quote:
Het is pas aso om een kwartier lang tegen iemand te koetjiekoesjen over een baby.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:33 schreef Typisch het volgende:
vooral voor degene in de rest van de coupe duurt het dan lang ja
kkaso
zelfde niveauquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is pas aso om een kwartier lang tegen iemand te koetjiekoesjen over een baby.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:33 schreef Typisch het volgende:
vooral voor degene in de rest van de coupe duurt het dan lang ja
kkaso
kijk naar films van die ene acteurquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
wees dan eens wat duidelijker
met deze tip kunnen we anders niks
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Soms heb uk wel eens de neiging om te zeggen wat voor een prachtig kindje ze hebben maar ik hou mn smoel
oh mag dat welquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja
Dit
Gewoon alleen vertederd lachend uit het raam kijken en heel af en toe heel sneaky buiten het zicht van de ouder even gluren.
die mormels kijken vaak naar mijquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja
Dit
Gewoon alleen vertederd lachend uit het raam kijken en heel af en toe heel sneaky buiten het zicht van de ouder even gluren.
dan ga je toch lekker ergens anders zittenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
die mormels kijken vaak naar mij
laatst zat er eentje een rit van een uur naast mij
dat is echt kut
tyf opquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:34 schreef Kurovski het volgende:
Zegt niks. Ken zelfs Groningers en Bredanaren die OK zijn. Sterker, zelfs Vlissingnaren en Maastrichters. Zegt helemaal niks.
Als je maar blank bent.
Ja, dat mag.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
oh mag dat wel
dat doe ik namelijk wel
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker ergens anders zitten
Dan pak je de auto toch, pauper.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:38 schreef Typisch het volgende:
kinderen in het ov zijn echt pure aids
zo aids vind je ze dus niet als je dat toelaatquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zat bij het raam en dat kind kwam tijdens de rit ineens naast me zitten
gentleman als ik ben liet ik haar natuurlijk wel op de 3DS spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |