Doe dmquote:
snap dat niet zo'n top 2000 luisteren. Van die mensen die uren wachten tot een bepaald nummer komt. Zoek het dan gewoon op YouTube ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
2 nummers van Marco Borsato achter elkaar in de top2000. Wat een genot
Dan is de lol er vanafquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap dat niet zo'n top 2000 luisteren. Van die mensen die uren wachten tot een bepaald nummer komt. Zoek het dan gewoon op YouTube ofzo
Dit ja. Toch idioot om er dan op te gaan wachtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap dat niet zo'n top 2000 luisteren. Van die mensen die uren wachten tot een bepaald nummer komt. Zoek het dan gewoon op YouTube ofzo
Mensen zijn dan ook een eigenaardig volkquote:Op woensdag 28 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ja. Toch idioot om er dan op te gaan wachten
Net als dat ze gaan wachten of een film op tv komt terwijl je het ook gewoon op Netflix aan kan zetten (of downloaden)quote:Op woensdag 28 december 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook een eigenaardig volk
Top2000 is ook heel erg cringe vaak met die stukjes van mensen die ze inspreken.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ja. Toch idioot om er dan op te gaan wachten
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als dat ze gaan wachten of een film op tv komt terwijl je het ook gewoon op Netflix aan kan zetten (of downloaden)
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Top2000 is ook heel erg cringe vaak met die stukjes van mensen die ze inspreken.
"Ik heb paardenaids maar dat is helemaal niet erg met de top2000 aan. Groetjes uit de provincie!!!"
Ik luister er niet eens naar, maar snap ook niet dat mensen naar de livestream daarvan kijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Top2000 is ook heel erg cringe vaak met die stukjes van mensen die ze inspreken.
"Ik heb paardenaids maar dat is helemaal niet erg met de top2000 aan. Groetjes uit de provincie!!!"
Ik kijk wel heel vaak dezelfde films, maar dat is omdat het dan een bepaald gevoel oproept.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Of telkens opnieuw dezelfde serie kijken, soms wel tot 4/5 keer achter elkaar terwijl je ook nieuwe dingen kan zien. Daar heb ik ook wel een handje van
Maar dat schijnt ook iets te maken te hebben met je gemoedstoestand las ik laatst. Heel veel mensen schijnen het te doen, terwijl het eigenlijk echt super lame is
Maar als de laatste ep is geweest, meteen weer aflevering 1 aanzetten ook?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
GoT heb ik ook al 5x gezien, maar dan merk ik wel telkens nieuwe dingen op
Hallo cholera teringquote:
nee meestal zit er wel een jaar tussen ofzoquote:Op woensdag 28 december 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als de laatste ep is geweest, meteen weer aflevering 1 aanzetten ook?
dat zei je moeder ook vannachtquote:
Game of Thrones is ook wel lekker serietje om te blijven bingen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee meestal zit er wel een jaar tussen ofzo
Om ze in zo'n loop te kijken heb ik nog nooit gedaan.
Oh ja, vast nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nou nog verder met Westworld?
Sommige scènes kijk ik gewoon al terug op Youtube ofzoquote:Op woensdag 28 december 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Game of Thrones is ook wel lekker serietje om te blijven bingen natuurlijk.
Blijf ook altijd bij dezelfde scenes weer brok in m`n keel krijgen of kippenvel, elke keer als ik het terugkijk
I'm guilty to a far more monstrous crimequote:Op woensdag 28 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige scènes kijk ik gewoon al terug op Youtube ofzo
Tyrions speech heb ik echt al 40-45x gezien, blijft genot.
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I'm guilty to a far more monstrous crime
Wat ga je er aan doen?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb weer Tinder en in drie dagen nog geen enkele match
Man man man
Niet bestquote:Op woensdag 28 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb weer Tinder en in drie dagen nog geen enkele match
Man man man
You raped her, you murdered her, you killed her childrenquote:
Elke keer hoop ik dat die scène toch anders aflooptquote:Op woensdag 28 december 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You raped her, you murdered her, you killed her children
Een serie zal never nooit meer zulke indrukwekkende scenes kennen met bijbehorende songsquote:Op woensdag 28 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer hoop ik dat die scène toch anders afloopt
dit jaar teminste winterkampioen maar ja dAT EDOEL IKquote:Op woensdag 28 december 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt me wat lastig, maar in 2017 moet dat mogelijk zijn.
Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 28 december 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een serie zal never nooit meer zulke indrukwekkende scenes kennen met bijbehorende songs
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dit jaar teminste winterkampioen maar ja dAT EDOEL IK
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekochtquote:Op woensdag 28 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk.
Dan worden ze zeker kampioen.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekocht
En als ze geen kampioen worden verbrand je al die merchandise?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekocht
nee op markplaats ga het danquote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze geen kampioen worden verbrand je al die merchandise?
We hebben hier te maken met een diehardfanquote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee op markplaats ga het dan
True.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitEr kan altijd weer een goede, toffe boekenreeks komen die ze dan gaan verfilmen. Die zijn er misschien al, maar die nu nog niet opgepikt zijn door de grote massa.
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een diehardfan
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
6 dagen per week, 3 keer 3 uur per dag. Beetje anabolen erbij en je word beast.
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denkenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een diehardfan
Op Marktplaats krijg je wel meer dan wat je betaald in de Feyenoordshop inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2016 01:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denken
soms welquote:Op woensdag 28 december 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Marktplaats krijg je wel meer dan wat je betaald in de Feyenoordshop inderdaad
Ik het gesprek tussen Oberyn en Tyrion in die cel, dat is zo geniaal geacteerd.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True.
Ik blijf Sansa en Jon reünie wel echt mooiste scene vinden. Die muziek paste daar ook echt perfect bijKan daar echt niet koeltjes naar kijken
Nou dat klinkt echt als gouden handel inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denken
ja bedankt hansquote:Op woensdag 28 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat klinkt echt als gouden handel inderdaad.
Ja, maar qua emotie bedoel ik dan ook meer. Beste geacteerd veel andere scenes ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik het gesprek tussen Oberyn en Tyrion in die cel, dat is zo geniaal geacteerd.
Wel handig als je aambeien hebtquote:Op woensdag 28 december 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wijf heeft wel scherpe nagels, als die haar reet afveegt trekt ze zo een messenset door haar naad.
Dan is de bevestiging van theorie R + L = J ook wel heerlijk qua gevoel hoor, vooral toen dat shot naar volwassen Jonquote:Op woensdag 28 december 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar qua emotie bedoel ik dan ook meer. Beste geacteerd veel andere scenes ja.
Klopt. En de aankomst van Sansa en Littlefinger in Battle of the Bastardsquote:Op woensdag 28 december 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de bevestiging van theorie R + L = J ook wel heerlijk qua gevoel hoor, vooral toen dat shot naar volwassen Jon
Heeft ons verraden voor klbquote:
Dat was wel wat cringequote:Op woensdag 28 december 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En de aankomst van Sansa en Littlefinger in Battle of the Bastards
Nee, dat was juist baas.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel wat cringe
Dan eerder toen Ramsay aan die honden werd gevoerd
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KLBwat moet ze daar nou weer
Lichamelijk zwakquote:Op woensdag 28 december 2016 01:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb 4x hardgelopen en nu een slijmbeurs in mijn knie. Yes.
Maar je zag het wel ver van tevoren aankomenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat was juist baas.De bevestiging dat Sansa een total badass was geworden
Ja dat verhaal ken ikquote:
Worden moe van julliequote:Op woensdag 28 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar posten ook gewoon allemaal mensen die normaal hier posten
Waarom daar dan
quote:
Ik zou na dit bericht al moe worden van iedereen in klbquote:Op woensdag 28 december 2016 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mad, moest ook toen ik 30 weken zwanger was en ontsluiting kreeg. Zegt die bitch dat ze een staafje langs mijn perineum ging halen om te kijken of de ontsluiting door een infectie kwam, doet ze dat ding m'n asser in. Dat is niet mijn perineum, hoer. Daarvoor had de verloskundige al in m'n doos gezeten, en daarna moest ook de gynaecoloog er nog in. Voelde me echt aangerand die periode.
Echt geen fuck aan, zwangerschap.
Ik vind het toch wat ordinair als vrouwen hun eigen geslachtsdeel "m'n doos" noemenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik zou na dit bericht al moe worden van iedereen in klb
typisch omdat sof daar aan het posten was. Ama post daar al tijdenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar posten ook gewoon allemaal mensen die normaal hier posten
Waarom daar dan
En Opso post daar ook veelquote:Op woensdag 28 december 2016 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
typisch omdat sof daar aan het posten was. Ama post daar al tijden
Als je niet normale woorden kan gebruiken ipv asserquote:Op woensdag 28 december 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat ordinair als vrouwen hun eigen geslachtsdeel "m'n doos" noemen
Ja bah walgelijk dat soort mensen.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niet normale woorden kan gebruiken ipv asserMag je jezelf sowieso weggooien
Net als vajayjay
Ik zou toto bijna meeten als oma niet dood was. Kut omaquote:Op woensdag 28 december 2016 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
opso heeft gewoon veel wisselende contacten
quote:Op woensdag 28 december 2016 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou toto bijna meeten als oma niet dood was. Kut oma
je moeder gecondoleerd met omaquote:Op woensdag 28 december 2016 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe verhoudt dit zich tot de post die je quotequote:Op woensdag 28 december 2016 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fylax tyft een ent opquote:Op woensdag 28 december 2016 02:31 schreef Fylax het volgende:
YNG / Roddelen
kunnen jullie even jullie licht schijnen hierover
Dat YNG heeft niet veel potentie als subforum volgens mij.quote:Op woensdag 28 december 2016 02:31 schreef Fylax het volgende:
YNG / Roddelen
kunnen jullie even jullie licht schijnen hierover
Shit.quote:Op woensdag 28 december 2016 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal jij dit over twee jaar wel fanatiek volgen.
#uitkeringleefquote:Op woensdag 28 december 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb toch ineens trek in een frikandel speciaal, man man man.
#goorzwijn
Bohhhhhh, ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
#goorzwijn
vandaag nog op. Nou ja gisterquote:Op woensdag 28 december 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
#goorzwijn
je bent zelf teringlekkerquote:Op woensdag 28 december 2016 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had broodjes hamburger
Dat was echt teringlekker.
overal de bigstar uithangen ook. Alsof hij uit de Worp komtquote:Op woensdag 28 december 2016 03:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fylax klein kind dat zich suprieur voelt door een blauwe naam op een forum
jajoh en dan topics over roddelenquote:Op woensdag 28 december 2016 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
overal de bigstar uithangen ook. Alsof hij uit de Worp komt
Fylax doet havo volgens mij.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jajoh en dan topics over roddelenvmbo kader 16 jaar
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax doet havo volgens mij.
Dat is toch niet zo heel gek?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat jong een hoger niveau dan mij![]()
![]()
![]()
Jij doet vmbo?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat jong een hoger niveau dan mij![]()
![]()
![]()
mbo nuquote:Op woensdag 28 december 2016 03:14 schreef richolio het volgende:
[..]
En daarna niets meer gedaan qua school?
Mbo niveau-4 staat toch soortvan gelijk aan havo? Zoiets, dacht ik. Dus dan valt het allemaal wel meequote:
Ja als je dat haalt kan je naar hbo.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Mbo niveau-4 staat toch soortvan gelijk aan havo? Zoiets, dacht ik. Dus dan valt het allemaal wel mee
Ik heb als het goed is over een paar maanden 4 diploma's.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een havo diploma en mbo niveau 4 diploma.
Wat dolletjes
Zitten daar je zwarte pieten- en veterstrikdiploma bij?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is over een paar maanden 4 diploma's.
nee hahaquote:Op woensdag 28 december 2016 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten daar je zwarte pieten- en veterstrikdiploma bij?
#flauw
Welke mbo opleiding?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een havo diploma en mbo niveau 4 diploma.
Wat dolletjes
Grafisch vormgeving.quote:
Gewoon combineren en bij het Financieel Dagblad werkenquote:Op woensdag 28 december 2016 03:23 schreef Fylax het volgende:
twijfel nog steeds tussen accountancy en journalistiek
Ohja, dat weet ik nog, dat je dat deed.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grafisch vormgeving.
Al was dat nauwelijks een opleiding, maar meer een hele lange cursus (lol)
vmbo-t-diplomaquote:
Nee, daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohja, dat weet ik nog, dat je dat deed.
Ach ja, ga je nog hbo doen of niet
Waar heb je die laatste twee gehaald dan?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
vmbo-t-diploma
havo-diploma
International Business-diploma
European Computer Driving Licence
alhoewel dat laatste niet echt een diploma is, meer een certificaat.
Snap ik welquote:Op woensdag 28 december 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt geen zin in.
op schoolquote:Op woensdag 28 december 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je die laatste twee gehaald dan?
Ja, ik heb nog geen zin om te werken.quote:
hier gelukkig welquote:Op woensdag 28 december 2016 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, op mijn school kon je nooit aparte diploma's halen.
Iets creatiefs wel?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen zin om te werken.Sowieso weet ik niet wat ik wil doen later
Weet ook nog niet helemaal welke hbo opleiding
Denk het wel.quote:
Quoted for truth godverdomme.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:38 schreef Bolasie het volgende:
mijn slaapritme is officieel naar de tyfus
Ik heb een prima slaapritme.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:38 schreef Bolasie het volgende:
mijn slaapritme is officieel naar de tyfus
Dat is opzich wel tof, dat eerste dan. Het tweede zou niks voor mij zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 03:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk het wel.
Ik zat eerst voor opleiding te denken aan Audiovisueel Ontwerpen op de WDKA hier in Rotterdam, leek me wel tof. Maar misschien ook Kunst & Economie op de HKU en dan richting muziek.
Om dan directeur van Lowlands te worden jeweetzelf
Geen idee hoe het op HKU zitquote:Op woensdag 28 december 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is opzich wel tof, dat eerste dan. Het tweede zou niks voor mij zijn![]()
HKU is wel lastig op te komen volgens mij
Op de HKU is ook een zware intake, wat klasgenoten van mijn opleidingen probeerde het daar en werden vrij snel afgewezen. Hadden niet eens een gesprek gehad, moesten portfolio inleveren en een jury ging het daar bekijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen idee hoe het op HKU zitIk weet juist van WDKA wel dat het heel lastig is.
Die opleiding is volgens mij wel heel tof, alleen er is wel een dikke intake en je moet met een goed portfolio aankomen natuurlijk. En dat heb ik zeg maar totaal niet.En er worden niet zo veel mensen aangenomen
hoe ziet ie eruitquote:Op woensdag 28 december 2016 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een prima slaapritme.
Vind ik
ja same op het momentquote:Op woensdag 28 december 2016 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meestal van 4:00 tot 14:00
Lekker man
Ik ook niet echt idd. Ik heb niet die lust om keihard aan mijn portfolio te gaan werken, om een mooi portfolio neer te zetten. Misschien zegt dat al genoeg eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2016 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de HKU is ook een zware intake, wat klasgenoten van mijn opleidingen probeerde het daar en werden vrij snel afgewezen. Hadden niet eens een gesprek gehad, moesten portfolio inleveren en een jury ging het daar bekijken.
Ik begin daar niet eens, heb ook totaal niet de werklust om vol voor zo'n opleiding te gaan.
Is toch een heerlijk ritme.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ja same op het moment
maar dat komt meer door de vakantie
Ja ik vind het soms wel leuk om dingetjes te ontwerpen en te maken, maar meestal doe ik er maanden niks aan. Gewoon zeer weinig ambitie, dat kan je hebben hèquote:Op woensdag 28 december 2016 03:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook niet echt idd. Ik heb niet die lust om keihard aan mijn portfolio te gaan werken, om een mooi portfolio neer te zetten. Misschien zegt dat al genoeg eigenlijk
misschien omdat ze moeten (werk/school)quote:Op woensdag 28 december 2016 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch een heerlijk ritme.
Beter dit dan om 22:00 al naar bed gaan omdat je er om 6:00 uit moet. Wat is dat kut zeg, iedereen vindt het ook kut en toch doet het grootste deel het.
ja maar waarom zijn die tijden dan zo op werk en school? Kunnen we dan niet gewoon wat later beginnen zodat iedereen wat langer kan blijven liggen.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
misschien omdat ze moeten (werk/school)
vind zelf 0:00-08:00 perfect, hanteer ik ook vaak
lekker manquote:Op woensdag 28 december 2016 03:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
rustig bradda beetje sappie op
jij?
Tsja.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar waarom zijn die tijden dan zo op werk en school? Kunnen we dan niet gewoon wat later beginnen zodat iedereen wat langer kan blijven liggen.
Appelsappie?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
rustig bradda beetje sappie op
jij?
kaart hem aan bij de 2de kamer.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar waarom zijn die tijden dan zo op werk en school? Kunnen we dan niet gewoon wat later beginnen zodat iedereen wat langer kan blijven liggen.
Met wie bedoel je "hem"?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kaart hem aan bij de 2de kamer.
geen zin op mobielquote:Op woensdag 28 december 2016 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit moet uitgebreider kunnen.
ja als wc papierquote:Op woensdag 28 december 2016 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Flopshow
[..]
Aan politici heb je toch geen ene reet.
denk jij ook daat mark rutte aambeien hebquote:Op woensdag 28 december 2016 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat onsmakelijk.
Merkel dat moet jij wetenquote:
Haha ik waardeer deze reactie.quote:
Opdoekenquote:
Hoevaak ga jequote:Op woensdag 28 december 2016 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
Gym maar gecanceld vandaag. Pff vrijdag was laatste keer
Dat moet je niet willenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je als iedereen in KLB gaat zitten
Netjes hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
https://www.rf-shoes.co.u(...)?variant=19443292103
Schoentjes gekocht
Waren afgeprijsd tot 40quote:
Serieus?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren afgeprijsd tot 40Normaal nooit zulke dure schoenen gehad, had ze ook neit gekocht als ze nog 200 waren geweest verder
Door KLB heeft half VBL weer een banquote:Op donderdag 29 december 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om van te kotsen
[ afbeelding ]
waar zijn ze 40?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren afgeprijsd tot 40Normaal nooit zulke dure schoenen gehad, had ze ook neit gekocht als ze nog 200 waren geweest verder
Hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Door KLB heeft half VBL weer een ban
234 is ook originele prijs. gekke kortingquote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?
Op die link kosten ze 234
Voor 40 zou ik ze ook nieten laten lopen (haha)
netjesquote:Op donderdag 29 december 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groupon![]()
Waren nog maar paar maten en kleuren beschikbaar
Netjes hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
234 is ook originele prijs. gekke korting
vansgodquote:Op donderdag 29 december 2016 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Vorige week Vans gekocht, waren 50% off. Vast voor het voorjaar.
Inso zal me nu wel haten.
Ik koop ook elk jaar wel paar Vans, lekker manquote:Op donderdag 29 december 2016 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Vorige week Vans gekocht, waren 50% off. Vast voor het voorjaar.
Inso zal me nu wel haten.
5? Dan zijn mijn schoenen toch wel echt vertrapt hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik koop eens in de vijf jaar schoenen.
als je niet zo vaak buiten komt kan dat prima jaquote:Op donderdag 29 december 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik koop eens in de vijf jaar schoenen.
Lopen gewoon heel fijn ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik koop ook elk jaar wel paar Vans, lekker man
Niks met met vertrapte schoenen.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5? Dan zijn mijn schoenen toch wel echt vertrapt hoor
Ook als ik buiten kom is dat zo. Is gewoon doodsaai om te kopenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je niet zo vaak buiten komt kan dat prima ja
new balance vind ik meestal niet zo mooiquote:Op donderdag 29 december 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Lopen gewoon heel fijn ook.
New Balance is ook chill merk, heb ik ook hardloopschoenen van.
Zitten lekker ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Lopen gewoon heel fijn ook.
New Balance is ook chill merk, heb ik ook hardloopschoenen van.
En hoevaak koop je kleding?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks met met vertrapte schoenen.
[..]
Ook als ik buiten kom is dat zo. Is gewoon doodsaai om te kopen
Asics heb ik voor de gym. Ook niks mis mee.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
new balance vind ik meestal niet zo mooi
hardlopen gewoon asics joh
zijn wel teringlelijk maar lopen goddelijk
Gadverdamme.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:50 schreef Elan het volgende:
Over korting gesproken
http://rise45.com/product(...)?variant=21944368772
Nee, dat vind ik ook niks inderdaadquote:
saaiquote:Op donderdag 29 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens per jaar bestel ik voor 200 euro op H&M
Dan vind ik het wel leuk geweest
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens per jaar bestel ik voor 200 euro op H&M
Dan vind ik het wel leuk geweest
Mehquote:Op donderdag 29 december 2016 00:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Yeezy's zijn mooier. De Nike variant dan.
dat ben ik ookquote:
dan denk ik aan die aidsreclamesquote:Op donderdag 29 december 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zalando is ook wel erg chille app
600? Echt niet nodig manquote:Op donderdag 29 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
Koop voor ca 2500 per jaar wel, al merk je wel dat je liever in een keer 600 uitgeeft aan een goede winterjas dan elke week bij H&M te gaan winkelen.
Alleen gerichte aankopen zeg maar.
Ik kan al jaren met dezelfde winterjasquote:Op donderdag 29 december 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
Koop voor ca 2500 per jaar wel, al merk je wel dat je liever in een keer 600 uitgeeft aan een goede winterjas dan elke week bij H&M te gaan winkelen.
Alleen gerichte aankopen zeg maar.
we get it, je vindt nieuwe kleren niet leukquote:Op donderdag 29 december 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan al jaren met dezelfde winterjas
Wat fijn als je niet meer in de groei bent
Doe eens niet zo geërgerd.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
we get it, je vindt nieuwe kleren niet leuk
Voor 75 ook vast wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
600? Echt niet nodig man150 heb je prima winterjas
Waar geef jij je geld normaal gesproken aan uit dan?quote:
Abonnementen voor FOX Sports en Ziggo Sport etc.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar geef jij je geld normaal gesproken aan uit dan?
zakdoekjes en handoliequote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr rukt niet hequote:
Matrassen en hoeren.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je een flinke spaarpot.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Abonnementen voor FOX Sports en Ziggo Sport etc.
En ik koop nog wel eens boekjes.
werken?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt al moet ik het binnenkort maar weer aanvullen.
Geen idee hoe verder.
Niet alles oppotten man. Gewoon keertje iets moois kopen of lekker op vakantie gaan en van genieten. Heb je veel meer aanquote:Op donderdag 29 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt al moet ik het binnenkort maar weer aanvullen.
Geen idee hoe verder.
Dat zie ik wel weer als de mogelijkheid er isquote:Op donderdag 29 december 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alles oppotten man. Gewoon keertje iets moois kopen of lekker op vakantie gaan en van genieten. Heb je veel meer aan
Escortjequote:Op donderdag 29 december 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie ik wel weer als de mogelijkheid er isAls ik iets moois wil kopen doe ik het wel hoor (zoals mijn tv vorig jaar). Maar verder ben ik niet heel erg materialistisch.
Gewoon paar weken op vakantie naar L.A en daar sterren spotten en beetje hosselen tochquote:Op donderdag 29 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik Emilia Clarke daar ook voor kunnen inhuren?
Ze zullen wel op mij zitten te wachten.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon paar weken op vakantie naar L.A en daar sterren spotten en beetje hosselen toch
quote:Op donderdag 29 december 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, ik ga dan toch niet naar buiten.
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh
Das met die band er dwars overheen toch?
Gewoon lekker binnen zitten gamen toch.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, ik ga dan toch niet naar buiten.
Ik game nooit meerquote:Op donderdag 29 december 2016 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker binnen zitten gamen toch.
Saaiquote:
Niet daten, niet masturberen, niet gamen.quote:
Hey Kaneel. Zien wij jou morgen ook?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet daten, niet masturberen, niet gamen.
Wat doe jij eigenlijk nog wel?
Ik ben van de partij.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Kaneel. Zien wij jou morgen ook?
Darts en voetbal kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet daten, niet masturberen, niet gamen.
Wat doe jij eigenlijk nog wel?
Wat kun jij welquote:Op vrijdag 30 december 2016 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan ik helemaal niet.
hey lekker dingquote:
Ik zou liever Flips in mijn bed vinden dan jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |