Is toch een heerlijk ritme.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ja same op het moment
maar dat komt meer door de vakantie
Ja ik vind het soms wel leuk om dingetjes te ontwerpen en te maken, maar meestal doe ik er maanden niks aan. Gewoon zeer weinig ambitie, dat kan je hebben hèquote:Op woensdag 28 december 2016 03:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook niet echt idd. Ik heb niet die lust om keihard aan mijn portfolio te gaan werken, om een mooi portfolio neer te zetten. Misschien zegt dat al genoeg eigenlijk
misschien omdat ze moeten (werk/school)quote:Op woensdag 28 december 2016 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch een heerlijk ritme.
Beter dit dan om 22:00 al naar bed gaan omdat je er om 6:00 uit moet. Wat is dat kut zeg, iedereen vindt het ook kut en toch doet het grootste deel het.
ja maar waarom zijn die tijden dan zo op werk en school? Kunnen we dan niet gewoon wat later beginnen zodat iedereen wat langer kan blijven liggen.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
misschien omdat ze moeten (werk/school)
vind zelf 0:00-08:00 perfect, hanteer ik ook vaak
lekker manquote:Op woensdag 28 december 2016 03:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
rustig bradda beetje sappie op
jij?
Tsja.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar waarom zijn die tijden dan zo op werk en school? Kunnen we dan niet gewoon wat later beginnen zodat iedereen wat langer kan blijven liggen.
Appelsappie?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
rustig bradda beetje sappie op
jij?
kaart hem aan bij de 2de kamer.quote:Op woensdag 28 december 2016 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar waarom zijn die tijden dan zo op werk en school? Kunnen we dan niet gewoon wat later beginnen zodat iedereen wat langer kan blijven liggen.
Met wie bedoel je "hem"?quote:Op woensdag 28 december 2016 03:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kaart hem aan bij de 2de kamer.
geen zin op mobielquote:Op woensdag 28 december 2016 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit moet uitgebreider kunnen.
ja als wc papierquote:Op woensdag 28 december 2016 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Flopshow
[..]
Aan politici heb je toch geen ene reet.
denk jij ook daat mark rutte aambeien hebquote:Op woensdag 28 december 2016 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat onsmakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |