Vind vogeltjesdans anders ook behoorlijk barbaars met z'n 19e eeuwse pseudo-wetenschappelijke onzin.quote:
Hij bedoeld berber/barbaarsquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind vogeltjesdans anders ook behoorlijk barbaars met z'n 19e eeuwse pseudo-wetenschappelijke onzin.
Niet als negers daadwerkelijk genetisch inferieur zijn. Geen idee of dat zo is, maar het zou prima kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel.
Zeggen dat negers inferieur zijn, dat is wel racistisch.
Gek hè?
Is het hier bijna 2017 of zit ik in 1894?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet als negers daadwerkelijk genetisch inferieur zijn. Geen idee of dat zo is, maar het zou prima kunnen natuurlijk.
Jij weet net zo min als ik of dat zo is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is het hier bijna 2017 of zit ik in 1894?
Biologen zijn het er wel een stukje over eens: de menselijke soort indelen in ras is achterhaald.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij weet net zo min als ik of dat zo is.
Ik denk dat er zeker genetische verschillen zitten tussen de rassen. En logischerwijs zal het ene ras daarom anders of beter zijn dan het andere.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Biologen zijn het er wel een stukje over eens: de menselijke soort indelen in ras is achterhaald.
Nou, veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker genetische verschillen zitten tussen de rassen. En logischerwijs zal het ene ras daarom anders of beter zijn dan het andere.
Er is niks mis met erkennen dat er verschillen zijn tussen rassen. We zijn niet allemaal gelijk.quote:
Dat heeft niets met 'rassen' te maken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Er is niks mis met erkennen dat er verschillen zijn tussen rassen. We zijn niet allemaal gelijk.
Hoebedoel je ?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft niets met 'rassen' te maken.
Beter hard aan het werk zettenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:03 schreef Manke het volgende:
[..]
Afrika is groter dan Europa, welke landen van dat continent passen precies in dat plaatje? Sommige Afrikaanse landen zijn namelijk niet rijk, maar toch een paradijs.
En zoals Bill Gates voorstelde: vaccinaties sponsoren om de explosie tegen te gaan. Ze nemen veel kinderen, omdat er veel kindersterfte is.
Hier heb je een kwartje. Nu zoek de dichtstbijzijnde payphone op om via 0800-LINKSELUL je gratis enkele reis eersteklas ticket naar helemaal nergens aan te vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
U mad bro?
U mad...
Bell curve![]()
Er zit wel degelijk een verband tussen andere IQ bepalende factoren en ras, mocht je het nog iet weten. Net zoals er ook een rechtlijnig en correleerbaar verband tussen ras en criminaliteit zit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft niets met 'rassen' te maken.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hier heb je een kwartje. Nu zoek de dichtstbijzijnde payphone op om via 0800-LINKSELUL je gratis enkele reis eersteklas ticket naar helemaal nergens aan te vragen.
Ik weet het vogeltjesdans. Je bent een racist.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een verband tussen andere IQ bepalende factoren en ras, mocht je het nog iet weten. Net zoals er ook een rechtlijnig en correleerbaar verband tussen ras en criminaliteit zit.
En als jouw lul niet zo kort was, kon je jezelf pijpen iedere keer dat je wat liefs over 'vluchtelingen' op fok postte.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet het vogeltjesdans. Je bent een racist.
Oei... ik heb alleen niets over vluchtelingen gepost...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als jouw lul niet zo kort was, kon je jezelf pijpen iedere keer dat je wat liefs over 'vluchtelingen' op fok postte.
@ninja edit: net als ongeveer 1 op de 6 stemmers in Nederland.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet het vogeltjesdans. Je bent een racist.
Leuk voor het publiek: vd stemt pvv.
Nee dat doe je nooit he.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei... ik heb alleen niets over vluchtelingen gepost...
Ben je boos?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
@ninja edit: net als ongeveer 1 op de 6 stemmers in Nederland.
Maar iemand die op de PVV stemt is volgens jou een racist begrijp ik?
Inderdaad... kan me het niet herinneren. Misschien kun je een quote vinden?quote:
Nee, ik stel je een vraag. Ben je te dom of te laf om die te beantwoorden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |