Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 28 december 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een serie zal never nooit meer zulke indrukwekkende scenes kennen met bijbehorende songs
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dit jaar teminste winterkampioen maar ja dAT EDOEL IK
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekochtquote:Op woensdag 28 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk.
Dan worden ze zeker kampioen.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekocht
En als ze geen kampioen worden verbrand je al die merchandise?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekocht
nee op markplaats ga het danquote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze geen kampioen worden verbrand je al die merchandise?
We hebben hier te maken met een diehardfanquote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee op markplaats ga het dan
True.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitEr kan altijd weer een goede, toffe boekenreeks komen die ze dan gaan verfilmen. Die zijn er misschien al, maar die nu nog niet opgepikt zijn door de grote massa.
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een diehardfan
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
6 dagen per week, 3 keer 3 uur per dag. Beetje anabolen erbij en je word beast.
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denkenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een diehardfan
Op Marktplaats krijg je wel meer dan wat je betaald in de Feyenoordshop inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2016 01:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denken
soms welquote:Op woensdag 28 december 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Marktplaats krijg je wel meer dan wat je betaald in de Feyenoordshop inderdaad
Ik het gesprek tussen Oberyn en Tyrion in die cel, dat is zo geniaal geacteerd.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True.
Ik blijf Sansa en Jon reünie wel echt mooiste scene vinden. Die muziek paste daar ook echt perfect bijKan daar echt niet koeltjes naar kijken
Nou dat klinkt echt als gouden handel inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denken
ja bedankt hansquote:Op woensdag 28 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat klinkt echt als gouden handel inderdaad.
Ja, maar qua emotie bedoel ik dan ook meer. Beste geacteerd veel andere scenes ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik het gesprek tussen Oberyn en Tyrion in die cel, dat is zo geniaal geacteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |