Het is heel simpel, VD...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ik stel je een vraag. Ben je te dom of te laf om die te beantwoorden?
hallo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ik stel je een vraag. Ben je te dom of te laf om die te beantwoorden?
Nee. Ik geloof wel dat er bepaalde bevolkingsgroepen zijn, die je gerust ras kunt noemen (want als het OM in de zaak tegen Wilders marokkanen ook een ras mag noemen, mag ik dat om dezelfde reden ook) en dat er ook een direct correleerbaar verband is tussen criminaliteit en die bevolkingsgroepen, en dus die rassen. Superieur en inferieur is een mening die de plank helemaal mis slaat. Dat is namelijk hetzelfde als een xbox of playstation beter of slechter vinden. Ik baseer me op feiten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is heel simpel, VD...
Geloof jij dat er superieure en inferieure mensenrassen zijn?
Ja geef je nog antwoord of niet? Of je vindt dat iemand die PVV stemt daarom een racist is?quote:
Uhhuh.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof wel dat er bepaalde bevolkingsgroepen zijn, die je gerust ras kunt noemen (want als het OM in de zaak tegen Wilders marokkanen ook een ras mag noemen, mag ik dat om dezelfde reden ook) en dat er ook een direct correleerbaar verband is tussen criminaliteit en die bevolkingsgroepen, en dus die rassen. Superieur en inferieur is een mening die de plank helemaal mis slaat. Dat is namelijk hetzelfde als een xbox of playstation beter of slechter vinden. Ik baseer me op feiten.
Laat ik het zo zeggen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja geef je nog antwoord of niet? Of je vindt dat iemand die PVV stemt daarom een racist is?
Laten we anders de criminaliteitscijfers op grond van afkomst er maar eens bij halen. Of zijn die ook barbaars, 19e eeuws en pseudo-wetenschappelijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind vogeltjesdans anders ook behoorlijk barbaars met z'n 19e eeuwse pseudo-wetenschappelijke onzin.
Misschien zijn ze ergens anders wel weer beter in, in marathons lopen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhhuh.
Bepaalde 'rassen' zijn eerder geneigd tot criminaliteit en hebben een lager IQ, maar vogeltjesdans gelooft verder niet in superioriteit of zo.
'Onderbuik'...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laten we anders de criminaliteitscijfers op grond van afkomst er maar eens bij halen. Of zijn die ook barbaars, 19e eeuws en pseudo-wetenschappelijk?
Waarbij opgemerkt kan worden dat je zelf nog nooit iets positief wetenschappelijks hebt weten neer te leggen. Natuurlijk ook omdat dat er niet is, waardoor er meteen niets anders dan je eigen onderbuik overblijft. Vandaar ook je directe veroordeking van mensen die migranten om wart voor reden dan ook niet zo zien zitten.
Precies. Want dat is een definitie. Is ijsbergsla beter dan een komkommer? Nee, wel kan je op basis van cijfers bepalen wat gezonder voor je is.En zo kan je ook op basis van cijfers bepalen dat de huidige allochtone populatie niet gezond is. Dat is geen racisme, dat is gewoon nadenken en je baseren op cijfers.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhhuh.
Bepaalde 'rassen' zijn eerder geneigd tot criminaliteit en hebben een lager IQ, maar vogeltjesdans gelooft verder niet in superioriteit of zo.
Natuurlijk, VD, en dat heeft verder geen enkele invloed op de praktijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Precies. Want dat is een definitie. Is ijsbergsla beter dan een komkommer? Nee, wel kan je op basis van cijfers bepalen wat gezonder voor je is.En zo kan je ook op basis van cijfers bepalen dat de huidige allochtone populatie niet gezond is. Dat is geen racisme, dat is gewoon nadenken en je baseren op cijfers.
Nee, klaploper. Ik zeg dat als je uit een bepaald gebied komt of tot een bepaalde bevolkingsgroep behoort waar criminaliteit als het ware al ingegoten zit omdat het een way of life is, zie bijvoorbeeld de islamitische krachtcultuur, of een religie waarin het best okee is om ongelovigen als inferieur te beschouwen (je eigen woorden, en rechtstreeks afkomstig uit de islam), dat (vatbaarheid voor) criminaliteit dan vanaf geboorte al met de paplepel wordt ingegoten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
en bent je 'jezelf dient te schikken naar je mogelijkheden in de maatschappij', en dat je nu eenmaal de genetische pech hebt gehad tot een 'ras' te behoren die behept is met een laag IQ en een drang tot crimineel gedrag... en vervolgens roepen dat dat niets m
Wait wut... nu is het weer wel gebonden aan de sociale omgeving... Is het nou nature of nurture, VD?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, klaploper. Ik zeg dat als je uit een bepaald gebied komt of tot een bepaalde bevolkingsgroep behoort waar criminaliteit als het ware al ingegoten zit omdat het een way of life is, zie bijvoorbeeld de islamitische krachtcultuur, of een religie waarin het best okee is om ongelovigen als inferieur te beschouwen (je eigen woorden, en rechtstreeks afkomstig uit de islam), dat (vatbaarheid voor) criminaliteit dan vanaf geboorte al met de paplepel wordt ingegoten.
Dat heeft niets met ras of huidskleur an sich te maken. Hoewel dat wel een uiterlijke aanwijzing kan zijn voor iemands afkomst, staat ras of huidskleur daar in eerste lijn los van.
Als we iedereen individueel zouden moeten beoordelen, zouden er niet zoveel mensen van gelijke origine in de bak zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk, VD, en dat heeft verder geen enkele invloed op de praktijk natuurlijk.
Nee, echt toppie hoor. We gaan weer ouderwets mensen op hun afkomst beoordelen en niet hun individuele karakter. Want vogeltjesdans heeft de Bell Curve bestudeerd.
http://www.mdcbowen.org/p2/rm/debunk/dBell.htm
Dan gaan we heet waarschijnlijk over ipads, iphones en die hele shit connecten man hebben.quote:Lijkt me leuk jou in gesprek te zien met een neger.
Je leest weer eens niet. Wat ik stel is dat jij een liability bent voor de PVV, omdat je een racist bent.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, klaploper. Ik zeg dat als je uit een bepaald gebied komt of tot een bepaalde bevolkingsgroep behoort waar criminaliteit als het ware al ingegoten zit omdat het een way of life is, zie bijvoorbeeld de islamitische krachtcultuur, of een religie waarin het best okee is om ongelovigen als inferieur te beschouwen (je eigen woorden, en rechtstreeks afkomstig uit de islam), dat (vatbaarheid voor) criminaliteit dan vanaf geboorte al met de paplepel wordt ingegoten.
Dat heeft niets met ras of huidskleur an sich te maken. Hoewel dat wel een uiterlijke aanwijzing kan zijn voor iemands afkomst, staat ras of huidskleur daar in eerste lijn los van.
Maar je durft nog steeds geen rechtstreeks antwoord (ja of nee) te geven op mijn vraag. Lafbek.
Ho ho, criminaliteit kun je mensen niet kwalijk nemen... is genetisch.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als we iedereen individueel zouden moeten beoordelen, zouden er niet zoveel mensen van gelijke origine in de bak zitten lijkt me.
En weer geen woord over de feiten, maar proberen het verhaal te verdraaien. Heerlijk links van je. Pechtold zou trots op je zijn geweest
[..]
Dan gaan we heet waarschijnlijk over ipads, iphones en die hele shit connecten man hebben.
Het een is een gevolg van het ander. En kan niet los van elkaar gezien worden. Niet elke neger is een dief, maar helaas zitten er onder negers procentueel wel meer dieven. Dat zeg ik niet, dat zegt elke neutrale studie die daarop is uitgevoerd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wait wut... nu is het weer wel gebonden aan de sociale omgeving... Is het nou nature of nurture, VD?
Nee klopt. Maar in een cultuur waarin een bepaalde religie zichzelf superieur acht aan andere geloven, waarbij er ook nog eens de overtuiging heerst dat die andere geloven overheerst dienen te worden, wordt ook nog eens een laag IQ gemeten. Het heeft allemaal met elkaar te maken en staat niet los van elkaar.quote:De islam interesseert me in deze helemaal niet, aangezien een geloof niet 'genetisch' wordt bepaald. Ik heb veel meer interesse in hoe jij denkt dat het propageren dat behoren tot een bepaalde bevolkingsgroep je vanaf het begin achtergesteld maakt op het gebied van IQ GEEN racistische praktijken met zich meeneemt.
Je probeert je eruit te lullen. Vind jij dat iemand een racist is omdat hij PVV stemt? Dat is de vraag, die beantwoord je met ja of nee, en met niets anders. Elk ander antwoord maakt je een lafbek.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je leest weer eens niet. Wat ik stel is dat jij een liability bent voor de PVV, omdat je een racist bent.
'Neutrale studies'...quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het een is een gevolg van het ander. En kan niet los van elkaar gezien worden. Niet elke neger is een dief, maar helaas zitten er onder negers procentueel wel meer dieven. Dat zeg ik niet, dat zegt elke neutrale studie die daarop is uitgevoerd.
[..]
Nee klopt. Maar in een cultuur waarin een bepaalde religie zichzelf superieur acht aan andere geloven, waarbij er ook nog eens de overtuiging heerst dat die andere geloven overheerst dienen te worden, wordt ook nog eens een laag IQ gemeten. Het heeft allemaal met elkaar te maken en staat niet los van elkaar.
Dat zijn jouw woorden. Genetisch is overigens heel iets anders dan cultureel bepaald, maar ik betwijfel of je meer dat twee drie lettergreepwoorden in een zin kunt begrijpen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ho ho, criminaliteit kun je mensen niet kwalijk nemen... is genetisch.
De PVV en Geert Wilders zijn niet racistisch; dat is nu juist het punt. Nergens oppert de PVV dat genen mensen predestineert tot bepaald gedrag. Types als jij moeten het niet bij de PVV zoeken maar bij een NVU of zo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je probeert je eruit te lullen. Vind jij dat iemand een racist is omdat hij PVV stemt? Dat is de vraag, die beantwoord je met ja of nee, en met niets anders. Elk ander antwoord maakt je een lafbek.
Oh jawel hoor, dat is een beetje de policor versie van de politiek incorrecte stoottroepen. Anders klinkt het wel erg racistisch.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Genetisch is overigens heel iets anders dan cultureel bepaald, maar ik betwijfel of je meer dat twee drie lettergreepwoorden in een zin kunt begrijpen.
Je vergeet een belangrijk punt, zoals linkse idioten wel vaker voor het gemak doen. Op zich is het neger zijn geen punt als het gaat om crimineel gedrag. Wel bevinden negers, of marokkanen, of kenianen, of Libieers of wat dan ook for that matter, vaker in een omgeving waarin criminaliteit op basis van hun cultuur bepalend is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Neutrale studies'...
Dus: negers hebben in vergelijking tot blanken meer aanleg voor crimineel gedrag... we gaan dat nu als feit nemen. En nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |