soms is wel leuk.
Nietes, toen zei ik iets ontopicsquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook
Niet meer gezien de rest van de avond
Wat is het toch een goede jongenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij ging net zelfs weg uit haxball voor darts
Daar heb ik dan in alle drukte overheen gelezen, excuusquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nietes, toen zei ik iets ontopics
GGMM noemde me toen een gaylord dat ik darten ging kijkenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij ging net zelfs weg uit haxball voor darts
Hoeveel waarde hecht jij daaraan?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GGMM noemde me toen een gaylord dat ik darten ging kijken
We wachten nog op het moment dat GGMM zijn account laat opheffenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tegen welke oddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef tjaptjoep het volgende:
200 euro ingezet dat alle 2 de Nederlanders eruit liggen. Dan kan het alleen maar goed gaan.
Dit maakt me extreem onzekerquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel waarde hecht jij daaraan?
Ik hoop dat DRT voor jou en alle anderen een warm bad isquote:
Ik ging daarna ook weg om darts te kijken. En tegen mij zeiden ze niets :pquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het hier heel gezelligquote:Op woensdag 28 december 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat DRT voor jou en alle anderen een warm bad is
Wat lief!quote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
HALLO PAXCON
Welkom hier! We hopen dat je een leuke avond tegemoet gaat.
Wat vind je trouwens van Peter Wright?
Pas op, dit is een strikvraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |