Nietes, toen zei ik iets ontopicsquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook
Niet meer gezien de rest van de avond
Wat is het toch een goede jongenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij ging net zelfs weg uit haxball voor darts
Daar heb ik dan in alle drukte overheen gelezen, excuusquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nietes, toen zei ik iets ontopics
GGMM noemde me toen een gaylord dat ik darten ging kijkenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij ging net zelfs weg uit haxball voor darts
Hoeveel waarde hecht jij daaraan?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GGMM noemde me toen een gaylord dat ik darten ging kijken
We wachten nog op het moment dat GGMM zijn account laat opheffenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tegen welke oddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef tjaptjoep het volgende:
200 euro ingezet dat alle 2 de Nederlanders eruit liggen. Dan kan het alleen maar goed gaan.
Dit maakt me extreem onzekerquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel waarde hecht jij daaraan?
Ik hoop dat DRT voor jou en alle anderen een warm bad isquote:
Ik ging daarna ook weg om darts te kijken. En tegen mij zeiden ze niets :pquote:Op woensdag 28 december 2016 20:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het hier heel gezelligquote:Op woensdag 28 december 2016 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat DRT voor jou en alle anderen een warm bad is
Wat lief!quote:Op woensdag 28 december 2016 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
HALLO PAXCON
Welkom hier! We hopen dat je een leuke avond tegemoet gaat.
Wat vind je trouwens van Peter Wright?
Pas op, dit is een strikvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |