Pics van je kontquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
al hoewel ik een goede kont heb dus maakt niet heel erg uit dat je die dan zo ziet
Dat is juist de reden dat ik ze niet draagquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
al hoewel ik een goede kont heb dus maakt niet heel erg uit dat je die dan zo ziet
ja voel me dan wel bekekenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik ze niet draag
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteertquote:
heb je geen oversized overhemd die je om kunt slaan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
denk dat ik toch maar niet die sport broek aan doe
weet niet wat ik erbij aan kan doen wat nog beetje warm is
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, bietje gers doen maar geen pics nog. Wat is dit?
vind ik meer voor in de zomerquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je geen oversized overhemd die je om kunt slaan?
oh, ja dat is wel sadquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteert
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
DMquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
ik vraag toch ook niet om pics van jullie 30cm?
Misschien vind ze het wel leuk om te doen, al kan ik me dat moeilijk voorstellen, al die klote haartjes die op je lichaam plakken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteert
daar is de DM functie voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:09 schreef supersof het volgende:
ik vraag toch ook niet om pics van jullie 30cm?
fuck wat mensen denken johquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
maar het is aan sportbroek dus dan heb je al snel een beetje dat legging effect en dat vinden sommige mensen er aso uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |