Voorspel. Maar een intens stukje voorspel afmaken met een potje keihard en smooth afgewisseld beuken is toch wel beste.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:39 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Indien je één van beide moet kiezen?
is wel bucketlist ding hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 00:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ah dat is wel foktop, gelukkig nooit hoeven meemaken 😅
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is wel bucketlist ding hoor
En weet nu zeker dat ik clean ben
Welke was het?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is wel bucketlist ding hoor
En weet nu zeker dat ik clean ben
Hoe kwam je er achter? Wilde laatst mijn vriend slaan omdat hij pijn in zijn bijbal kreeg en ik onredelijk was.quote:
chick had net test gedaanquote:Op woensdag 28 december 2016 00:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe kwam je er achter? Wilde laatst mijn vriend slaan omdat hij pijn in zijn bijbal kreeg.
Duh, eerste drie keer, en daarna nog drie keer.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef LA_niner het volgende:
Edit: nadat je al bent gekomen neem ik aan. Soort toetje. Voor mannen is neuken belangrijker.
hmm ja oké, maar je slikt wel elke keer 28 pillenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah, in mijn ogen is een cyclus geen cyclus zonder eisprong.
nee ze had week na seks de uitslag gehad.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aah. Misschien had zij hem wel van jou.
Ah, ja dan was zij de viespeuk.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ze had week na seks de uitslag gehad.
Mad, moest ook toen ik 30 weken zwanger was en ontsluiting kreeg. Zegt die bitch dat ze een staafje langs mijn perineum ging halen om te kijken of de ontsluiting door een infectie kwam, doet ze dat ding m'n asser in. Dat is niet mijn perineum, hoer. Daarvoor had de verloskundige al in m'n doos gezeten, en daarna moest ook de gynaecoloog er nog in. Voelde me echt aangerand die periode.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef Catkiller het volgende:
Haha als ze je in je kont nemen en je krijgt klachten moet je een uitstrijkje uit je kont inleveren
Golden showergever, nice.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Duh, eerste drie keer, en daarna nog drie keer.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef Catkiller het volgende:
Haha als ze je in je kont nemen en je krijgt klachten moet je een uitstrijkje uit je kont inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |