Jaja gewoon expres niet genomen en deze post als "zie je wel" excuus gebruiken wanneer je vriend er achter mag komen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:21 schreef Myrr het volgende:
Zin in Whopper.
Tandjes, ben angstig dat ik door de pil heen zwanger ben geworden. Eten raakt me net even iets meer dan normaal gesproken. Ernstig dit.
Zelfde, toen ik achterhaalde dat er vlees in kroketten zit at ik die niet meer.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 7 was, ik at geen vlees maar wel kroketten.
Goeie.quote:
Ik wil oprecht niet zwanger worden. Vorige maand morning after genomen omdat ik tien uur te laat m'n pil innam.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja gewoon expres niet genomen en deze post als "zie je wel" excuus gebruiken wanneer je vriend er achter mag komen.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:24 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zelfde, toen ik achterhaalde dat er vlees in kroketten zit at ik die niet meer.
dan heb je wel een cyclus, maar word je gewoon niet ongesteld dusquote:Op woensdag 28 december 2016 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goeie.
Ik heb geen volgbare cyclus, laat ik het zo zeggen. Slik 28 dagen pil, en dan meteen weer 28 dagen and so on, maar het is een hele lichte pil.
[..]
Ik wil oprecht niet zwanger worden. Vorige maand morning after genomen omdat ik tien uur te laat m'n pil innam.
Paar maanden terug spontaan ergens blijven logeren, en toen 's nachts naar huis gefietst om m'n pil te slikken.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ash
Waarom nou weer een nieuwe kloon?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben voor de duidelijkheid geen kloon, dacht dat onderstaande post wel genoeg zei.
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef LA_niner het volgende:
[..]
wut baffe is geen rimme transgender.
Nah, in mijn ogen is een cyclus geen cyclus zonder eisprong.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
dan heb je wel een cyclus, maar word je gewoon niet ongesteld dus
cyclus van wat? als er geen eisprong is?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
dan heb je wel een cyclus, maar word je gewoon niet ongesteld dus
gebruik dan condoomquote:Op woensdag 28 december 2016 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goeie.
Ik heb geen volgbare cyclus, laat ik het zo zeggen. Slik 28 dagen pil, en dan meteen weer 28 dagen and so on, maar het is een hele lichte pil.
[..]
Ik wil oprecht niet zwanger worden. Vorige maand morning after genomen omdat ik tien uur te laat m'n pil innam.
Paar maanden terug spontaan ergens blijven logeren, en toen 's nachts naar huis gefietst om m'n pil te slikken.
Heb je niet sowieso liever voorspel dan neuken?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:34 schreef Myrr het volgende:
Heb liever geen seks of alleen voorspel, dan seks met condoom. En als seks dan wel moet, neem ik liever een MAP.
Liever beide.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Heb je niet sowieso liever voorspel dan neuken?
haha echt? :squote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laatste keer zonder condoom kreeg ik SOA
Duh.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laatste keer zonder condoom kreeg ik SOA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |