Wel handig als je aambeien hebtquote:Op woensdag 28 december 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wijf heeft wel scherpe nagels, als die haar reet afveegt trekt ze zo een messenset door haar naad.
Dan is de bevestiging van theorie R + L = J ook wel heerlijk qua gevoel hoor, vooral toen dat shot naar volwassen Jonquote:Op woensdag 28 december 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar qua emotie bedoel ik dan ook meer. Beste geacteerd veel andere scenes ja.
Klopt. En de aankomst van Sansa en Littlefinger in Battle of the Bastardsquote:Op woensdag 28 december 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de bevestiging van theorie R + L = J ook wel heerlijk qua gevoel hoor, vooral toen dat shot naar volwassen Jon
Heeft ons verraden voor klbquote:
Dat was wel wat cringequote:Op woensdag 28 december 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En de aankomst van Sansa en Littlefinger in Battle of the Bastards
Nee, dat was juist baas.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel wat cringe
Dan eerder toen Ramsay aan die honden werd gevoerd
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KLBwat moet ze daar nou weer
Lichamelijk zwakquote:Op woensdag 28 december 2016 01:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb 4x hardgelopen en nu een slijmbeurs in mijn knie. Yes.
Maar je zag het wel ver van tevoren aankomenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat was juist baas.De bevestiging dat Sansa een total badass was geworden
Ja dat verhaal ken ikquote:
Worden moe van julliequote:Op woensdag 28 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar posten ook gewoon allemaal mensen die normaal hier posten
Waarom daar dan
quote:
Ik zou na dit bericht al moe worden van iedereen in klbquote:Op woensdag 28 december 2016 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mad, moest ook toen ik 30 weken zwanger was en ontsluiting kreeg. Zegt die bitch dat ze een staafje langs mijn perineum ging halen om te kijken of de ontsluiting door een infectie kwam, doet ze dat ding m'n asser in. Dat is niet mijn perineum, hoer. Daarvoor had de verloskundige al in m'n doos gezeten, en daarna moest ook de gynaecoloog er nog in. Voelde me echt aangerand die periode.
Echt geen fuck aan, zwangerschap.
Ik vind het toch wat ordinair als vrouwen hun eigen geslachtsdeel "m'n doos" noemenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik zou na dit bericht al moe worden van iedereen in klb
typisch omdat sof daar aan het posten was. Ama post daar al tijdenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar posten ook gewoon allemaal mensen die normaal hier posten
Waarom daar dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |