Doe dmquote:
snap dat niet zo'n top 2000 luisteren. Van die mensen die uren wachten tot een bepaald nummer komt. Zoek het dan gewoon op YouTube ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
2 nummers van Marco Borsato achter elkaar in de top2000. Wat een genot
Dan is de lol er vanafquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap dat niet zo'n top 2000 luisteren. Van die mensen die uren wachten tot een bepaald nummer komt. Zoek het dan gewoon op YouTube ofzo
Dit ja. Toch idioot om er dan op te gaan wachtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap dat niet zo'n top 2000 luisteren. Van die mensen die uren wachten tot een bepaald nummer komt. Zoek het dan gewoon op YouTube ofzo
Mensen zijn dan ook een eigenaardig volkquote:Op woensdag 28 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ja. Toch idioot om er dan op te gaan wachten
Net als dat ze gaan wachten of een film op tv komt terwijl je het ook gewoon op Netflix aan kan zetten (of downloaden)quote:Op woensdag 28 december 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook een eigenaardig volk
Top2000 is ook heel erg cringe vaak met die stukjes van mensen die ze inspreken.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ja. Toch idioot om er dan op te gaan wachten
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als dat ze gaan wachten of een film op tv komt terwijl je het ook gewoon op Netflix aan kan zetten (of downloaden)
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Top2000 is ook heel erg cringe vaak met die stukjes van mensen die ze inspreken.
"Ik heb paardenaids maar dat is helemaal niet erg met de top2000 aan. Groetjes uit de provincie!!!"
Ik luister er niet eens naar, maar snap ook niet dat mensen naar de livestream daarvan kijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Top2000 is ook heel erg cringe vaak met die stukjes van mensen die ze inspreken.
"Ik heb paardenaids maar dat is helemaal niet erg met de top2000 aan. Groetjes uit de provincie!!!"
Ik kijk wel heel vaak dezelfde films, maar dat is omdat het dan een bepaald gevoel oproept.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Of telkens opnieuw dezelfde serie kijken, soms wel tot 4/5 keer achter elkaar terwijl je ook nieuwe dingen kan zien. Daar heb ik ook wel een handje van
Maar dat schijnt ook iets te maken te hebben met je gemoedstoestand las ik laatst. Heel veel mensen schijnen het te doen, terwijl het eigenlijk echt super lame is
Maar als de laatste ep is geweest, meteen weer aflevering 1 aanzetten ook?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
GoT heb ik ook al 5x gezien, maar dan merk ik wel telkens nieuwe dingen op
Hallo cholera teringquote:
nee meestal zit er wel een jaar tussen ofzoquote:Op woensdag 28 december 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als de laatste ep is geweest, meteen weer aflevering 1 aanzetten ook?
dat zei je moeder ook vannachtquote:
Game of Thrones is ook wel lekker serietje om te blijven bingen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee meestal zit er wel een jaar tussen ofzo
Om ze in zo'n loop te kijken heb ik nog nooit gedaan.
Oh ja, vast nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nou nog verder met Westworld?
Sommige scènes kijk ik gewoon al terug op Youtube ofzoquote:Op woensdag 28 december 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Game of Thrones is ook wel lekker serietje om te blijven bingen natuurlijk.
Blijf ook altijd bij dezelfde scenes weer brok in m`n keel krijgen of kippenvel, elke keer als ik het terugkijk
I'm guilty to a far more monstrous crimequote:Op woensdag 28 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige scènes kijk ik gewoon al terug op Youtube ofzo
Tyrions speech heb ik echt al 40-45x gezien, blijft genot.
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I'm guilty to a far more monstrous crime
Wat ga je er aan doen?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb weer Tinder en in drie dagen nog geen enkele match
Man man man
Niet bestquote:Op woensdag 28 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb weer Tinder en in drie dagen nog geen enkele match
Man man man
You raped her, you murdered her, you killed her childrenquote:
Elke keer hoop ik dat die scène toch anders aflooptquote:Op woensdag 28 december 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You raped her, you murdered her, you killed her children
Een serie zal never nooit meer zulke indrukwekkende scenes kennen met bijbehorende songsquote:Op woensdag 28 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke keer hoop ik dat die scène toch anders afloopt
dit jaar teminste winterkampioen maar ja dAT EDOEL IKquote:Op woensdag 28 december 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt me wat lastig, maar in 2017 moet dat mogelijk zijn.
Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 28 december 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een serie zal never nooit meer zulke indrukwekkende scenes kennen met bijbehorende songs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |