lustkappergodquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:11 schreef Trollscience het volgende:
mensen die geen kapperprostituee zijn
hmmmmmquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ho ho, criminaliteit kun je mensen niet kwalijk nemen... is genetisch.
Da's standaard. Vrouwen dienen pics te posten. Is gewoon zo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
ik vraag toch ook niet om pics van jullie 30cm?
aitquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
al hoewel ik een goede kont heb dus maakt niet heel erg uit dat je die dan zo ziet
zonde johquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik ze niet draag
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
Sof heeft ook mijn dickpic, met strikje
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
Sof heeft mijn banaan al lang gekregen via Dm
quote:
voelt soms echt niet fijn hoor hoe mannen dan naar je kijkenquote:
o ja misschien doet ze expres die prijslijst om goed die fetisj niche aan te spreken en gaat ze d'r heerlijk op.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien vind ze het wel leuk om te doen, al kan ik me dat moeilijk voorstellen, al die klote haartjes die op je lichaam plakken.
Sommigen vinden dat juist fijn, ze weten dat ze er goed uit zien of dat er mensen naar hun kijken en lopen ermee te koopquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
voelt soms echt niet fijn hoor hoe mannen dan naar je kijken
havo-3-humorquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Dickpick
[ afbeelding ]
CUL / [Recept] Twix en Oreo croissantjes
Als er leuke mannen naar je kijken is het wel leuk ja. Maar niet van die vieze typetjesquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommigen vinden dat juist fijn, ze weten dat ze er goed uit zien of dat er mensen naar hun kijken en lopen ermee te koop
evidentquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ging wel echt kanus stuk van het lachen
Is wel leuk als je single bent.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommigen vinden dat juist fijn, ze weten dat ze er goed uit zien of dat er mensen naar hun kijken en lopen ermee te koop
Ik ben erg leuk hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Als er leuke mannen naar je kijken is het wel leuk ja. Maar niet van die vieze typetjes
Van die dima's of montelly'squote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Als er leuke mannen naar je kijken is het wel leuk ja. Maar niet van die vieze typetjes
nicequote:
ik zou alleen heel charmant je bil checkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
voelt soms echt niet fijn hoor hoe mannen dan naar je kijken
je mag hem wel in het echt zienquote:
En daarna vlug voorbij lopen en nog een keertje omkijken voor het gezicht?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zou alleen heel charmant je bil checken
arnhem kan ookquote:
drm alle lelijke mannen de ogen uitprikkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n randstad typjequote:
Ik snap niet waarom je dat zou doen. Lekker boeiend of iemand je bericht heeft gelezen en 5 uur later reageert.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
mensen die laatst gezien EN blauwe vinkjes uit hebben staan
zo irritant
mensen die kgb-agent spelen op whatsapp zo irritantquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
mensen die laatst gezien EN blauwe vinkjes uit hebben staan
zo irritant
sowieso zoek ik die ogen, da's de g-spot van flirtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
En daarna vlug voorbij lopen en nog een keertje omkijken voor het gezicht?
echt kapot irritant als iemand me negeert bahquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat zou doen. Lekker boeiend of iemand je bericht heeft gelezen en 5 uur later reageert.
Jep.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n randstad typje
meer van zulke tipsquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:26 schreef Drug het volgende:
[..]
sowieso zoek ik die ogen, da's de g-spot van flirten
heb jij toch niet nodigquote:
mensen aankijkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:26 schreef Drug het volgende:
[..]
sowieso zoek ik die ogen, da's de g-spot van flirten
Amsterdam>Provincie.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n randstad typje
Oh God nee geen Amsterdammer. Gewoon Utrecht, al ben ik eigenlijk niet echt een typje. Denk ik.quote:
genieten zulke mensenquote:
Utrecht valt nog mee jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh God nee geen Amsterdammer. Gewoon Utrecht, al ben ik eigenlijk niet echt een typje. Denk ik.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:31 schreef Drug het volgende:
[..]
denken dat ik het heb over aankijken
Tot je kind aan het begin van de reis in z'n luier schijt... Dan duren 40 minuten best lang.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Utrecht valt nog mee ja
het is maar 40 minuten met de trein van Utrecht CS naar Arnhem CS he
zo ver is het dus niet
kinderen meenemen in de treinquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tot je kind aan het begin van de reis in z'n luier schijt... Dan duren 40 minuten best lang.
Die TARDIS. tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
echt kapot irritant als iemand me negeert bah
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tot je kind aan het begin van de reis in z'n luier schijt... Dan duren 40 minuten best lang.
ik heb het niet over hem hoorquote:
quote:
Het is pas aso om een kwartier lang tegen iemand te koetjiekoesjen over een baby.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:33 schreef Typisch het volgende:
vooral voor degene in de rest van de coupe duurt het dan lang ja
kkaso
zelfde niveauquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is pas aso om een kwartier lang tegen iemand te koetjiekoesjen over een baby.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:33 schreef Typisch het volgende:
vooral voor degene in de rest van de coupe duurt het dan lang ja
kkaso
kijk naar films van die ene acteurquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
wees dan eens wat duidelijker
met deze tip kunnen we anders niks
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms heb uk wel eens de neiging om te zeggen wat voor een prachtig kindje ze hebben maar ik hou mn smoel
oh mag dat welquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja
Dit
Gewoon alleen vertederd lachend uit het raam kijken en heel af en toe heel sneaky buiten het zicht van de ouder even gluren.
die mormels kijken vaak naar mijquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja
Dit
Gewoon alleen vertederd lachend uit het raam kijken en heel af en toe heel sneaky buiten het zicht van de ouder even gluren.
dan ga je toch lekker ergens anders zittenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
die mormels kijken vaak naar mij
laatst zat er eentje een rit van een uur naast mij
dat is echt kut
tyf opquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:34 schreef Kurovski het volgende:
Zegt niks. Ken zelfs Groningers en Bredanaren die OK zijn. Sterker, zelfs Vlissingnaren en Maastrichters. Zegt helemaal niks.
Als je maar blank bent.
Ja, dat mag.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
oh mag dat wel
dat doe ik namelijk wel
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker ergens anders zitten
Dan pak je de auto toch, pauper.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:38 schreef Typisch het volgende:
kinderen in het ov zijn echt pure aids
zo aids vind je ze dus niet als je dat toelaatquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zat bij het raam en dat kind kwam tijdens de rit ineens naast me zitten
gentleman als ik ben liet ik haar natuurlijk wel op de 3DS spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |