DMquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
ik vraag toch ook niet om pics van jullie 30cm?
Misschien vind ze het wel leuk om te doen, al kan ik me dat moeilijk voorstellen, al die klote haartjes die op je lichaam plakken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteert
daar is de DM functie voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
fuck wat mensen denken johquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
maar het is aan sportbroek dus dan heb je al snel een beetje dat legging effect en dat vinden sommige mensen er aso uit zien
lustkappergodquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:11 schreef Trollscience het volgende:
mensen die geen kapperprostituee zijn
hmmmmmquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ho ho, criminaliteit kun je mensen niet kwalijk nemen... is genetisch.
Da's standaard. Vrouwen dienen pics te posten. Is gewoon zo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
aitquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
al hoewel ik een goede kont heb dus maakt niet heel erg uit dat je die dan zo ziet
zonde johquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik ze niet draag
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
Sof heeft ook mijn dickpic, met strikje
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
Sof heeft mijn banaan al lang gekregen via Dm
quote:
voelt soms echt niet fijn hoor hoe mannen dan naar je kijkenquote:
o ja misschien doet ze expres die prijslijst om goed die fetisj niche aan te spreken en gaat ze d'r heerlijk op.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien vind ze het wel leuk om te doen, al kan ik me dat moeilijk voorstellen, al die klote haartjes die op je lichaam plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |